Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:[/b]
Danique - Doanique - 6 kilo kwijt, meer bewegen, gezond eten.
Laura - Lau_ - gezonder eten en meer bewegen
Selena - kusselena - 5 kilo kwijt raken, meer sporten, conditie verbeteren.
TanjaxBas - Tanja - gezonder eten, strakker lichaam
Suus - Magrathea op Runkeeper - 8 kg afvallen, 1/8e triatlon doen, 10k lopen, open water wedstrijd doen.
Sterre - - - fitter/strakker worden
BaileyMix(Merel) - Niet afvallen, strakker en gespierder worden. Drastisch minderen in snacks, minder tot geen drugs/alcohol. Uiteindelijk doel me fitter en beter in mijn lijf voelen.
Gerlinda - Macyy - Minder snacks/tussendoortjes, iets strakker en conditie opbouwen.
Nanno_123 - doel: gezonder leven, fitter voelen, gespierder worden en meer conditie krijgen.
Liesje1611 (Lisanne): Ik wil gespierder worden, dikkere billen (![]()
), geen schurende bovenbenen meer, strakkere buik, en grotere borsten (maar dat gaat niet)
Wendybrian: eerst een streng dieet volgen om te ongiften, daarna gezond eten, meer hardlopen en beginnen met squads
belleBoef (Noortje) nig gezonder eten, beginnen met fanatiek touwtje springen, betere conditie en een strakker bovenlijf. En als het even kan 2/3 kilo kwijt
s
sannx94 - sannex94 - Mijn doel is om 5-10 kg af te vallen, maar vooral om beter in mijn vel te zitten
Geryon - 6 kilo, meer bewegen
iEmmaaa - gezonder eten, zonder schaamte in polo paardrijden
Marrie_L - fitter worden
Yesterday - 7 kg afvallen, minder snoepen en veeeeel meer bewegen!
IlseXZinia - iets gespierder worden, strakker buikje en gezonder eten! (fruit in plaats van chocolade haha ;p )
LoveBodin - gespierder en fitter worden
PureSG - 6kg afvallen en fit worden.
xRiiannex - 3 kilo afvallen, strakker buikje en een dikkere kont
Nies_ - fitter worden, nog wat kilo's kwijt
liefsmarleen - marleenvs - strakker worden, meer bewegen en gezonder eten
Viktor238 - X - een gezonde levensstijl
_mellanie- Afvallen, fitter worden en gezonder leven
elselianta- elsehoix-afvallen
Francinee - strakker worden, beter in m'n vel zitten
xx stitchxx- betere conditie, strakker in mijn vel, gezonde levenswijze.
ZipporaTugwell - 15 kilo afvallen, strakker lichaam en betere conditie.
EmptyWords - 20kilo afvallen, conditie verbeteren
Barbabientje - Barbabientje90 - 3 kg afvallen, strakker lichaam, gezonder leven
_yasmine_ - Yasminetjeeee - ongeveer 2 kg afvallen maar voornamelijk net iets strakker in het velletje
Olivia - Oliiviia - 4 kilo afvallen of gewoon een lekker strakke buik
Ajpam- 15 kilo afvallen en betere conditie
Debbels - xdeboram- 3 kg afvallen, strakker worden, spieren kweken
sanne1992 - sannebolt1992 - 6kilo kwijt, buikspieren kweken
Stravero - inmiddels 2,5 kg in 2 weken kwijt - nog 7,5kg eraf en werk met het Body Support Dieet
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag mijn cheatday dus heb lekker een saucijzenbroodje gehaaldZijn er hier meer mensen die aan cheatdays doen?
Nanno_123 schreef:Ik zit lekker dit topic door te lezen op mijn telefoon in de college zaal.. misschien ook een motivatie topic openenen voor studerende nietsnutten hahahaha!!
Ik zit door die studie ook te veel op de bank "aanschool".. en dan vooral studie ontwijkend gedrag vertonen door uitzendinggemist te kijken bijvoorbeeld.
Nu ga ik dan gwn hardlopen of oefeningen doen,dan maak ik mij nog nuttig.
Voor degene die zei dat ze lichamelijke ongemakken heeft..
Ik doe bijvoorbeeld als ik me ga opdrukken me opdrukken op mn vuisten, anders zijn mn polsen gelijk kapot. Wel moet je dan even een matje neerleggen anders gaan je knokkels kapot hahaha.
Danique schreef:Nanno_123 schreef:Ik zit lekker dit topic door te lezen op mijn telefoon in de college zaal.. misschien ook een motivatie topic openenen voor studerende nietsnutten hahahaha!!
Ik zit door die studie ook te veel op de bank "aanschool".. en dan vooral studie ontwijkend gedrag vertonen door uitzendinggemist te kijken bijvoorbeeld.
Nu ga ik dan gwn hardlopen of oefeningen doen,dan maak ik mij nog nuttig.
Voor degene die zei dat ze lichamelijke oongemakken heeft..
Ik doe bijvoorbeeld als ik me ga opdrukken me opdrukken op mn vuisten, anders zijn mn polsen gelijk kapot. Wel moet je dan even een matje neerleggen anders gaan je knokkels kapot hahaha.
Thasja @ [STW] Extreme uitstellers/luilakken gezocht
Danique schreef:Ik bedenk me juist vaak; als ik iedere dag 1 blokje chocolade neem, is dat net zo veel als dat ik op vrijdag de hele reep zou nemen. Zo hoef ik dus niet continue aan die reep te denken maar kan ik alsnog een blokje eten.
CecileDV schreef:Mag ik misschien ook nog mee doen?
Volgens mij ken ik behalve Emma nog niemand uit het topic, dus ik zal me even voorstellen
Ik ben Cecile, 20 en student en zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien studeer ik voeding&diëtetiek.
Dus ik weet in theorie meeeeeer dan genoeg over voeding, maar om het ook maar allemaal in de praktijk te brengen blijkt lastiger gedaan dan gezegd.
Ik weeg op het moment meer dan waar ik me het lekkerst bij voel. Zeker nu het wedstrijdseizoen van voltige er weer aan begint te komen, zie ik er nogal tegenop om mezelf weer in een lycra pakje waarin je álles, maar dan ook écht álles kunt zien te hijsen.
Eerste streven is -4 kg, maar uiteindelijk moet er 9 kg af om weer op mijn 'beste' gewicht te zitten. Maar die eerste 4 moeten écht, die volgende 5 zouden een cadeautje zijn.
Net als Emma wil ik vooral door eten afvallen, ik houd niet van fitness dus mijn sportkaart van school ligt te verstoffen en geld voor iets anders van de 1x in de week voltige die ik doe heb ik op het moment niet.
Maar goed, het gaat er dus vooral om dat ik af en toe een schop onder mijn kont krijg als ik dreig te vervallen in mijn lekker-leven-is-het-leukst-gewoontes
Debbels schreef:CecileDV schreef:Mag ik misschien ook nog mee doen?
Volgens mij ken ik behalve Emma nog niemand uit het topic, dus ik zal me even voorstellen
Ik ben Cecile, 20 en student en zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien studeer ik voeding&diëtetiek.
Dus ik weet in theorie meeeeeer dan genoeg over voeding, maar om het ook maar allemaal in de praktijk te brengen blijkt lastiger gedaan dan gezegd.
Ik weeg op het moment meer dan waar ik me het lekkerst bij voel. Zeker nu het wedstrijdseizoen van voltige er weer aan begint te komen, zie ik er nogal tegenop om mezelf weer in een lycra pakje waarin je álles, maar dan ook écht álles kunt zien te hijsen.
Eerste streven is -4 kg, maar uiteindelijk moet er 9 kg af om weer op mijn 'beste' gewicht te zitten. Maar die eerste 4 moeten écht, die volgende 5 zouden een cadeautje zijn.
Net als Emma wil ik vooral door eten afvallen, ik houd niet van fitness dus mijn sportkaart van school ligt te verstoffen en geld voor iets anders van de 1x in de week voltige die ik doe heb ik op het moment niet.
Maar goed, het gaat er dus vooral om dat ik af en toe een schop onder mijn kont krijg als ik dreig te vervallen in mijn lekker-leven-is-het-leukst-gewoontes
Wat leuk dat je ook V&D doet! In welk jaar zit je nu?
Francinee schreef:Zoo net een soort sandwich gemaakt met kipfilet, sla, huttenkase en een eitje![]()
Vandaag heb ik qua sporten een rustdag want ik ben deze week al 3x naar de sportschool geweest. Trouwens weet iemand waar je goede en niet te dure sportschoenen kan kopen? Die ik nu heb zijn net iets te klein dus dan krijg ik last van m'n tenen als ik heb hardgelopen![]()
En zijn er nog mensen hier die ook mee gaan doen aan the color run??![]()
![]()
Finliox schreef:Mag ik me nog melden?Ik vond het in het begin een beetje eng, haha
Even voorstellen: Ik ben Mylène, 13 jaar oud (jong dus, maar ik wil die muffintop gewoon kwijt zijn van de zomer), ik weeg 53,5 kg en ben 1,58 m lang. Ik merk dat ik ontzettend veel snoep en zo, en dat wil ik ook afleren
Streef gewicht zou 50kg zijn, maar als het lekker gaat misschien nog wel wat meer. Hopelijk lukt het beter door wat motivatie uit dit topic te halen
Emmaa_ schreef:Finliox schreef:Mag ik me nog melden?Ik vond het in het begin een beetje eng, haha
Even voorstellen: Ik ben Mylène, 13 jaar oud (jong dus, maar ik wil die muffintop gewoon kwijt zijn van de zomer), ik weeg 53,5 kg en ben 1,58 m lang. Ik merk dat ik ontzettend veel snoep en zo, en dat wil ik ook afleren
Streef gewicht zou 50kg zijn, maar als het lekker gaat misschien nog wel wat meer. Hopelijk lukt het beter door wat motivatie uit dit topic te halen
Motivatie prima, maar ik vind eigenlijk 50 kilo met jouw lengte op jouw leeftijd heel weinig. Je bent gigantisch in de groei en je lichaam is zo erg aan het veranderen..