Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Ik kom er niet helemaal uit met alle verschillende tabellen enzo![]()
Ik meet 72cm band (strak gemeten!) en 90cm borst (voorover gebogen)
Welke maat moet ik hebben ?
Djilna schreef:SportBH, die zitten strak om je hele romp. Maar zo strak dat hij bijna kraakt als ik inademNu weet ik dat SportBH's heel strak moeten zitten, maar vraag me af zo strak. Hij rekt natuurlijk wel nog, maar hoe strakker hij zit, hoe eerder hij gaat rekken. Als ik kleinere cup en maat losser wil kom ik volgens de calculator op 75A uit ipv 70C. Alleen kleinere cup wordt 70B
_Dominique schreef:Snap er geen hout van.
Heb niet het topic doorgelezen en alleen het filmpje gekeken. En daarna dus ook gaan meten en doen.
Normaal draag ik een 75D.
Nu kwam ik met de band uit op 82 cm en over de buste 94 cm. En nu?
Rebecca schreef:Ga eindelijk ja eindelijk deze maand goed passend spul shoppen , drempel even over en gaan. Dub of ik de plaatselijke lingeriezaak afga of verder weg het zoek , is plaatselijk dus geen massa keten hmmm
Ik zit volgens de calculator op 110 F en andere 100 H , ben benieuwd wat ze daar zeggen
verootjoo schreef:Ik draag 70C, maar zo volgens die site 65F moeten hebben.... Maar als ik omvang maat 70 heb, krijg ik nieuwe bh's maar net op het laatste haakje dicht, hoe moet ik dat doen met een 65 dan?
En 65F, waar haal je dat![]()
Ik vind 70C heerlijk zitten, dus hou denk ik die gewoon aan