[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:58

Ik heb een vraag aan jullie, dit klinkt trouwens heel stom :') ik wil erg graag een tongpiercing, echt veel te graag. Alleen het mag dus niet van mijn ouders, alleen maar omdat mijn zus spijt heeft gehad van haar piercing onder haar lip, en in haar wenkbrauw. Maar ja, ik wil nog steeds een tongpiercing.. Ik ben 16 dus mag zonder toestemming laten zetten.. Maar hoe kan ik dit nou even oplossen :+

en edit; een tattoo mag ik wel, terwijl die blijvend staat. :+ Die laat ik dit jaar zetten samen met mn zus haha.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:07

Hier het zelfde probleem met een tongpiercing. Wil heel graag maar mag het niet. Zolang ik bij mijn ouders woon volg ik hun regels op! :)

Overigens heb ik wel besloten dat ik een navelpiercing en nog iets in mijn oor ga laten zetten, maar daar doen ze niet moeilijk over omdat dat 'niet zichtbaar' is.

Oh, en ik heb trouwens al 4 tatoeages waar ze ook niet moeilijk over doen :)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:09

Mijn tragus is sinds vanavond aan het bitchen. Geen vuil eruit maar hij steekt wel.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:11

Corelli schreef:
De bioplast staafjes kun je gemakkelijk wat korter knippen, zou dat helpen?

Ohh check! _/-\o_ Das een plan!
Alleen was het zo'n crime om m erin te krijgen. :') Ik wil m er eigenlijk niet uithalen... Hahah, nouja, ik denk dat het wel een goed idee is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:46

Soms zijn de beste oplossingen zo simpel :D Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:10

Mag ik even mijn blijdschap met jullie delen? Ik heb namelijk vandaag mijn bioplast staafje en voorkantjes gekregen die ik gister besteld had, en ik heb hem erin kunnen krijgen! *\o/* Was bang dat het niet zou leuk, dat het gaatje bijvoorbeeld na een dag al van 1.2 naar 0.8 mm gekrompen zou zijn door de oorbellen, of dat ik als ik de oorbel eruit haal en het gaatje schoonmaak dat hij dan al dichtgaat, of dat ik hem er niet in zou krijgen dat het pijn zou doen. Maar het is dus gewoon gelukt :') Met trillende handjes welliswaar, want er zat op de achterkant toch wel een behoorlijk bultje, en ik moest het staafje er dus van achteren in prikken, en dat kon ik niet zien, maar het lukte toch aardig snel. Daarna hoefde ik alleen maar dat balletje erin te doen, en dat ging super makkelijk! Aan dat balletje zat namelijk een staafje, die je dus in het bioplast staafje moet drukken, en dan zit ie. Echt geweldige uitvinding zeg! _/-\o_ ben alleen wel bang dat het staafje eruit gaat vallen een keer, je weet maar nooit. Dus ik ga er nog maar een aantal bij bestellen, kan ik ze ook direct voor mijn double forward helix gebruiken!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:29

Mooi zo !!

Je gaat m dus niet dicht laten groeien? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:16

Ik ga hem nu zoiezo rustig laten genezen. Hij heeft deze dagen best wat te verduren gehad(staafje eruit - weer erin ect.) terwijl hij nog niet genezen was, dus als hij nu vervelend gaat doen dan snap ik dat. Echter gaat het misschien wel veel beter met een bioplast staafje, en dan laat ik hem gewoon zitten, want het is niet zo dat ik hem niet mooi vind, maar het is gewoon vervelend dat hij de hele tijd zo rood word. Gister op mijn werk viel het trouwens hartstikke mee met roodheid, terwijl het daar super warm is, dus misschien doet hij het gewoon beter op een bioplast staafje?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:46

Ik ga hopelijk woensdag langs bij Tom van Magic Piercing voor mijn rook *\o/* hij komt in hetzelfde oor waar mijn helix ook zit. Ik heb speciaal gewacht tot ik een keertje bloed gedoneerd had (vorige week gedaan, na het zetten van een piercing mag je 6 maanden niet) dus nu kan het eindelijk :D

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:56

Tom is van piercing studio utrecht, hij huurt alleen het pand 5 dagen per week van Magic Piercing. Maar leuk! Tom is mijn vaste piercer. Hij is goed. :D

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 17:04

Haha ja jullie weten wie ik bedoel :D hoe het precies zat met piercing studio/Magic piercing wist ik zo snel even niet :') ik kan gewoon zonder afspraak langsgaan?
Ik zal wel een fotootje plaatsen als hij erin zit.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 17:36

Ja hoor. Ik heb nog nooit een afspraak gemaakt. Wel je id meenemen, want hij heeft je id nummer nodig. En je kan er niet pinnen.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 17:37

Dat las ik op de site idd!

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:02

Weet iemand hier dit?
Ik heb nu 11 jaar mijn tongpiercing. En sinds woensdag/donderdag had ik last van een zere tong.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik flink verkouden ben geworden.
Maar nu ging hij steeds zeerder doen, en het staafje wat ik al jaren erin heb stond in mijn tong gedrukt.
Tong is dus opgezet.
Nu heb ik het staafje erin gedaan waar de piercing mee is gezet (erg wennen zo'n lang staafje)
maar voelde nu dat ik een bult voor de piercing heb zitten en dat daar de pijn vandaan komt.

Is het slim om morgen hiermee langs de dokter te gaan, of ligt het aan mijn fikse verkoudheid?
Heb in al die jaren nog nooit last gehad van mijn piercing.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:36

Ik zou dat wel voor de zekerheid even laten checken, misschien even bellen naar een piercingshop en/of huisarts? Ik weet niet hoe je normaal een tongpiercing "schoon" moet houden na het zetten, maar misschien kan je dat ritueel een tijdje herhalen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:38

Spoelen met Listerine oid zonder alcohol meen ik. :)
Moest iig wel met m'n labret en medusa.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 22:48

Mm dat begon toendertijd bij mijn tongpiercing ook zo... En die kon ik eruit halen.. Had een of andere infectie opgelopen in het buitenland... Zou dus snel naar de dokter gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:36

Eind van de maand wil ik een ringetje (niet met zo'n balletje) in mn helix laten zetten. In juli is ie gezet.

Heb m in den haag laten zetten maar ben dat weekend wanneer ik het wil doen bij mn vriend in Leeuwarden. Wie weet er een goede piercing shop daarzo? En weet iemand hoeveel dat ongeveer zal kosten?

En ik neem aan dat zij wel weten hoeveel mm het moet zijn toch? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:16

Waar in Den Haag ben je geweest Dominique? Was je er tevreden mee?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 11:20

_Dominique schreef:
En ik neem aan dat zij wel weten hoeveel mm het moet zijn toch? :=

Tuurlijk weten ze dat. En anders kunnen ze 't wel zien. Hoop toch ook wel dat jij dat ook weet. :')

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:31

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend ben ik terug geweest naar de piercer, er mocht een korter staafje in mijn tongpiercing. Heb nu 16mm. Dit zit dus echt veeeeeelen malen beter dan de 20mm die ik hiervoor had.

Maar mijn vraag, nu hij dus verwisseld is. Mag er dan ook een mooie in? :o
Mijn piercer vertelde dus dat de plastic staafjes en bolletjes (de acryl) kankerverwekkend zijn op de lange termijn. Maar eigenlijk wil ik wel een plastic piercing omdat dat toch mn tanden enigszins spaart. Ik zit namelijk aardig wat te spelen met dat ding. :o

Ze zijn ook zo goedkoop, en er zijn er zoveel.. :oo dat wordt nog moeilijk kiezen...
Glow in the dark... en die met uv-licht oplichten... En dan ook nog de leuke plaatjes.. Ik wil ze allemaal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:05

eefj33 schreef:
Waar in Den Haag ben je geweest Dominique? Was je er tevreden mee?

Timeless!
Heel erg tevreden zelfs! Zeker aan te raden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:20

Ik ga Donderdag mijn navelpiercing laten zetten! :D Nog iemand tips waar ik rekening mee moet houden voordat ik hem laat zetten?

In ieder geval geen strak truitje aan, genoeg eten van te voren.... en, nog meer?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:26

Neem een blikje energiedrank/limonade en 2 bruine boordjes van te voren, werkt bij mij als een goede basis!
Iemand meenemen die je kan ondersteunen is fijn. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 15:36

Even een vraagje hier. Ik heb nu een bioplast staafje in mijn helix zitten, en ik zit er aan te denken om voor mijn double forward helix ook bioplast staafjes erin te zetten. Bij mij ene forward helix heb ik al super lang een vochtbultje zitten die met geen mogelijkheid weggaat, en ik merk dat mijn helix best goed op het bioplast reageert. Dus misschien dat mijn forward helix dat ook doet. Maar ik dus een double forward helix, en eentje daarvan is pas een paar werken geleden gezet. Kan het kwaad om nu al het staafje te wisselen voor een bioplast staafje?