Cecile zei toen al... Ik hoop niet dat mensen denken dat ik buiten de beat dans.... Toen tijdens de masterclass waren we bezig en ineens dacht ik..... HUUUUUUH en toen was het weer moeilijk oppakken dat wordt stampen, stampen, stampen (in mn hoofd en dan bij de jam)
Verschilt niet veel tussen ons merel ik zit op 15. Vrijdag weer balance. Zondag dan weer sh'bam of pump
Kiwipitje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-14 10:23
Ik wil weer naar 20 maar zal wel weer enkele weken tot maanden duren tot ik qua pump weer op niveau ben. Vanaf volgende week gaan we mixen vind deze release namelijk echt suf.
Ik wilde vanochtend gaan maar zag gisteravond dat de vaste instructeur er niet is, maar invallers. En die invallers heb ik nou net geen zin in plus dat ik snotverkouden ben en gisteren school had van 08:30 tot 19:30. Smoesjes genoeg om in bed te blijven
Aranel
Geplaatst: 26-11-14 11:51
Ik vond de vorige nummers van pump ook veel leuker
Hanmar
Geplaatst: 26-11-14 14:57
Moderatoropmerking:
Dames, dit topic staat op MWS en zodoende dienen posts dus 'informatief' van aard te zijn. Slowchat is niet toegestaan; als jullie hier behoefte aan hebben, dan zal ik jullie naar de HK verplaatsen.
Kiwipitje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-14 15:00
Aranel schreef:
Ik vond de vorige nummers van pump ook veel leuker
Volgens mij zijn de nieuwe ook alweer bekend. Hoop dat de nummers allemaal weer wat harder zijn.. wat meer beat.
Wij mogen nu nummers voordragen voor de mix.. zal wel eens wat leuke uitzoeken
Targaryen
Geplaatst: 26-11-14 15:32
Ik hoop inderdaad ook op meer beat Heb je al ideeën?
Hoe is bij jullie de verdeling qua leeftijd bij pump? Bij mij zijn er ook echt wat 'ouderen' (50+ en sommigen zelfs 60+). Er is om die reden regelmatig gemiep over de muziek (en het volume daarvan).
SsSimonee schreef:
Ik heb gister weer 15 kilo met squats gehad. Rug op 10 kilo en schouders op 7
Schouders 7 kilo aan elke kant?
Ik heb echt spierpijn van maandag, auw auw auw! Moet daarom ook nog maar even kijken of ik vanavond ga
Jaaa heb zeker wat ideetjes.. al die foute hardstyle nummers sowieso Bij ons zijn de meesten wel jonger dus die vinden dat ook leuke muziek.. wel wat ouderen maar die miepen niet.
Serieus klachten over het volume? Jeetje. Hier ook hoor, maar dan dat 'ie te zacht staat Hier is iedereen denk ik zo'n beetje tussen de 20 en de 35. Niet veel oudere mensen. Een heel enkele keer in Alphen wel eens maar in Leiden zie ik die nooit in de groepslessen. Misschien wel wat meer in de ochtendlessen maar dan zit ik op school
Hier heeft de docent als cooling down voor de grap wel eens wat bedacht op dat nummer van Conchita van het songfestival
Misschien is naar de HK geen slecht idee? Wat vinden jullie?
Of nee eerder 95/5 haha. De instructeur is man, en een vriend van mij is er vaak.. En dat was het wel haha. Heel soms is er nog één of twee, maar die zijn er maar heel sporadisch. Max. 3 mannen meestal. Bij de Pump dan.