Kayleigh_ schreef:Ik ga van het weekend proberen een stukje oksel te harsen. Als ik lef heb, doe ik beide oksels helemaal, en hou ik het vanaf dan bij met de epilator
haha dat dacht ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilke93 schreef:haha dat dacht ik ookNa 3 haartjes oksel niet meer
JessAndHope schreef:Taucha schreef:...Alleen nu merk ik wel dat ik mezelf dan ook geweldig nat maak als ik op mijn werk niet op de pot ga zitten...... pfff dan weer die ellende! Iemand suggesties of wat medeleven? Of toch maar weer een streepje laten groeien, dat de nattigheid opvangt
Minder naar die leuke collega kijken
[***] schreef:Wat dacht je van erboven hangen? Ik ga echt niet met mijn blote foef, met en al helemaal niet zonder haar, op die bril zitten waar jan en alleman overheen zijn gegaan. Dan blijkt dus dat vanuit mijn kale foef die al hangend dus niet meer het laagste punt is, de laatste druppels via de mooie glijbaan die mijn benen dan worden, lekker omlaag rolllen ipv in de pot belanden. Eerder vingen de haren in het streepje dat waarschijnlijk altijd op.Als je niet op de pot gaat zitten, waar ga je dan in vredesnaam op zitten? Plantenbak?
_Ekenna schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb nog een cadeaubon van 5 euro voor bol.com...
Jij bent echt mn held. Ik heb er ook een! Was ik alweer vergeten.Ik ga wel voor de wet & dry variant.
Smee__ schreef:Giolli schreef:Hoe lang moeten de haartjes ongeveer zijn voor je wilt harsen en hoelang voor epileer apparaat?
Voor epileren 3 mm geloof ik. Voor harsen wel vrij lang
Chouchou schreef:Joey schreef:Waar gaat eigenlijk al dat haar heen?Word dat opgeslokt? Of valt dat op de grond? Want dat lijkt me best nasty om dat op te ruimen
Bij de kleine zag ik dat er veel in de epilator gaat zitten, dat kan je er makkelijk uithalen en weggooien. De rest valt op de grond of op je huid. Bij de grote viel het voornamelijk op de grond. Je schijnt de kop er ook af te kunnen halen om te reinigen, maar ik heb nog niet ontdekt hoe dat moet, dus wie weet zit daar ook nog wel veel in.