[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:12

Hallo allemaal!
Ik heb al meer als een jaar een forward helix en heb er nu al een paar maanden een open ring in zitten, zo eentje met twee bolletjes. Nu had ik laatst een nieuw ringetje gekocht op reis, maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn andere losgedraaid! Beide bolletjes zitten muurvast. Heb het al met handschoenen, oogschaduw en een tangetje geprobeert, maar er komt gewoon geen beweging in!
Mijn piercer ligt niet naast de deur, dus als het niet iets noodzakelijk is ga ik daar liever niet heen..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:19

ik ben sinds een week op 4 mm van me oor stretchen ik wil graag naar de 5 mm normaal wacht ik even een maand maar wnnr kan je verder gaan met je oor stretchen

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:22

Snollygoster schreef:
Hallo allemaal!
Ik heb al meer als een jaar een forward helix en heb er nu al een paar maanden een open ring in zitten, zo eentje met twee bolletjes. Nu had ik laatst een nieuw ringetje gekocht op reis, maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn andere losgedraaid! Beide bolletjes zitten muurvast. Heb het al met handschoenen, oogschaduw en een tangetje geprobeert, maar er komt gewoon geen beweging in!
Mijn piercer ligt niet naast de deur, dus als het niet iets noodzakelijk is ga ik daar liever niet heen..

Oogschaduw?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:35

Vumana89 schreef:
Snollygoster schreef:
Hallo allemaal!

Oogschaduw?

Als je oogschaduw op je vingers smeert heb je meer grip ;). Maar nevermind! Het is net gelukt, ik was al de hele tijd de verkeerde kant op aan het draaien.. Hoezo blond? :o?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:43

Lefty loosey, righty tighty ;)
Laatst bijgewerkt door Corelli op 07-04-14 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieffiefi

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:44

Ooooh. Hahahha die had ik nog nooit gehoord.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:45

alltimapanda schreef:
ik ben sinds een week op 4 mm van me oor stretchen ik wil graag naar de 5 mm normaal wacht ik even een maand maar wnnr kan je verder gaan met je oor stretchen

Een paar dagen geleden zeg je dat je oor ontstoken is en dat je met stretchen altijd wondjes krijgt. Als jouw oor een paar dagen geleden dus nog ontstoken was, zou ik wachten tot de boel weer rustig is. Als het geheeld is, zou ik nog een maand of 2 wachten, maar wel dagelijks lekker masseren met Jojoba olie of een littekencreme, want jouw oor heeft aardig wat te verduren gehad. Met al die scheurtjes en wondjes is het heel belangrijk om je oor eerst weer gezond en sterk te krijgen, niet alleen van buiten, maar ook van binnen en dat duurt wel even!

Tegen de tijd dat je weer verder kan gaan met stretchen zou ik als ik jou was nog even die link doorlezen (die in een van mijn vorige reacties naar jou staat), zodat je deze keer wel op de juiste manier te werk gaat en het dus niet weer scheurt.

@Corelli: Het is tighty, van "vast" en niet tidy van netjes (sorry, kon het niet laten O:) )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:46

joyce2 schreef:
@Corelli: Het is tighty, van "vast" en niet tidy van netjes (sorry, kon het niet laten O:) )

Oeh, je hebt helemaal gelijk haha
Ik heb het aangepast, dankje voor je feedback ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:29

Als je het zegt klinkt het nagenoeg hetzelfde, dus het was wel een logisch foutje :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:33

of DROL :D

Dicht Rechts
Open Links

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:52

Haha die is ook leuk!

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:24

Sylbana schreef:
Kayleigh schreef:
Ik heb mijn navelpiercing nu sinds begin januari maar het blijft maar zo dat als je er op drukt bijv. dat er pus uitkomt.. Nu maak ik het gewoon elke dag schoon met unicura. Heb het nu 5 minuutjes laten weken in soda, misschien dat het werkt.

Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen ?

daar gaat het al fout. Ten eerste heeft een navelpiercing een geneestijd van ongeveer 9 maanden nodig.
Je kan het beste het onder de douche schoonmaken, je douchekop wat zachter zetten en dan net boven je piercing het water naar beneden laten lopen. Zout water mag ook, dit reinigt heel goed maar ik zou het niet te vaak doen als ik jou was.
De pijn van mijn navelpiercing en dat mijn piercing er eindelijk normaal uit zag was pas na 6 - 7 maanden..

Dus geen soda?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:57

Nee,niks nada noppes :)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 16:08

Unicura kan je wel gewoon blijven gebruiken, maar verder niks anders. Ik heb ook heel lang gehad dat er pus uitkwam.

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:34

Sylbana schreef:
lisantjuuh schreef:
Mijn 2 helixen zijn aan het bitchen nu pff. 2 weken terug opeens een bult bij mijn bovenste, die geprobeerd uit te knijpen en toen kwam er allemaal etter uit. die bult is nu weg, maar nu is mijn onderste opeens heel dik. Spoelen met zeezout probeer ik te doen, maar het weekt niet omdat het glas niet aansluit. Wat kan ik nu het beste doen?

is je staafje niet te klein?

Ik heb er al een tijdje oorbellen in zitten in plaats van piercings, omdat ik het idee had dat het met de piercings al helemaal slecht ging. Sinds ik de oorbellen erin heb gaat het wel iets beter maar nog steeds gevoelig te klein lijkt me daarom eigenlijk ook niet omdat ik er wel nog genoeg mee kan draaien en duwen/trekken. Wel bedankt dat je meedenkt!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:45

Draaien en duwen/trekken.

Eh... Wellicht er vanaf blijven met je handjes... Dat wil ook nog weleens helpen.

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:46

Daar bedoelde ik meer mee te zeggen dat ik genoeg ruimte heb ja :P dat had ik getest toen hij zo dik was, en toen ik ze er net in deed, ik blijf er nu ook inderdaad vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:40

Hallo allemaal :D
Ik heb nu precies een week mijn helix, hij is braaf en ik heb er geen last van.
Hij heeft de laatste dagen ook niet meer gebloed.
Echter lijkt het of er een blauwe plek nu boven de helix zit, het zit er al een paar dagen.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:58

Dat kan door een haarvaatje komen.
Laten zitten.. Het zal vanzelf wegtrekken, ik heb het momenteel ook bij mijn helix die in het midden van mijn oor zit. Maar die zit ook enorm te kloten nu...

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:23

Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik een microdermal in mijn sleutelbeen gehad. <3
Ik mis hem best wel en wil hem weer opnieuw laten zetten. Maar kan dat gewoon op precies dezelde plek? Want ik heb er nu een kleine litteken...

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:10

Kan gewoon door het littekentje heen. Het is mijn ervaring dat dat iets gevoeliger is.

Woensdag mijn eerste frenum zetten.. Spannend!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:30

Lijkt me best bizar om te doen, denk dat je echt even een knop moet zetten en het moet gaan zien als "piercing object" en vooral niet teveel moet nadenken over waar dat ding geweest en wat er normaal mee gedaan wordt :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:43

Ik heb het met mijn domme kop ook nog gegoogled.. Frenum piercing. Joepie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:43

Wat is een frenum? Even googelen, aha... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:44

xDonja schreef:
Ik heb het met mijn domme kop ook nog gegoogled.. Frenum piercing. Joepie :+

Hier dus hetzelfde :+