Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:Hallo allemaal!
Ik heb al meer als een jaar een forward helix en heb er nu al een paar maanden een open ring in zitten, zo eentje met twee bolletjes. Nu had ik laatst een nieuw ringetje gekocht op reis, maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn andere losgedraaid! Beide bolletjes zitten muurvast. Heb het al met handschoenen, oogschaduw en een tangetje geprobeert, maar er komt gewoon geen beweging in!
Mijn piercer ligt niet naast de deur, dus als het niet iets noodzakelijk is ga ik daar liever niet heen..
Vumana89 schreef:Snollygoster schreef:Hallo allemaal!
Ik heb al meer als een jaar een forward helix en heb er nu al een paar maanden een open ring in zitten, zo eentje met twee bolletjes. Nu had ik laatst een nieuw ringetje gekocht op reis, maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn andere losgedraaid! Beide bolletjes zitten muurvast. Heb het al met handschoenen, oogschaduw en een tangetje geprobeert, maar er komt gewoon geen beweging in!
Mijn piercer ligt niet naast de deur, dus als het niet iets noodzakelijk is ga ik daar liever niet heen..
Oogschaduw?
alltimapanda schreef:ik ben sinds een week op 4 mm van me oor stretchen ik wil graag naar de 5 mm normaal wacht ik even een maand maar wnnr kan je verder gaan met je oor stretchen
Sylbana schreef:Kayleigh schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu sinds begin januari maar het blijft maar zo dat als je er op drukt bijv. dat er pus uitkomt.. Nu maak ik het gewoon elke dag schoon met unicura. Heb het nu 5 minuutjes laten weken in soda, misschien dat het werkt.
Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen ?
daar gaat het al fout. Ten eerste heeft een navelpiercing een geneestijd van ongeveer 9 maanden nodig.
Je kan het beste het onder de douche schoonmaken, je douchekop wat zachter zetten en dan net boven je piercing het water naar beneden laten lopen. Zout water mag ook, dit reinigt heel goed maar ik zou het niet te vaak doen als ik jou was.
De pijn van mijn navelpiercing en dat mijn piercing er eindelijk normaal uit zag was pas na 6 - 7 maanden..
Sylbana schreef:lisantjuuh schreef:Mijn 2 helixen zijn aan het bitchen nu pff. 2 weken terug opeens een bult bij mijn bovenste, die geprobeerd uit te knijpen en toen kwam er allemaal etter uit. die bult is nu weg, maar nu is mijn onderste opeens heel dik. Spoelen met zeezout probeer ik te doen, maar het weekt niet omdat het glas niet aansluit. Wat kan ik nu het beste doen?
is je staafje niet te klein?