Ik merk zelf heel duidelijk het verschil bij sporten op een goed ontbijt, of sporten na een licht hapje. Halverwege de work-out kan je mij bij elkaar vegen in het laatste geval, dus nu eet ik eerst flink en na een half uurtje begin ik. Je lichaam went er ook snel aan om bijna meteen na je eten te sporten; zelfs bij mij (ik heb een maaghernia dus eten kan altijd even terug naar boven komen piepen )
Wat mij betreft gaat het met sommige voedingsmiddelen beter dan met andere. Fruit, kwark en banaan; daar kan ik meteen op sporten. Bij havermout dien ik een half uurtje a driekwartier te wachten, maar boterhammen zit ik toch langere tijd opgeblazen van
En hier gaan we weer met ons dagelijks havermoutpraatje
Ik zit alleen opgeblazen van Quaker. Ik had redelijk wat bio-havervlokken ingeslagen, maar ben alles vergeten op mijn studentenkot. Ik moest echt heel erg mijn best doen om die dikke papperige structuur naar binnen te krijgen. Op een lege maag, dat kan ik écht niet. Dan begin ik enorm te zweten en is elk stapje me een te veel.
Hier geen havermout, maar wel weer een kilo kwijt afgelopen week Ga zo beginnen aan dag 10 van level 2, was al verder dan ik dacht. Gisteren ook al level 3 bekeken, die lijkt me ook best zwaar
miramare
Geplaatst: 11-05-13 13:14
Aaah mijn einde is eindelijk in zicht haha! Morgen is mijn laatste dag... Vind mijn resultaten de laatste levels wel tegenvallen, lijkt of mijn lichaam eraan gewend is, na de eerste 10 dagen heb ik volgens mij het meeste resultaat geboekt! Ik baal alleen want moet morgen of maandag ongesteld worden, precies als ik me wil meten/wegen en fotos maken! Ach anders doe ik het erna nogmaals! Maandag begin ik met een combi van Killer buns and thighs en Insanity! Blijf ik toch ook erg leuk vinden! Wil iig 5/6 keer per week iets doen!
Laatst bijgewerkt door miramare op 11-05-13 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt
NieneWiep
Geplaatst: 11-05-13 13:15
Ik ben (volgens mij) op 11 april begonnen met 30 day shred en bij dag 25. Ik ben afgelopen maandag t/m vrijdag in Londen geweest dus toen niks kunnen doen + slecht gegeten. Ik heb me helemaal in het begin opgemeten, en de zondag voordat ik op reis ging weer, maar er is gewoon geen centimeter af... Terwijl ik echt goed mn best doe en ook goed op mijn eten heb gelet.
Vandaag maar weer verder met dag 26 en de laatste 5 dagen afmaken. Ik denk dat ik daarna met Ripped ga beginnen. Maar ik vind het wel heel demotiverend dat ik niks kwijt ben, terwijl vrijwel iedereen resultaat ziet..
Nou, heb na NMTZ even niks meer gedaan. En dat was woensdag, dus... Veel drukke en volle dagen gehad en ben steeds zo moe, plus donderdag veel last van mijn been na werk en vrijdag ook weer heel de dag door de dierentuin gestruind, feestje, vandaag weer vroeg op. Dus nee, heb er echt even de puf niet voor. Voel me eerlijk gezegd ook niet schuldig, maar wil wel graag een moment uitzoeken om het toch weer te doen. Morgen!
Nienewiep, ik heb bij de shred ook weinig resultaten behaald qua cm's. Ook in gewicht was er bij mij bijna niets vanaf, terwijl ik wel het idee had dat ik fitter werd. Ik heb gewoon vol gehouden en ook nu zie ik nog niet veel verschil op het meetlint of de weegschaal, maar zie ik wel duidelijk verschil in de spiegel. Gewoon volhouden dus! Bij de een gaat het wat sneller als bij de ander.
Seven
Geplaatst: 11-05-13 18:37
Meld zich weer in totaal 18 kg afgevallen . heb in Oostenrijk 10 dagen level 3 gedaan en mn benen zijn echt veel strakker geworden nu verder met ripped morgen heel veel zin in gekregen naar de resultaten van de shred
Ik heb al de hele week ontzettend last van mn knieën. Hebben daar meer mensen last van? Misschien moet ik mn hardloopschoenen aandoen tijdens de workout, doe het nu op blote voeten..
Oei Spikkel klinkt niet lekker. Ben nog steeds bezig op blote voeten, tot nu toe heb ik van mijn knieën geen last gehad. Sportschoenen moeten toch flink dempen
Smileyy
Geplaatst: 11-05-13 19:04
Bhriseis schreef:
Oei Spikkel klinkt niet lekker. Ben nog steeds bezig op blote voeten, tot nu toe heb ik van mijn knieën geen last gehad. Sportschoenen moeten toch flink dempen
wat bedoel je met dempen ?
Mizsz_Kitty
Geplaatst: 11-05-13 19:04
Ik doe het sinds begin level 2 met sportschoenen aan en dat gaat echt een stuk beter. vandaag dag 24, ben gisteravond onderuit gegaan met lasergamen met staluitje...nu dus een paarse dikke knie....opzich weinig last van alleen met springen doet dat dus wel zeer. Nog even in dubio of ik een poging ga wagen of dat ik er toch maar mee stop...
Ja precies. Doe het ook wel eens op een deken, maar sportschoenen zijn misschien toch beter.
Zou het ook kunnen dat mn knieën sterker moeten worden? Heeft iemand daar verstand van? Of zal dat gewoon altijd een zwakke plek blijven (rechterknie is vaak overbelast en heb wel vaker last)...