Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaZ schreef:Thanks voor de support meiden! Ik heb mezelf even een schop onder mijn kont verkocht en het is uiteindelijk best goed gegaan. Heb voor mijn gevoel wel te veel gegeten, terwijl ik rationeel best weet dat het wel meevalt. Ben nu gelukkig bij mijn ouders, waardoor ik niet in de verleiding kan komen het er weer uit te gooien, dus dat scheelt.
Wat goed dat je zo netjes hebt gegeten, Amanda! Misschien niet helemaal vanuit de ideale motivatie, maar je hebt het wel mooi gedaan! Probeer dat vol te houden!
Zijn er trouwens misschien nog mensen onder jullie die naar Proud2Meet (van Proud2bme.nl) gaan a.s. vrijdag?
Dani schreef:Lastig lijkt me dat zeg, als je zoveel eet en dan nog niet voldoende aankomt.
Je eet echt alles volgens de lijst, niet stiekem light of magere producten, half beleg, etc?
GeekGirl schreef:Dat vind ik ook Broccoli, je bent daar omdat het je alleen niet lukt om aan te komen en dan sturen ze je naar huis omdat je niet genoeg aankomt![]()
Wat frustrerend Jamieblont, zeker als je omgeving aan je begint te twijfelen. Toen ik net in behandeling was kwam ik ook heel moeilijk aan, maar dat was omdat mijn lichaam bezig was met alle tekorten aanvullen. Ik heb ruim een jaar een vrij uitgebreide aankomlijst gegeten. Pas toen ik een hele tijd op een veilig gewicht zat kon ik mijn lijst geleidelijk terugbrengen naar een basislijst.
Probeer toch in ieder geval je lijst te blijven volgen, je zal zien dat het makkelijker wordt eenmaal je niet meer in rust zit. Als je wat meer mag kan je ook wat afleiding zoeken en dan blijf je niet steeds met dat eten bezig.
In ieder geval veel sterkte!