Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:02

O: bak yoghurt met banaan en muesli
T: appel
L: twee boterhammen
T: mueslireep of fruit
A: normale maaltijd. Groente, vlees, aardappelen of pasta/rijst
T: olijven /nootje of iets dergelijks

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:03

Berdien schreef:
Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn -O-

Dit heb ik ook :j Ik heb altijd rond kwart over 9 's ochtends dat ik honger krijg en dan ging ik dus eten.
Nu probeer ik het uit te stellen tot 10.00 uur, want dan heb ik pauze en gaan we koffie drinken. In het begin wel afzien hoor :o
Maar nu kan ik het veel beter volhouden.
Na de koffie snaai ik dan een winterwortel voor de helft weg :+ Gewoon in kleine stukjes en doelloos eten :+
In de middag de andere helft

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:04

Maar volgens mij krijg ik dus helemaal niet zo heel veel calorieën binnen omdat ik alles volstouw met groenten. Heb toen een tijdje die eetmeter bijgehouden en daar kwam vaak uit dat ik best laag zat met calorieën maar toen las ik hier weer dat dat ding niet klopt.
Ik word HEEL chagrijnig als ik erge trek heb dus voor de omgeving kan ik maar beter wel eten _O-

Jullie willen niet weten wat ik at toen ik zwaar lichamelijk werk deed, iig een stuk meer dan ik gewend was... volgens mij at ik zo een heel brood op een dag :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:07

Fiffill schreef:
Maar volgens mij krijg ik dus helemaal niet zo heel veel calorieën binnen omdat ik alles volstouw met groenten. Heb toen een tijdje die eetmeter bijgehouden en daar kwam vaak uit dat ik best laag zat met calorieën maar toen las ik hier weer dat dat ding niet klopt.
Ik word HEEL chagrijnig als ik erge trek heb dus voor de omgeving kan ik maar beter wel eten _O-

Jullie willen niet weten wat ik at toen ik zwaar lichamelijk werk deed, iig een stuk meer dan ik gewend was... volgens mij at ik zo een heel brood op een dag :+

Als je bijna geen dierlijke producten eet moet je je idd aardig volstouwen :)

Ik gebruik de Eetmeter wel en volgens mij klopt ie, val iig goed af :D

Ik heb vandaag sneeuwvrij :))

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:09

Berdien schreef:
Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn -O-

Yep, hier hetzelfde. Ik geef nu wat minder snel toe aan 'honger' en drink dan een kop thee of een glas water. Heb nu minder snel trek in iets.

Over het algemeen zien mijn (werk)dagen er zo uit:
O: 3 volkoren wasa's met halvajam en een glas melk of magere yoghurt met biologische noten muesli en een glas sinaasappelsap
T: broodje met kipfilet en komkommer
L: halve liter biogarde (soms met een banaan erdoor) of 3 broodjes met mager beleg en groente (als ik heb ontbeten met yoghurt)
T: appel of een handje noten, soms nog een broodje of een pakje kleine crackertjes
D: veel groente, beetje vlees, in wat voor vorm dan ook. Roerbakken, met pasta, uit de oven, met aardappels, in de soep of salade, etc.
T: fruit of een wasa met iets magers, tenzij ik een zware maaltijd heb gehad of laat heb gegeten.

Ik ontbijt om half 8, neem rond 10u een tussendoortje en lunch om 1u. Avondeten is meestal om half 7. Ik drink overdag groene thee en water en 's avonds thuis meestal een groot glas vruchtensap zonder toegevoegde suikers of chemische zooi.

Maar de laatste maanden aten we vaak (heel vaak) diepvriespizza. We zijn aan het verbouwen en makkelijk ging regelmatig voor gezond. :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:10

Ik eet wel kaas, ik ben gek op kaas :9 maar natuurlijk geen vlees ed, dat scheelt wss ook al.

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:12

Ik begin naar kaas te smachten, dus waarschijnlijk stap ik binnenkort over op vegetarisch.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:13

Ugh, ik hou niet zo van brood :+
Het stilt alleen mijn honger voor een langere periode (langer dan een uur), dus 'moet' het wel eten.

Mijn eetpatroon zal niet zo geweldig zijn, voor het gemak heb ik vaak chocopasta en vruchthagel op mijn boterhammen.
Ik eet meestal wel veel fruit :j

O: twee licht volkoren boterhammen met vruchtenhagel
T: fruit
M: twee/drie licht volkoren boterhammen met vruchthagel/chocopasta
T: fruit
A: normaal, variërend van pasta tot (zilvervlies)rijst, alleen aardappelen hou ik niet van (eet het wel) :o
T: fruit of kaas en augurk of tomaat en komkommer

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:16

Ik ga de vis vandaag maar schrappen, heb er geen trk in. In plaats daarvan 90 gr zwarte bonen :9

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:17

Ik ben DOL op brood. Je kunt me wakker maken voor brood en als het kon at ik echt kilo's brood per dag. Jumjumjum. Nou ja, ik at dus ook gewoon te veel :+ en ook teveel brood voor wat ik deed op een dag. Dat grof terug geschroeft, nou meer bewegen en dan heb ik goede hoop dat het ook goed blijft gaan :j

Bovenstaand schema is ook het kader waarbinnen ik eet, maar ik eet in het weekend gerust een kommetje chips of doordeweeks een glas wijn. Wil gezonder en fitter worden, maar ik wil dat niet vol frustraties of wat dan ook doen. Het moet wel leuk en vol te houden blijven.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:18

@Berdien: volgens mij is het ook wel goed om zo nu en dan wel wat lekkers te nemen :j Maar met mate.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:18

Meiden, ik zit nu sinds gisterenavond per abuis mee te lezen.
Het motiveert me enorm :')
Ben op dit moment aan het afvallen, ben al 5 kilo kwijt, nog 10 te gaan.
Ga vanaf morgen weer om de dag hardlopen en de andere dag lekker wandelen in het bos tegenover mijn huis. Ook wil ik erbij gaan shredden. Wedden dat ik over 30 dagen er heel anders uit zie?
Heb er nu al zin in :D

Weeg nu rond de 80 kilo :o en ben 1.69m . Ben echt te zwaar en krijg ook allerhande klachtjes daardoor.
Had op mijn 18e een lichaam als Raponsje (wow!). Wil daar niet naar terug, maar wel weer platter, strakker en zonder mijn grootste ergernissen; mn lovehendels.

Mag ik meekletsen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:21

Puckie!! Tuurlijk mag je meekletsen! Tof dat je mee gaat doen :j

Precies Winged, zolang het maar met mate is. Als ik op een verjaardag ben of iets dergelijks dan eet ik ook gerust wat lekkers, maar geen bergen.

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:22

Wat eten jullie allemaal gezond! :o En wat supermotiverend om al die resultaten te zien! Toppers zijn jullie!!

Ben nu ook m'n eetpatroon aan het omgooien, zal maar niet vertellen wat ik allemaal naar binnen schoof voordat ik ging shredden :o

Merk wel dat ik de hele dag door kleine beetjes eet.
Mijn "schema" voor vandaag..

Ontbijt: 1 donker volkorenboterham met pure chocopasta, schaaltje magere vruchtenyoghurt en een flink glas melk.

Tussendoor: Evergreen koekje
Tussendoor: donker volkoren boterham met kaas
Tussendoor: 2 glazen thee

Lunch: 2 donker volkoren boterhammen met (kaas en ham) en een mandarijn
Bij de lunch water of thee.

Tussendoor: 2 kokosbiscuitjes
Tussendoor: donker volkoren boterham met pure chocopasta
Tussendoor: 2 glazen thee of water

Bij thuiskomst vanmiddag vast nog wel een snoepje (of 2, 3 :o )

Avondeten: Aardappelen met groente, vlees en rauwkost, met als toetje magere vruchtenyoghurt
met een glas roosvicee multivit

Tijdens en na het shredden nog 2 flinke glazen water!

Zooooo en dit is voor mij nog een "nette dag" At eerst nog veeeeeel meer koekjes en snoepjes..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:24

Mijn vriendje en ik hebben nu een wekelijkse snackdag ingesteld. :) En wat hij eet als ik er niet ben moet ie vooral zelf weten, maar hij eet overdag heel slecht en gaat dan 's avonds flink bunkeren. Ik vind het lastig om als hij een zak chips pakt niet mee te eten. Dus dat gaat ie niet meer doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:28

Dat is al een flinke stap in de goede richting :j Ik ken het van mijn vorige huisgenoot, die at overdag niet en vrat 's avonds een zak ships leeg. Nou sportte zij heel fanatiek dus zij kon het hebben, ik niet :+ Nou at zij altijd de chips die ik echt _niet_ lust dus dat scheelde wel :))

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:29

Dat is wel slim Imre...

We werken vandaag allebei thuis.
Vanochtend ontbeten met een bak muesli met melk, jum.
Hubby kwam om half 11 met een ei aanzetten :')
"Dan heb je de hele dag minder honger" <3

Nu ga ik de beestenbende voeren, verder werken en om half 1 eens lunchen.
Tomaten met mozzarella op een (wit) broodje :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:30

Dat doet vriendje nu ook, koopt ie dingen die ik niet zo lekker vind. +:)+ Hij 'vergeet' overdag gewoon te eten. Ik kan dat niet, ik krijg een heel slecht humeur van honger. :=

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:31

Nou, een stal uitmesten na shredden is toch een tikkeltje zwaarder dan anders -O- . En dik ingepakt tegen de kou, heb ik een 2e zweetsessie dus ook achter de rug :+

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:31

Vergeten te eten? :o Dat zou mij nou nooit gebeuren...

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:34

Ik heb best een redelijk net eetpatroon vind ik zelf, maar heb vaak op van die rare momenten zin in slechte dingen.. Zo heb ik na het avondeten altijd trek in chocola.. :+ Voor dat ik begon met "shredden" nam ik dan ook rustig een bonbon ofzo, maar let er nu op dat ik dat niet doe.
Momenteel ziet mijn voedsel er op een dag zo uit:

O: 1 meergranen boterham met lightjam/appelstroop o.i.d.
T: 2 rijstwafels
L: 3 meergranen boterhammen met lightjam/appelstroop o.i.d.
T: 2 stuks fruit
A: pasta of wokgroente met rijst/ aardappelen groente/vlees
T: rijstwafel, soms een koekje/handje chips o.i.d.
Drinken, voornamelijk thee en water, 's avonds een glas halfvolle melk en bij het avondeten iets van fris.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:36

Ik eet wanneer ik honger heb en waar ik trek in heb. Ik ga dan ook niet heel precies letten op wat ik eet, wel zorg ik dat ik enkel gezonde dingen in huis heb, veel fruit en groenten enzo. Als ik dan iets zoets wil, dan moet ik eerst naar tesco, en dat betekent ook nog eens een flinke heuvel op en af :))

Anoniem

Probleem is dat ik het nooit bij een handje chips/paar snoepjes/oid kan laten.. Het is echt alles of niet bij mij. :7

Fenrir

Vergeten te eten, hoe krijg je dat voor elkaar :oo

Ik snack echt heel weinig (qua ongezonde dingen). Dat is het voordeel van nooit iets in huis hebben behalve bakken groenvoer :+ en als er dan iets dan ben ik er zo op ingesteld dat er niks is dat de rest het alweer heeft opgegeten :')

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:37

Ik vind dat jullie allemaal netjes eten! :)
Dag 2 level 2 was weer pittig, maar geniet er steeds meer van!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik heb dag 1 en dag 12 foto's geupload, die wil ik wel laten zien via de PB :)