Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn
Ik heb altijd rond kwart over 9 's ochtends dat ik honger krijg en dan ging ik dus eten.
Gewoon in kleine stukjes en doelloos eten 

Fiffill schreef:Maar volgens mij krijg ik dus helemaal niet zo heel veel calorieën binnen omdat ik alles volstouw met groenten. Heb toen een tijdje die eetmeter bijgehouden en daar kwam vaak uit dat ik best laag zat met calorieën maar toen las ik hier weer dat dat ding niet klopt.
Ik word HEEL chagrijnig als ik erge trek heb dus voor de omgeving kan ik maar beter wel eten
Jullie willen niet weten wat ik at toen ik zwaar lichamelijk werk deed, iig een stuk meer dan ik gewend was... volgens mij at ik zo een heel brood op een dag

Berdien schreef:Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn

en ook teveel brood voor wat ik deed op een dag. Dat grof terug geschroeft, nou meer bewegen en dan heb ik goede hoop dat het ook goed blijft gaan

en ben 1.69m . Ben echt te zwaar en krijg ook allerhande klachtjes daardoor. 
En wat supermotiverend om al die resultaten te zien! Toppers zijn jullie!!
)
Ik ken het van mijn vorige huisgenoot, die at overdag niet en vrat 's avonds een zak ships leeg. Nou sportte zij heel fanatiek dus zij kon het hebben, ik niet
Nou at zij altijd de chips die ik echt _niet_ lust dus dat scheelde wel
Voor dat ik begon met "shredden" nam ik dan ook rustig een bonbon ofzo, maar let er nu op dat ik dat niet doe.