Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn
Fiffill schreef:Maar volgens mij krijg ik dus helemaal niet zo heel veel calorieën binnen omdat ik alles volstouw met groenten. Heb toen een tijdje die eetmeter bijgehouden en daar kwam vaak uit dat ik best laag zat met calorieën maar toen las ik hier weer dat dat ding niet klopt.
Ik word HEEL chagrijnig als ik erge trek heb dus voor de omgeving kan ik maar beter wel eten
Jullie willen niet weten wat ik at toen ik zwaar lichamelijk werk deed, iig een stuk meer dan ik gewend was... volgens mij at ik zo een heel brood op een dag
Berdien schreef:Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn