@Murthul, ik heb nog geen brace geprobeerd en intapen ook niet. Mijn fysio is momenteel ook op vakantie, maar misschien ga ik toch even kijken voor een brace. Weet jij of een huisarts je ook kan intapen? Daar ga ik dinsdag namelijk heen. Het is echt een ontzettend naar gevoel dat mijn arm er de hele tijd uit hangt en misschien helpt dat wat.
Ja ik heb zover ik weet gewone hypermobiliteit. Mijn moeder heeft wel van die dingetjes dat ze snel blauwe plekken heeft, alleen daar heb ik totaal geen last van. Bindweefsel is bij mij ook niet onderzocht, dus daar ga ik niet van uit. Dus dan zou het bij mij wel moeten helpen, stel dat ik een operatie moest. Zou wel een uitkomst zijn.
Het is echt frustrerend dat het eigenlijk goed ging, maar toen heeft hij alle spieren los gemaakt en nu ben ik weer terug bij af. Dat zegt mij toch wel dat er iets niet goed zit in mijn schouder. Mijn schouder spieren niet losmaken is ook geen optie, want dan krijg ik weer hoofdpijn..
@liekec, zou inderdaad fijn zijn als je geen operatie hoeft!

@Fu_Qi, ah heel fijn dus. Ik heb het vooral in mijn schouders en heupen en na lange dagen wandelen gewoon in mijn benen in het totaal. Heel fijn, maar gelukkig niet heel veel last van.