Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samir schreef:Bij mij ging het heeel moeilijk. :/ Heb rond de 6.5 km gelopen in 50 minuten, echt slecht dus.
_Naomii_ schreef:Ik heb al een aardig tijdje niet gereageerd! Ik ga mee doen met de alpe d'Huzes in juni en train nu zo'n 3 a 4 keer per week. (ik ga hem hardlopen en dus niet fietsen) Ik vind het behoorlijk zwaar.
Me kuiten zijn al aardig gespierd dat ik al moeite krijg met het aantrekken van mijn leren paardrijlaarzen haha..
Enige obstakel wat ik afentoe heb na een zware training is dat mijn benen de volgende dag voelen alsof ze bont en blauw zijn getrapt en dan vooral mijn schenen.. Hebben meerdere mensen hier last van en zo ja wat kan ik hier aan doen?
Firegirl schreef:_Naomii_ schreef:Ik heb al een aardig tijdje niet gereageerd! Ik ga mee doen met de alpe d'Huzes in juni en train nu zo'n 3 a 4 keer per week. (ik ga hem hardlopen en dus niet fietsen) Ik vind het behoorlijk zwaar.
Me kuiten zijn al aardig gespierd dat ik al moeite krijg met het aantrekken van mijn leren paardrijlaarzen haha..
Enige obstakel wat ik afentoe heb na een zware training is dat mijn benen de volgende dag voelen alsof ze bont en blauw zijn getrapt en dan vooral mijn schenen.. Hebben meerdere mensen hier last van en zo ja wat kan ik hier aan doen?
Van achter de pc is lastig te zeggen wat het problee is. Met pijn aan je schenen moet je heel erg oppassen, kan een voorteken van Shin-split zijn. Ik weet niet wat voor schema je traint, mogelijk is dit te zwaar. Besteed je wel goed tijd aan je warming up en cooling down?