Als het vervelend is, even temmen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb wel mijn koekje opgegeten, maar ik vond dat ik die wel verdiend had! 

bello2005 schreef:Blablabla

bello2005
)
zodat de omstandigheden van mijn lichaam altijd hetzelfde zijn. Heb het idee dat het dan een veel eerlijker overzicht geeft. Ga vanaf nu over op 2x per maand wegen omdat ik merk dat ik die extra schop onder mijn kont nodig krijg.. 
.
. Dus zal alles wel voor niks geweest zijn. Van je vrienden moet je het hebben
. ik heb mijn omgeving ook niet verteld dat ik erop aan het letten ben omdat altijd iedereen roept dat het dikke onzin is. Ik vind echter dat die 5 kilo die erbij is gekomen er weer af moet.
heb er zelfs een papiertje voor gemaakt met hokjes en data
Aangezien de manier waarop ik nu eet en beweeg gewoon een way of life moet blijven ben ik niet continu met mijn gewicht bezig. Voor mezelf is 1 a 2x in de maand meer dan zat om gemotiveerd te blijven
Negerzoen schreef:Wordt het dan geen obsessie voor je? Dat zou het voor mij namelijk wel wordenAangezien de manier waarop ik nu eet en beweeg gewoon een way of life moet blijven ben ik niet continu met mijn gewicht bezig. Voor mezelf is 1 a 2x in de maand meer dan zat om gemotiveerd te blijven
Ik ben zo iemand die dan meteen chagrijnig wordt als ik ben aangekomen en meteen mijn kop in de wind steek en denk 'nou, laat maar. Dan niet'
Ik ben zelfs zo erg geweest dat als ik een avond teveel had gegeten o.i.d. ik expres op de weegschaal ging staan om 'zie je wel' tegen mezelf te kunnen zeggen en mezelf een schuldgevoel aan te praten. 
Doe het zelf eigenlijk ook iets te vaak maar bij mij heeft het voornamelijk een "corrigerend" effect
Al merk je sommige dingen die je eet pas veel later op de weegschaal 

netjes elke week een grote schoonmaak en 2x per week stofzuigen enzo, daar verbrand je ook veel mee.