Dus 's nachts gingen we les volgen. Alle AD(H)D'ers begonnen 's nachts actief te worden als iedereen begon te pitten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn12 schreef:Haha. Ik vind het wel goed van je hoor! Ik laat juist over me heen lopen, zou ik ook eens moeten minderen. Beetje ruilen?
Sonja_vR schreef:mandarijn, ik heb absoluut regelmaat nodig, maar indertijd wist ik niet dat ik adhd oid had en moest en zou ik van alles en nog wat van mezelf:+
je wil niet weten hoe mijn slaapwaak ritme was(welke ritme??)
en uiteindelijk ben ik op mijn 25ste overspannen/burnout thuis komen te zitten waarna die diagnose pas kwam.
nu ik heel veel regelmaat in mijn leven heb gaat het veel, veel beter met me en zie ik me zelf zelfs weer studeren etc ,
blijft trouwens sowieso lastig hoor, wat betreft werk, routine werk etc hoef ik echt niet te gaan doendat gaat mis, te chaotisch ook niet...
dus ik moet regelmaat hebben, maar wel voldoende uitdaging anders kun je het echt vergeten met me
Peppertree schreef:Lekker tegenstrijdig is het allemaal he? Zo vind ik het daardoor heel erg lastig om nu te zeggen wie ik 'echt' ben. Ik ben niet lui, maar ook niet superactief. Ik ben chaotisch, maar eigenlijk wel heel perfectionistisch. Netjes, maar ook slordig. Soms heel sociaal, soms juist onwijs verlegen. Kan heel goed leidinggeven (paard/leerlingen), maar ook vaak niet assertief (genoeg) zijn.
Dat ritme nodig hebben maar ook veel uitdaging heeft bij mij ook problemen gegeven. Ik wil van alles en zeg overal ja op, begin overal aan en heb ideeën te over.. En voel me vervolgens schuldig omdat ik nooit alles gedaan krijg.
Mandarijn12 schreef:Peppertree schreef:Lekker tegenstrijdig is het allemaal he? Zo vind ik het daardoor heel erg lastig om nu te zeggen wie ik 'echt' ben. Ik ben niet lui, maar ook niet superactief. Ik ben chaotisch, maar eigenlijk wel heel perfectionistisch. Netjes, maar ook slordig. Soms heel sociaal, soms juist onwijs verlegen. Kan heel goed leidinggeven (paard/leerlingen), maar ook vaak niet assertief (genoeg) zijn.
Dat ritme nodig hebben maar ook veel uitdaging heeft bij mij ook problemen gegeven. Ik wil van alles en zeg overal ja op, begin overal aan en heb ideeën te over.. En voel me vervolgens schuldig omdat ik nooit alles gedaan krijg.
Hey dat ben ik!