[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:59

Kiwipitje schreef:
xkimmx schreef:
Ik wil graag een tattoo en vind eigenlijk van die kleine zwaluwen wel leuk en een mooie betekenis hebben. Vrijheid vind ik erg belangrijk en zwaluw schijnt een betekenis van vrijheid te hebben. Ik zou alleen niet zo goed een plek weten , wil het in ieder geval op een bedekte plek hebben. Misschien mijn schouderblad.. Mijn ouders vermoorden me denk alleen als ik met een tattoo thuis kom.. Wil het denk pas over een jaar maar wil er goed over nadenken dus ik kijk alvast rond! Iemand hier met een tattoo van zwaluw(-en) ? :)
Ik heb er drie op mijn ribben.

Foto?? :D

Ik wil ook graag weer een tattoo, verslavend hoor :o
Heb wel wat ideeen, maar wil niks overhaast doen dus nog even peinzen over plek en uitwerking :)

jolienrotti

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:49

ik heb zelf nog geen tatoeage en ik moet bekennen dat ik het zoeken naar de 'ideale' tatoeage voor mij toch ook wel heel leuk vind! zolang dat mij nog niet verveelt zal ik nog heel lang bezig zijn met nadenken over de plek en wat ik precies wil :D

@Kiwipitje, ik wil ook wel graag een foto zien, vind tatoeages op een ribbenkast over het algemeen erg mooi. :) en hoe pijnlijk was die plek? :o

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:51

Bij mij echt niet pijnlijk. Zo nu en dan een beetje vervelend maar echt geen pijn :n

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:08

ik hoor altijd van die horror verhalen hoe pijnlijk de ribben zijn, maar vraag me vaak af of dat niet een tikkeltje overdreven is.. nou weet ik wel dat het voor iedereen anders is natuurlijk. de één heeft een hogere pijngrens dan de ander. ik hoop dat ik behoor tot de mensen met de hogere pijngrens haha. :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:20

Nou, ik vind die verhalen niet overdreven, hoor :+ Ik heb er ook één op mijn ribben en het deed echt hels veel pijn. Maar ik had wel een redelijk groot vlak dat moest worden ingekleurd en steeds over hetzelfde plekje gaan met zo'n naalden is natuurlijk nooit aangenaam. Een tattoo die maar uit een paar letters bestaat zal altijd minder pijn doen dan grote ingekleurde vlakken ( http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltfrf ... o1_500.jpg ).
Maar goed, ik heb niet geklaagd want het was mijn eigen idee en mijn artist had me op voorhand genoeg gewaarschuwd. Lijkt me sowieso niet fijn als artist als je klant ligt te klagen :') En wat is een paar uurtjes pijn in ruil voor een levenlang een mooie tattoo?

Overigens wordt mijn volgende één op mijn bovenbeen en ik ben benieuwd hoe de pijn gaat zijn in vergelijking met ribben. :D Want het stukje van mijn tattoo dat uit letters bestaat, staat niet op mijn ribben maar gewoon op mijn buik en dat deed helemaal geen pijn :n

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:25

Yasmine, elke keer als ik jouw tattoo zie zwijmel ik weer weg haha. Wat een geweldige tattoo is het ook!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:28

Ik heb het deathly hallows symbool op mijn vinger staan.
Wil ook 9 3/4 op een andere vinger laten zetten.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:29

Raponsje, heb je een foto? Ben heel benieuwd

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:30

Bedankt, ik ben er ook nog steeds erg blij mee :+: :D

Raponsje, ben benieuwd naar de jouwe!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:31

Yasmine schreef:
Nou, ik vind die verhalen niet overdreven, hoor :+ Ik heb er ook één op mijn ribben en het deed echt hels veel pijn. Maar ik had wel een redelijk groot vlak dat moest worden ingekleurd en steeds over hetzelfde plekje gaan met zo'n naalden is natuurlijk nooit aangenaam. Een tattoo die maar uit een paar letters bestaat zal altijd minder pijn doen dan grote ingekleurde vlakken ( http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltfrf ... o1_500.jpg ).
Maar goed, ik heb niet geklaagd want het was mijn eigen idee en mijn artist had me op voorhand genoeg gewaarschuwd. Lijkt me sowieso niet fijn als artist als je klant ligt te klagen :') En wat is een paar uurtjes pijn in ruil voor een levenlang een mooie tattoo?

Overigens wordt mijn volgende één op mijn bovenbeen en ik ben benieuwd hoe de pijn gaat zijn in vergelijking met ribben. :D Want het stukje van mijn tattoo dat uit letters bestaat, staat niet op mijn ribben maar gewoon op mijn buik en dat deed helemaal geen pijn :n

W-A-U-W. VET-GAVE-TATTOO!

Het was de pijn waard, denk ik :).

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:40

Ik heb geen foto op de laptop.
Wil dit nog graag groot op mijn onderarm laten zetten, weet alleen niet of zwart wit of kleur mooier gaat zijn.

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:41

Die is ook stoer, in Vancouver was er een H&M verkoper die de Death Mark op z'n onderarm had en dat vond ik altijd zo fascinerend om naar te kijken :Y) Ik vind zwart-wit voor dat teken ook mooier.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:44

Ik wil niet alleen the darkmark maar vind dat slytherin er om heen juist erg mooi.
Vooral het groen zou er mooi uit springen maar de rest zou ik dan weer niet in kleur willen, ik kan dus nog niet kiezen.

Ik zag laatst iemand met een sleeve met dementors en waar die sleeve ophield dat was de onderkant van hun "mantel" en vervaagde het dus. Boven op de arm stond Harry met een helder blauwe expecto patronum spell en de rest erg donker. Heel erg mooi.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:52

Ik vind hp tattoos altijd wel mooi. Vind de zin 'expecto patronum' ook erg mooi.
Maar niks overtreft yasmine's tattoo!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:52

Zo, hele topic gelezen! :')

Hele mooie tattoo's gezien, vooral die van HC en soortgelijke zijn blijven hangen! Prachtig!

Mijn tattoo begint steeds meer vorm te krijgen. Wil toch wel voor iets groots gaan dus dat wordt sparen. En laat ik daar nu niet goed in zijn. Duurt dus ws nog ff, maar dan wordt het ook wel heel mooi! :D

Hee Rachel, jij had ook gereageerd hier, ben je al geweest?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:44

jolienrotti schreef:
ik hoor altijd van die horror verhalen hoe pijnlijk de ribben zijn, maar vraag me vaak af of dat niet een tikkeltje overdreven is.. nou weet ik wel dat het voor iedereen anders is natuurlijk. de één heeft een hogere pijngrens dan de ander. ik hoop dat ik behoor tot de mensen met de hogere pijngrens haha. :=
Nou ik heb best een hoge pijngrens, maar dit deed PIJN :=

En hele gave tattoo Jasmine!!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 12:59

Hebben jullie misschien nog inspiratie? Ik vind de zwaluw tattoo's wel heel mooi, en ook de betekenis (vrijheid) wat ik erg belangrijk vind. Ik ben beetje aan het ontwerpen en heb nu in het cursief ' Free like a bird' met zwaluwen er boven. Maar zoek misschien nog andere tekst wat met vrijheid te maken heeft. Niet meer dan 5 woorden.. Mag ook 1 zijn. Weet iemand wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 13:01

xkimmx schreef:
Hebben jullie misschien nog inspiratie? Ik vind de zwaluw tattoo's wel heel mooi, en ook de betekenis (vrijheid) wat ik erg belangrijk vind. Ik ben beetje aan het ontwerpen en heb nu in het cursief ' Free like a bird' met zwaluwen er boven. Maar zoek misschien nog andere tekst wat met vrijheid te maken heeft. Niet meer dan 5 woorden.. Mag ook 1 zijn. Weet iemand wat?

Waarom perse tekst? Is het juist niet mooi om de betekenis vanuit de afbeelding te laten komen?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 13:17

Ja dat is ook wel een idee.. Alleen de vogels. Ik vind tekst alleen altijd zo mooi staan.. Maar deze tekst vind ik niet van wauw.. Dus wil eigenlijk dan iets anders. En Freedom vind ik ook weer zo afgezaagd. Wil het graag op mijn schouderblad.

NesG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 13:50

Even kijken of ik foto's heb van mijn tattoo's

Deze staat op mijn linkerbovenarm
Afbeelding

De rest maak ik binnenkort nog even een foto van, kan ik zo niet vinden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 14:54

mooi Nes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 14:57

xkimmx schreef:
Ja dat is ook wel een idee.. Alleen de vogels. Ik vind tekst alleen altijd zo mooi staan.. Maar deze tekst vind ik niet van wauw.. Dus wil eigenlijk dan iets anders. En Freedom vind ik ook weer zo afgezaagd. Wil het graag op mijn schouderblad.

Wat zie jij nog meer als vrijheid? Muziek? Natuur? Bomen en planten? Wat voor andere dieren? Kun je daar niet iets mee combineren?

Mooi nes :j

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 15:00

Als vrijheid zie ik gewoon niet teveel verplichtingen in het leven, vind vrijheid erg belangrijk. Heb in mijn opvoeding ook alle vrijheid gehad wat ik erg fijn vond. Ik ga geen dieren o.i.d. op mijn lichaam zetten. Bedankt voor het mee denken!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 15:02

ik heb ook niets met plaatjes. Ben ook bang dat dat niet mooi word gezet. Tekst betekent voor mij veel. Ik heb zelf staan: Infinity has its limits. zit voor mij al 3 betekenissen achter.

wil de volgende op mijn bovenbeen, ribben of enkel. Heb alleen nog geen idee wat.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 15:12

:wave:

Ik meld me hier ook maar eens. Heb tot nu toe twee tattoo's, één tussen mijn schouderbladen en een enkelbandje met hangertjes op mijn linkervoet.

Na heel lang denken en het continu aanvullen van mijn wensenlijstje qua tattoo's heb ik gister besloten dat ik eerst voor iets groots ga. :j

Binnenkort ga ik naar de shop om te beginnen aan de tekening. Ik wil namelijk een feniks die begint onder m'n rechteroksel en doorloopt tot op m'n been. En de staart, indien dat mooi staat, wil ik het liefst omgekrult om m'n been.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zo'n grote tattoo en hoeveel tijd daar ongeveer in gaat zitten?

Overigens wil ik de tattoo in kleur. Lieve, vrouwelijke, vrolijke kleurtjes. :D

Bang voor de pijn ben ik niet. Voor wat hoort wat. ;)