http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9561_n.jpg
Foto is een beetje groot haha.
Binnenkort weer even 2 pakjes verf halen en mn haar weer verven. Ben net in Egypte geweest, dus in plaats van heel donkerbruin ben ik nu half blond met lichtbruin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yanouuu schreef:nenchyislief schreef:Haarspoeling, hoe werkt dat dan?
ik vraag me ook af hoe je zo'n dye dip mooi laat overlopen en het er dus niet zo geverfd uit ziet,
ik wil trouwens het liefste een combi van (donker)roze en paars
(sorry voor als dit een beetje een stomme vraag is, ik heb nog nooit mn haar geverft en weet niet echt hoe het allemaal zit met haarverf)
Ik heb mijn punten dus blond geverfd, ik heb geloof ik van die verf/bleek (ik heb het geblondeerd want ik heb donkerbruin haar van mezelf, is door heel vaak verven al meer middenbruin maar toch), en dan gewoon eerst de punten, dat eruit, dan een laag erboven, die iets minder lang erin laten zitten, eruit, en hoe vaker je dat doet hoe beter het overloopt
PocoGaucha schreef:of je doet een lichte pastel kleur erin, dus niet knal roze, maar suikerspinroze of mintgroen of lichtblauw. of gewoon bruin inderdaad.
even over die oranje pakjes? was dat colorpulse? volgens mij heb ik die ook een keer gehad, doen had ik het koperrood geverft. was de eerste keer ever dat ik mijn haar verfte. toen deed mijn moeder het nog in de keuken haha.
http://img49.imageshack.us/img49/9643/c ... 180ky4.jpg
^^ dat spul?
nenchyislief schreef:Haarspoeling, hoe werkt dat dan?
ik vraag me ook af hoe je zo'n dye dip mooi laat overlopen en het er dus niet zo geverfd uit ziet,
(sorry voor als dit een beetje een stomme vraag is, ik heb nog nooit mn haar geverft en weet niet echt hoe het allemaal zit met haarverf)
MightyJoe schreef:nenchyislief schreef:Haarspoeling, hoe werkt dat dan?
Ik dip dye mijn haar nu een half jaar zelf en doe het ook bij mensen in de kapsalon en als je het mooi wilt vervagen moet je het bijvoorbeeld met zon dunne puntkam( waar de tandjes heel dicht op elkaar zitten) Omhoog kammen. Om de kleuren in elkaar over te laten lopen doe je dus gewoon eerst roze en paars er in smeren (tegen elkaar aan) En dan met een kam omhoog en naar beneden kammen. Je kan ook met je vingers het vervagen maar met een kam vind ik handiger en het geeft een mooier effect!
En La riche directions is een kleurspoeling! Hoe langer je het in laat trekken hoe langer het blijft zitten. Op de verpakking staat 15 minuten intrekken en dan is het er na 3 dagen al weer uit ofzo. Ik laat het meestal een uur zitten