[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 20:14

Week of 2/3 terug had ik een regenboog in mn haar :')

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9561_n.jpg
Foto is een beetje groot haha.
Binnenkort weer even 2 pakjes verf halen en mn haar weer verven. Ben net in Egypte geweest, dus in plaats van heel donkerbruin ben ik nu half blond met lichtbruin :+

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 20:50

Yanouuu schreef:
nenchyislief schreef:
Haarspoeling, hoe werkt dat dan?
ik vraag me ook af hoe je zo'n dye dip mooi laat overlopen en het er dus niet zo geverfd uit ziet,
ik wil trouwens het liefste een combi van (donker)roze en paars :)
(sorry voor als dit een beetje een stomme vraag is, ik heb nog nooit mn haar geverft en weet niet echt hoe het allemaal zit met haarverf :P)

Ik heb mijn punten dus blond geverfd, ik heb geloof ik van die verf/bleek (ik heb het geblondeerd want ik heb donkerbruin haar van mezelf, is door heel vaak verven al meer middenbruin maar toch), en dan gewoon eerst de punten, dat eruit, dan een laag erboven, die iets minder lang erin laten zitten, eruit, en hoe vaker je dat doet hoe beter het overloopt :P

maar was dat dan permanente verf?

Joyced

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:14

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:47

La riche direction is een kleur spoeling! Dat blijft dus aan aantal was beurten zitten. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:13

PocoGaucha schreef:
of je doet een lichte pastel kleur erin, dus niet knal roze, maar suikerspinroze of mintgroen of lichtblauw. of gewoon bruin inderdaad.

even over die oranje pakjes? was dat colorpulse? volgens mij heb ik die ook een keer gehad, doen had ik het koperrood geverft. was de eerste keer ever dat ik mijn haar verfte. toen deed mijn moeder het nog in de keuken haha.
http://img49.imageshack.us/img49/9643/c ... 180ky4.jpg

^^ dat spul?

:j

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:19

haha, mijn vriendin had daarmee gefaald, ze had haar moeder een poging laten doen tot plukken in haar haar.(ze heeft bruin haar, en had oranje verf), maar dat was gefaald, en toen had ze echt een grote oranje vlek achter op haar hoofd voor een paar weken :'). haha, dat was in de brugklas denk ik, dat spul verkopen ze niet meer of wel?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:38

Ik heb colorpulse een aantal jaren geleden ook gebruikt toen ik een jaar of veertien was, heb het toen donkerrood geverfd en het heeft echt jaren geduurd voor het er weer uit was :( en ik wa elke dag m'n haar :+ rotzooi vind ik het!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:03

Oohh Colerpulse, pff wat een ramp..
Heb blond haar en wilde het koper ofiets hebben, de eerste keer dat mijn moeder het zelf verfde, nou het was knal oranje geworden, scheelt dat het helloween was.. haha en ik maar elke dag mijn haar wassen in de hoop dat het er snel uit ging, maar helaas bleef het ook nog eens heel lang zitten..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:01

nenchyislief schreef:
ik vraag me ook af hoe je zo'n dye dip mooi laat overlopen en het er dus niet zo geverfd uit ziet,
(sorry voor als dit een beetje een stomme vraag is, ik heb nog nooit mn haar geverft en weet niet echt hoe het allemaal zit met haarverf :P)

Ik dip dye mijn haar nu een half jaar zelf en doe het ook bij mensen in de kapsalon en als je het mooi wilt vervagen moet je het bijvoorbeeld met zon dunne puntkam( waar de tandjes heel dicht op elkaar zitten) Omhoog kammen. Om de kleuren in elkaar over te laten lopen doe je dus gewoon eerst roze en paars er in smeren (tegen elkaar aan) En dan met een kam omhoog en naar beneden kammen. Je kan ook met je vingers het vervagen maar met een kam vind ik handiger en het geeft een mooier effect!
En La riche directions is een kleurspoeling! Hoe langer je het in laat trekken hoe langer het blijft zitten. Op de verpakking staat 15 minuten intrekken en dan is het er na 3 dagen al weer uit ofzo. Ik laat het meestal een uur zitten :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:16

nenchyislief schreef:
maar was dat dan permanente verf?
Ja, want het was bleek :+

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:00

MightyJoe schreef:
nenchyislief schreef:

Ik dip dye mijn haar nu een half jaar zelf en doe het ook bij mensen in de kapsalon en als je het mooi wilt vervagen moet je het bijvoorbeeld met zon dunne puntkam( waar de tandjes heel dicht op elkaar zitten) Omhoog kammen. Om de kleuren in elkaar over te laten lopen doe je dus gewoon eerst roze en paars er in smeren (tegen elkaar aan) En dan met een kam omhoog en naar beneden kammen. Je kan ook met je vingers het vervagen maar met een kam vind ik handiger en het geeft een mooier effect!
En La riche directions is een kleurspoeling! Hoe langer je het in laat trekken hoe langer het blijft zitten. Op de verpakking staat 15 minuten intrekken en dan is het er na 3 dagen al weer uit ofzo. Ik laat het meestal een uur zitten :j

bedankt voor de duidelijke uitleg :) ik denk dat ik binnekort maar een poging ga wagen :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:25

ik hoop dat morgen de pakjes meneer met mijn majicontrast komt. ik wil het van het weekend hebben geverft.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:24

Vinden jullie trouwens dat kapers op de hoogte moeten zijn van de haar trenten? mijn zusje liet haar ombre hair namelijk knippen (blond in de punten) en de hele kapsalon had er nog nooit van gehoord....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:45

iemand die tips voor me heeft?

Ik ben het kleurverschil in mijn haar zo zat. Dicht bij mijn hoofdhuid is het knalrood, daarna word het donkerderbruin en onderaan is het lichtrood. Ik wil het gewoon een solid rood hebben, maar hoe ga ik dat doen? Die majicontrast pakt voor geen ene meter op mijn zwarte haar, maar het pakt geweldig bij mijn ongeverfde stukken. Resultaat:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 2481_n.jpg

Alleen dan iets minder dramatisch. Het verschil is nog een beetje subtiel.

Punt is: ik word er ZO. ONTZETTEND. HOPELOOS van. Dat lelijke schijtbruin, bah. Iemand een idee hoe ik de kleur gelijk zou kunnen krijgen? Ik weet het echt niet meer.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:47

Ik vind t juist echt heel gaaf zo!
Eerst bleken ben ik bang..

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:52

Ik vind het ook wel zo leuk zo haha! Ik heb het ook, maar dan met paars!

Inderdaad bleken, en anders eerst naar licht gaan met high-lights..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:52

Ik heb heel snel vet haar , ik douche en de dag erna is het vet -O-

Gebruik Head en schouders maar wordt flink chagy on the moment , iemand?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:55

'Uitvetten' en droogshampoo. Ik weet niet of je nu vakantie hebt, maar zo ja dan is het nu een goede tijd om het even lekker vet te laten en het na een paar dagen pas te wassen. Zal na een tijdje gaan werken, en ik de tussentijd gewoon droogshampoo gebruiken om je vette haar minder vet te laten lijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:18

Niet elke dag wassen inderdaad. :3 De dagen dat je het niet wast in een staart dragen, droogshampoo. Ik was het elke 4 dagen, en het ziet er bijna elke dag gewoon fris uit :3 (zo voelt het niet, want droogshampoo maakt het ontzettend stug)

Verder niet heel erg veel shampoo gebruiken, een beetje is genoeg hoor :3

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:37

Boself, jij gebruikte al 40vol toch? dan zou ik niet hoger gaan. misschien kun je proberen alles behalve je uitgroei te doen en dan meer peroxide creme in de verhouding. want die peroxide creme, werkt als bleek,

maar ik ben natuurlijk geen expert. misschien moet je het aan een kapper of bij een kappers zaak vragen.

mijn combinatie stylingproduct(nu iets van loreal) droogshampoo is niet al te best volgens mij:P. ik kan mijn vingers er niet eens meer doorheen krijgen:P. toch zit het redelijk goed. wat kijk ik uit naar morgen, dan mag ik het weer wassen. en ik hoop dat mijn verf ook morgen komt.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:52

Hoihoii,
Ik kom hier even binnen vallen, lijkt me namelijk een leuk topic! :)

Mijn naam is Emily & ben 17 jaar, heb op dit moment bruin haar maar wil wel weer eens wat anders..
Vandaar dus de vraag, welke kleur denken jullie dat mij mooi zou staan?
Ik krijg volgende maand nieuwe extensions dus wil 't weer een keer verven. En zat te denken aan misschien highlights.

Dit is hoe ik het nu heb,
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5488_n.jpg

Ik vind een beetje donkerrood/bruin mooi, maar weet niet of 't me zal staan..
En anders misschien donkere highlights?

takkie_muis: Als ik mijn haar heb gestyld krijg ik ook snel vet haar, droogshampoo van Andrelon werkt hier inderdaad echt goed tegen!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:07

Ik was het om de dag, anders is het ook vet. Droogshampoo kan ik niet tegen, dus dat gaat 'm niet worden voor mij. :+

Je kan wel blonde plukken inderdaag nemen, Emily. Zou wel leuk staan, vooral in combinatie met je krullen. :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:41

Ik heb og 2 pakjes verf liggen voor mij uitgroei en denk dat ik daarna maar eens naar de kapper ga om er een lading plukken in te laten zetten. Ik wil straks als alle verf er uit is overgaan op spoelingen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:48

Droogshampoo. Miskoop van de eeuw. := Wat een baggerspul.
En m'n haar blijft gewoon vet.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:56

Oh echt?
Ik vind die van Andrelon echt wel werken! Moet je niet dagen gaan gebruiken maar voor een dagje vind ik het prima.
Die van de kruidvat niet, want die stinkt :')