rienne schreef:Ja het zal dan pas na 13.00 uur zijn omdat ik tot half 1 moet werken. Beste als ik dan gelijk achter me werk test of na het eten?
Ben heel nieuwschierig hihi
Heb je test gedaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(ik werd 7 maanden niet ongi)
wijsneus) en dan komen er nog wel eens traantjes dat ik denk 'verdomme was je nog maar hier en kon je maar genieten van ons prachtige meisje'

Djesseka schreef:Haagsemeid, jep, basisonderwijs. Jij?
Nasan, wat ellendig! heb je inmiddels hulp gehad?
Rienne, al getest?
Ik ben ook nog niet ongesteld, maar kan ook niet zwanger zijn. Vorige maand gestopt met de pil. Voel me lekkerder zo, maar tot nu toe dus geen mooie cyclus. Naja, zolang zich geen papa meldt, is het niet zo'n ramp.

Gelukkig gaat er nu wel weer vlees in maar in het begin van de zwangerschap werd ik alleen al misselijk als ik vlees zag!!

)
Maar gelukkig kan ik momenteel wel weer volop van mijn zwangerschap genieten, zijn druk bezig met de kinderkamer...namen blijft onwijs moeilijk. De naam die we nu hebben is een combinatie van mijn moeders naam en de naam van mijn overleden schoonzusje!! Dan moeten we het mog eens worden over het kaartje en een gedichtje wordt door mijn (stief)dochter geschreven
Geloof dat ik de hele dag met een knijper op mijn neus rond zou lopen haha!!! Ik blijf voor je duimen dat je test straks positief is