Nou ik heb m'n pillen en laxeermiddel al weer gehad. Ff wachten op ontbijt en hopelijk kan ik dan weer verder slapen. Ben moeeee.
Anoniem
Geplaatst: 19-08-12 09:58
Ik sliep vandaag om 6.30. Heb afgelopen week bij elkaar opgeteld zo'n 8 uur slaap gehad. Komt ook door de hitte denk ik. Zet vanavond de verrijdbare airco op m'n slaapkamer.
Ik ben hyper door mijn pijn medicatie. Oxycontin, normaal word je er suf en moe van, ik juist hyperactief.
eline10
Geplaatst: 19-08-12 18:06
Ik kan ook nooit slapen. Ik lig elke nacht heel lang wakker. Maar dit komt ook doordat ik om de 5 min. naar de wc moet Doordeweeks(school) dan lig om 21:00 in bed, maar dan slaap ik pas om 4:00 Nu met de vakantie is het nog veel & veel later
Nayomie
Geplaatst: 19-08-12 18:20
Sundral schreef:
Nayomie schreef:
Sorry, was niet mijn bedoeling
Ghehe grapjas. Maar jij woont in Groningen?? Kan je het UMCG niet binnen slippen?? Verveeeeel me.
Ik vermoed dat me ook weer een slechte nacht tegemoet staat. Ik heb weer tandpijnen aan de voorkant, alsof ik hard ben gevallen op mijn mond. Het schijnt dat als je ligt het bloed beter naar je hoofd stroomt en daardoor heb je dan meer last van. Ik merk het ook wel, het klopt helemaal als mijn tanden dan zeer doen.
En mijn telefoonlader is (weer eens) kwijt dus ik kan ook geen mensen stalken via whatsapp