Ik heb vanavond nog 2 rijstwafels met 20+ smeerkaas gegeten.
Iedereen ging hier aan de chips en ik had toch wel trek.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:Heb frieten gegetenklein handje vol, kaaskroketje en 1 kipnuget.
Voelde me zo slecht dat ik anderhalf uur stevig ben gaan doorwandelen
Godzijdank had ik vandaag enkel maar fruit op en 3 cracotjes met light kaas.
caj2008 schreef:chipieke schreef:Heb frieten gegetenklein handje vol, kaaskroketje en 1 kipnuget.
Voelde me zo slecht dat ik anderhalf uur stevig ben gaan doorwandelen
Godzijdank had ik vandaag enkel maar fruit op en 3 cracotjes met light kaas.
Je bent niet de enige.
Ik heb vandaag een pannekoek met suiker gehad en droge worst
Davina21 schreef:Dankje xApple, ik hoop dat ik het nu goed vol kan houden en ik ook ff lekker ga afvallen. Jij bent 1.68 lang, is 58kg dan niet een beetje weinig? (heb je dan nog wel een gezond BMI).
Zelf ben ik ook 1.68lang en mijn streefgewicht is ongeveer 65 a 70kg, dan moet ik er wel bij zeggen dat ik stevig gebouwd ben en als ik rond dat gewicht weeg ik er ook wel echt gezond slank uit zie.
monique1983 schreef:na vind jou figuur nog mee vallen echt met 72 kilo en 1,68
ik ben zelf 1,66 en woog ooit voor ik de 2ling kreeg 70 met broek maat 38 toen
maar was veel steviger dan als ik jou foto kijk en dat scheeld dan maar 2 cm eigelijk
echt netjes chipieke -52 pfff helemaal zelf ook zonder maagbandje enzo?
ik heb nog 7 a 8 kilo te gaan nu voor me eerste doel dat is 75 kilo en daarna hoop ik terzijne tijd nog eens 7 kilo kwijt te raken maar heb het doel voor nu eerst niet te hoog gelegt ben nu 9 kilo kwijt al dus al heel wat
Ketaki schreef:ik heb vanmiddag toch maar eens een nieuwe broek gekocht, want al me broeken zaten veel en veel te ruim.
ben van maatje 46 naar maatje 42 gegaan.
dus al 2 kledingmaten kleiner.
morgen wordt het iig weer tijd voor de weegschaal.
ben heel benieuwd.
heb vrij veel gewandeld ( vaak 2x op een avond)