Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_Azzet schreef:Romyv schreef:(als ik m'n doel van 0 tot 15 km in 6 weken haal....)
Wow, hoge inzet! Dan heb je zeker een goede basisconditie!
Ik heb gisteren een klein beetje veel te veel gedronken dus ik was vandaag niet echt in staat om te rennen. Morgen dan maar, les 16 alweer
Kasmir schreef:Ik ben echt jaloers als ik lees hoe makkelijk sommige mensen hier kunnen lopen, conditioneel trek ik het wel maar ik loop echt mijn lijf naar de knoppen. Ben volgensmij niet echt ontworpen om te lopen maar doe het wel heel graag >.<
Ik ga woensdag maar weer 1,5 uur zwemmen, wilde vandaag gaan maar het regende onwijs en ik kon de auto niet lenen dus was niet zo'n succes. Dus ga nu maar woensdag en vrijdag 1,5 uur zwemmen. Woensdag weer naar de fysio, hoop dat er weer verbetering in zit.
Javayo schreef:Overigens moet ik niet te veel naar zijn tijden en afstanden luisteren, want dat is demotiverend
Romyv schreef:Javayo schreef:Overigens moet ik niet te veel naar zijn tijden en afstanden luisteren, want dat is demotiverend
mij motiveert dat juist!! Die gast waarmee ik train is altijd een beetje aan het spelen als ik even 10 doden aan het sterven ben (sprintje bergje op van een km enz.. dan gaat hij rondjes om me heen hubbelen, te grappig!), werkt echt want zo verleg ik iedere keer mn grenzen. Maar het is zo afhankelijk van wat je doelen dan zijn.
Kaitlyn schreef:Ik ben vanmiddag begonnen met les 1 () van Evy en het ging harstikke goed! Was samen met de hond gaan lopen (die moet namelijk wat kilootjes kwijt) maar wat een spring in het veld is zij tijdens het lopen zeg.
![]()
Was met de auto naar het bos gereden en willekeurig wat paden ingerend en gelopen maar toen m'n les was afgelopen wist ik niet meer precies waar ik was. Wel de auto terug kunnen vinden maar met een flinke omweg merkte ik later. Heb er 3 kwartier over gedaan.
Romyv schreef:wat goed!! Wat is je tijddoel voor de 10 km? Weleens de 10 gedaan al?
ATB, heerlijk!! (al moet ik toegeven dat ik meer op mn racefiets zit omdat ik te lui ben om steeds mn tandwielen schoon te maken na de modder hahaha) Ga je off road of gewoon over de weg ermee?
@nanoetje: hardlopen is denk 80% psychisch!! Je moet niet nadenken maar gewoon ademhalen en blijven lopen.. (teminste, dat zeg ik altijd tegen mezelf..) Zie je dat je het kan!
Romyv schreef:Over wat voor een blessures heb je dan?
Bedoel meer dat je vaak teveel nadenkt over dingen als ' ik word moe, heb ik wel lucht genoeg, krijg ik geen kramp, voel ik nou mn knie pijn doen' enz. snapje?