lillytjuh schreef:Ik slaap slechter nu! Pak 's avonds na het eten nog een sigaret en voor het slapen. Zit nu op 5 per dag. Maar ineens val ik gewoon niet in slaap!! Ellendig! Lijfkickt af denk ik......
Als je nog steeds rookt en zelfs net voor het slapen gaan, zal het niet kunnen slapen niet zijn omdat je lijf niet aan het afkicken is.. Die krijgt nog steeds (zelfs net ervoor)nicotine binnen al is het dan minder.
Nu begreep ik wel dat mensen drukker werden van stoppen met roken en het concentratievermogen slechter zou zijn, misschien dat het in die trant toch wel in verband ligt.. (ik weet het niet, probeer logisch te beredeneren

Niet echt opgelet of een verband gezocht, maar nu ik het hier lees, ik heb de laatste tijd wel af en toe van die ontezttend drukke buiten, ben wel erg vrolijk (net zo koppig) ! Maar een concentratievermogen, soms ben ik met iemand in gesprek, kom ik niet op woorden, vergeten wat net ervoor gezegd werd enzo..
Heel irritant. Weet alleen niet of ik dit wel toe mag schrijven aan het stoppen met roken..