[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:18

Ik heb gekozen voor tibetaans omdat ik het simpelweg gewoon een heel erg mooi schrift vind. Ik heb me daarintegen wel eerst goed ingelezen in de verschillende schriften en het gebruik daarvan. Mijn tattoo is ontworpen door iemand die dit professioneel doet, en niet op een simpele vertaalmachine, dus ik ga er vanuit dat er geen banketstaaf staat ;) Het tibetaans is voor mij dus "zonder" betekenis, maar mijn tattoo des te meer en ik dit is precies wat ik wilde. Subtiel, elegant, stijlvol en mét een betekenis voor mij, en daar past het tibetaans khyug schrift voor mij helemaal bij.

Bounce

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:47

Heeft iemand een link naar een site met latijnse spreuken? :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:48

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:49

Ik wil graag Arabisch, omdat ik door het buikdansen wat ik doe, daar een connectie mee voel :)
En inderdaad omdat het een mooi schrift is en omdat ik geen tattoo wil in het "normale" alfabet (a-z)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:04

Maar, heeft iemand wel eens in het buitenland (Londen?) een tattoo gezet? :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:09

oeh jaa er was een bokker die naar de shop van Ami James was gegaan voor een tattoo! wie was dat nou ookalweer.....

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:12

Ik ken alleen Toekie die naar Miami Ink is gegaan om daar haar 2 tattoo's te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:19

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:32

ziet er wel vet uit joolien wie was jou artiest ook al weer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:33

Vincent van Dorrestein, werkt bij L'Extremiste in Arnhem.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:45

Heel mooi die sleeve! Gaaf ook dat er 'Vin' bij staat. :j

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:46

hallo! ik wil me hier graag melden, heb al een tijdje mee gelezen echt super mooie tatoo's komen hier voor bij!! :)
zelf wil ik graag de tekst persuit of happiness met misschien een klein hoefijzertje erbij omdat het voor geluk staat
en ik ook een echte paardengek ben natuurlijk :) dan op mn linkerzij op mn ribben, zit nu nog voor een shop te zoeken
wat is dat moeilijk zeg, er zijn zoveel! :O zijn jullie langs veel shops gegaan om te kijken? X

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:48

Gimli_ schreef:

Vind het dubbel, deze sleeve is van zijn partner, persoonlijk zou ik het niet doen. Maar hij is goed, misschien wordt ie wel bekend, dan is t wel weer grappig :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:49

Femke waar woon je?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:51

Joolien schreef:
Gimli_ schreef:

Vind het dubbel, deze sleeve is van zijn partner, persoonlijk zou ik het niet doen. Maar hij is goed, misschien wordt ie wel bekend, dan is t wel weer grappig :P

Dat wetende is het inderdaad een beetje dubbel, maargoed, dat zijn keuzes natuurlijk. ;)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:52

Femkee schreef:
hallo! ik wil me hier graag melden, heb al een tijdje mee gelezen echt super mooie tatoo's komen hier voor bij!! :)
zelf wil ik graag de tekst persuit of happiness met misschien een klein hoefijzertje erbij omdat het voor geluk staat
en ik ook een echte paardengek ben natuurlijk :) dan op mn linkerzij op mn ribben, zit nu nog voor een shop te zoeken
wat is dat moeilijk zeg, er zijn zoveel! :O zijn jullie langs veel shops gegaan om te kijken? X

Let je wel op de spelling: het is pursuit of happiness. ;)
Als je nu een typo maakt is dat geen punt, maar op je lijf staat 't minder mooi.

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:53

Gimli_ schreef:
Femkee schreef:
zelf wil ik graag de tekst ** pursuit of happiness met misschien een klein hoefijzertje erbij omdat het voor geluk staat

Let je wel op de spelling: het is pursuit of happiness. ;)
Als je nu een typo maakt is dat geen punt, maar op je lijf staat 't minder mooi.

oeps nee dat lijkt me niet zo mooi... foutje ;)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:54

Je kunt er altijd een rode streep doorheen laten zetten dan :D

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:55

Joolien schreef:
Femke waar woon je?

wolvega! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:58

Femkee schreef:
Joolien schreef:
Femke waar woon je?

wolvega! :)

Je zou eens rond kunnen kijken bij Low voltage ink, zit in Joure meen ik en is een goede shop. Verder zou ik gewoon bij jou in de omgeving rond kijken wat er allemaal zit en kijken naar de kwaliteit ervan, of hier navraag doen. Zelf zit ik bij L'extremiste in Arnhem, maar zo kan iedereen je wel tips geven. Iedereen heeft zijn voorkeuren.
Je kunt ook de tattootopics eens doorspeuren om te kijken naar wat je mooi vind en door wie deze is gezet.
het is helemaal aan jou.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:59

Ik heb vandaag tijdens supervisie op school een ontwerpje gemaakt voor een tattoo, m'n idee krijgt wat meer vorm nu :D

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:11

Mijn tattoo staat erop hoor. Gisteravond. En ben er erg blij mee!
Moet zeggen dat ik het behoorlijk pijn vond doen, vooral op dat bot, maar het was te doen en het was het zeker waard!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:12

s_casper schreef:
Moet zeggen dat ik het behoorlijk pijn vond doen, vooral op dat bot, maar het was te doen en het was het zeker waard!

Ik heb laatste pagina's gelezen, maar kon niet vinden wat en waar je 'm gezet hebt.. dus, wat en waar heb je m gezet? :D

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:21

Heb even het topic doorgelezen en er komen mooie dingen voorbij zeg.
Ik heb inmiddels ook 3 tattoo's. 1 op mijn enkel, 1 op schouder en 1 op pols.
2 daarvan zijn gewoon standaard plaatjes en 1 (pols) van mijn paard, paardenhoofd met daarin zijn eerste letter ( mijn eerst eigen gekochte paard). Nu wil ik die op mijn pols graag nog uitbreiden met iets. Maar goed, zie al een aantal keren en zo denk ik er zelf ook over dat je alleen iets moet zetten wanneer iets een betekenis voor je heeft. Nu heb ik een heel groot nadeel, heb niks waar ik van denk, "nou dat is een tekst, plaatje wat een betekenis voor mij heeft" Hoe hebben jullie dit gedaan? van welke dingen hebben jullie zoiets van ja, daar wil ik een tattoo van.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:24

s_casper schreef:

Foto? *-:)
:o