Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Gimli_ schreef:Heel mooi die sleeve! Gaaf ook dat er 'Vin' bij staat.
Vind het dubbel, deze sleeve is van zijn partner, persoonlijk zou ik het niet doen. Maar hij is goed, misschien wordt ie wel bekend, dan is t wel weer grappig
Femkee schreef:hallo! ik wil me hier graag melden, heb al een tijdje mee gelezen echt super mooie tatoo's komen hier voor bij!!
zelf wil ik graag de tekst persuit of happiness met misschien een klein hoefijzertje erbij omdat het voor geluk staat
en ik ook een echte paardengek ben natuurlijkdan op mn linkerzij op mn ribben, zit nu nog voor een shop te zoeken
wat is dat moeilijk zeg, er zijn zoveel!zijn jullie langs veel shops gegaan om te kijken? X
Gimli_ schreef:Femkee schreef:hallo! ik wil me hier graag melden, heb al een tijdje mee gelezen echt super mooie tatoo's komen hier voor bij!!
zelf wil ik graag de tekst ** pursuit of happiness met misschien een klein hoefijzertje erbij omdat het voor geluk staat
en ik ook een echte paardengek ben natuurlijkdan op mn linkerzij op mn ribben, zit nu nog voor een shop te zoeken
wat is dat moeilijk zeg, er zijn zoveel!zijn jullie langs veel shops gegaan om te kijken? X
Let je wel op de spelling: het is pursuit of happiness.
Als je nu een typo maakt is dat geen punt, maar op je lijf staat 't minder mooi.
Femkee schreef:Joolien schreef:Femke waar woon je?
wolvega!
s_casper schreef:Mijn tattoo staat erop hoor. Gisteravond. En ben er erg blij mee!
Moet zeggen dat ik het behoorlijk pijn vond doen, vooral op dat bot, maar het was te doen en het was het zeker waard!