[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinaa__

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:41

Sabina: woow na 4 weken al ja haha.

Ik heb bij piercing winkel laten zien, ze zei dat ik idd niet te vroeg moet ruilen ivm ontstekingen enz. maar zoals het er nu uit ziet zou ik beter nog een maand kunnen wachten als ik er nieuwe in wil doen. Ik hoorde dat iemand navelpiercing na 2 dagen! al heeft omgewisseld dat is echt stom! is bij haar goed gegaan heeft ze veel mazzel gehad.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:24

2 dagen?! Toen was die van mij nog steeds gevoelig hoor als ik er aan zat :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:27

Mijn Conch zit er nu 10 maanden en nogsteeds is ie erg snel ontstoken, helaas..
Hoeft maar een tikje tegenaan te komen en hij is weer aan 't bloeden en aan 't ontsteken.

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:00

2 dagen.... dan heeft ze volgens mij erg veel mazzel gehad ja.
Ik ga morgen bellen, of ik donderdag terecht kan voor mijn navelpiercing. Ben benieuwd. :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:37

xJori schreef:
Tot hoeveel weken is een kraakbeenpiercing trouwens gevoelig bij aanraking?

Mijn industrial heeft er bijna 2 jaar over gedaan om niet meer gevoelig te zijn bij aanraking :=

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:56

Horsii_mine schreef:
xJori schreef:
Tot hoeveel weken is een kraakbeenpiercing trouwens gevoelig bij aanraking?

Mijn industrial heeft er bijna 2 jaar over gedaan om niet meer gevoelig te zijn bij aanraking :=

Hahaha, oeps :')
Die van mij is nu al weer wat beter. aanraken doet geen pijn maar druk erop zetten wel (kan er dus nog niet op slapen :P)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:09

xJori schreef:
Die van mij is nu al weer wat beter. aanraken doet geen pijn maar druk erop zetten wel (kan er dus nog niet op slapen :P)

Oh dat is fijn! :D
Hihi ik weet nog heel goed dat toen ik hem 3 maanden had iemand in de kroeg mij heel enthousiast een knuffel wilde geven wat hij ook deed, waarna ik naar de wc kon rennen omdat ik zo misselijk werd van de pijn :') Maar bij mij genas hij volgens mij ook wel uitzonderlijk slecht :=

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:12

Ik heb bij mijn navelpiercing een 2 weken ofzo dat hij gevoelig was, 1 keer ontstoken maar in de 5 à 6 jaar nooit meer en ben er nog steeds suPer blij mee :):) tragus duurde iets langer, ben nu verloren al een tijdje laat binnen kort opnieuw piercen, goed idee omdat hij al dicht is denk ik?

Over een maand of 1 à 2 laat ik 3 dermals op m'n buik zetten, hoe is dit met paard rijden?

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:26

Horsii_mine schreef:
xJori schreef:

Oh dat is fijn! :D
Hihi ik weet nog heel goed dat toen ik hem 3 maanden had iemand in de kroeg mij heel enthousiast een knuffel wilde geven wat hij ook deed, waarna ik naar de wc kon rennen omdat ik zo misselijk werd van de pijn :') Maar bij mij genas hij volgens mij ook wel uitzonderlijk slecht :=

Oh! Dat is echt heel erg klote! Bij mij zit niemand er aan behalve ikzelf. Ja mijn broer gaf mijn oor (voor de lol >;) ) een por, en toen heb ik hem wel een mep verkocht, want dát vond ik geen charmant gevoel :P
Maar heb er eigenlijk helemaal geen echte pijn aan gehad tot nu toe. Behalve de keer dat ik mijn hoofd uit schrik naar achteren gooide en dat die tegen de bank aan klapte |(
Not pleasant. zeker omdat het de avond na het zetten was :/

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:16

Ik kom net eigenlijk uit een tijd (1 jaar) dat ik erg met mijn gezondheid heb lopen klöten, dus ben ook een aantal kilo aangekomen. Heb mijn beide ouders zo ver dat ik ein-delijk een navelpiercing mocht maar ik weet niet of het mij gaat staan, ben aan de ene kant 'bang' dat het bij mij niet staat omdat ik een buikje heb..... maar ik wil het zooo graag...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:17

Is eerst afvallen geen optie dan? Heb je meteen een mooi doel om naar toe te werken :D

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:21

Ja, daar heb ik ook over na zitten denken maar ja aan de ene kant is het een cadeautje voor mij van mijn ouders, door die rot tijd enzo... En ik hoef niet iets van 10 kilo af te vallen.. hooguit 5.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:22

Ohh, dat valt reuze mee, dan zal je buikje ook wel meevallen toch? Anders laat je 'm toch gewoon lekker zetten, als jij dat graag wilt. :)

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:34

Ja mijn ouders en mijn vriend zeggen dat het ook allemaal wel mee valt, en dat 't me super zou staan. Maar als ik bijvoorbeeld hoog uit 5 kilo zou afvallen, dat kan toch geen kwaad voor de piercing?

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:06

@Sabinaa : Haha ja, ik verwissel m nu ook best vaak!

Maar mensen met een tongpiercing gaan toch ook na heel snel terug omdat ze last hebben van een te lang staafje?
En dat kan dan wel?

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:36

Honesty schreef:
Ja mijn ouders en mijn vriend zeggen dat het ook allemaal wel mee valt, en dat 't me super zou staan. Maar als ik bijvoorbeeld hoog uit 5 kilo zou afvallen, dat kan toch geen kwaad voor de piercing?

Misschien kan je een paar dagen kei hard knokken voor 2/3 kilo,
Dan je piercing, en dan verder afvallen?

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:38

Ja inderdaad... maar ik zit met een paar dingentjes, ik heb net een jaar achter de rug dat ik pfeiffer had, en mag nog niet te veel sporten ect. ik sport 2 keer in de week en wil gewoon door middel van gezond eten en goed sporten afvallen en ja misschien gaat dat wat langer duren.. kan het kwaad voor de piercing?

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:47

SaBiNa_S schreef:
@Sabinaa : Haha ja, ik verwissel m nu ook best vaak!

Maar mensen met een tongpiercing gaan toch ook na heel snel terug omdat ze last hebben van een te lang staafje?
En dat kan dan wel?

Een tongpiercing is een van de snelst genezen piercings. Daarbij maak je met een veel te lang staafje je tanden stuk. Bij tongpiercings wordt ook uit gegaan van meer zwelling inverhouding tot andere piercings, vandaar dat er eerder een korter staafje in gaat. :)
ik heb bij mijn navelpiercing nooit een korter staafje gehad en voor mn helix kreeg ik een ringetje dus ook geen korter staafje, misschien dat het anders is als er een staafje in gezeten had?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:54

Mijn industrial heeft er ook ruim 2 jaar over gedaan voor het helemaal genezen was. Het was op een gegeven moment wel dat het dan weken goed ging en dan opeens toch weer niet :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 04:12

Je mond bestaat ook uit slijmvlies en niet uit huid. Slijmvlies staat erom bekend dat het veel sneller geneest dan huid. Je mond bouwt ook veel makkelijker een eigen weerstand op dan de huid.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 15:37

Mijn vriend heeft in zijn ene oor altijd een tunnel gehad, nou wilde hij toch nog iets meer stretchen, maar heeft ie iets te snel gedaan, dikke ontstoken oorlel nu dus. En als je het gat nu ziet zou je denken dat er maar een tunneltje van 6 mm door kan terwijl hij er 12 in had zitten.
Maar goed, hij doet er nu even een paar weken helemaal niks in tot het genezen is, maar zag er wel serieus nasty uit, zijn oorlel was net een opgeblazen binnenband van een fiets.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:51

Ik heb sinds vanmiddag een tragus piercing. :D Is mijn eerste piercing, heb wel al 2 tattoo's. Ben nog best wel leek op dit gebied haha.

Wat kan ik nu het beste doen? Zoals het in de openingspost staat? Dus water met zeezout, en dan beetje weken en piercing ronddraaien?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:55

ik had bij het zetten van mij tragus een zeepje mee gekregen waar ik het twee keer per dag mee moest schoonmaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:58

Traguspiercing NOOIT draaien! Dan gaat het kraakbeen splinteren en krijg je echt hele lelijke oren. Bovendien zit je er dan teveel aan met je handen waardoor het kan ontsteken.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:07

Bizzybijtje schreef:
Traguspiercing NOOIT draaien! Dan gaat het kraakbeen splinteren en krijg je echt hele lelijke oren. Bovendien zit je er dan teveel aan met je handen waardoor het kan ontsteken.

Okee! Dus gewoon helemaal niets doen?