Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:xJori schreef:Tot hoeveel weken is een kraakbeenpiercing trouwens gevoelig bij aanraking?
Mijn industrial heeft er bijna 2 jaar over gedaan om niet meer gevoelig te zijn bij aanraking
xJori schreef:Hahaha, oeps![]()
Die van mij is nu al weer wat beter. aanraken doet geen pijn maar druk erop zetten wel (kan er dus nog niet op slapen)
Horsii_mine schreef:xJori schreef:Hahaha, oeps![]()
Die van mij is nu al weer wat beter. aanraken doet geen pijn maar druk erop zetten wel (kan er dus nog niet op slapen)
Oh dat is fijn!
Hihi ik weet nog heel goed dat toen ik hem 3 maanden had iemand in de kroeg mij heel enthousiast een knuffel wilde geven wat hij ook deed, waarna ik naar de wc kon rennen omdat ik zo misselijk werd van de pijnMaar bij mij genas hij volgens mij ook wel uitzonderlijk slecht
Honesty schreef:Ja mijn ouders en mijn vriend zeggen dat het ook allemaal wel mee valt, en dat 't me super zou staan. Maar als ik bijvoorbeeld hoog uit 5 kilo zou afvallen, dat kan toch geen kwaad voor de piercing?
SaBiNa_S schreef:@Sabinaa : Haha ja, ik verwissel m nu ook best vaak!
Maar mensen met een tongpiercing gaan toch ook na heel snel terug omdat ze last hebben van een te lang staafje?
En dat kan dan wel?