Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:53

Als jullie zo doorgaan haal je me vanzelf in _O- _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:05

Wow Skessa_, dat is een behoorlijke verzameling :). Had je heel toevallig al die swatch op je wiel gemaakt van die van Golden Rose O:) ?
En ja.. Ben wel benieuwd naar die persoon op ebay. Kan je daar met cc betalen of moet je perse met paypal betalen? Vind die van OPI namelijk wel errug gaaf!
Hoe spreek je het nou trouwens uit? Ik zeg gewoon oopie.. Maar hoor heel vaak oopiejei :? .

Ik ben net even langs de kruidvat geweest, moest deo hebben. Heb nieteens een lakje meegenomen, wel een glasvijl van Herome.
Ik wilde even kijken of ze die ene van Gosh hadden, maar helaas. Ach, maar beter ook :D.

Daluk even mijn bestelling bij boozyshop plaatsen, was het gister vergeten. Waren er nog mensen die ook Misa wilden meebestellen? Mensen die per PB hebben gereageerd, heb ik al op het lijstje staan :).

Mijn nagels en nagelriemen vooral drogen ook ontzettend uit van remover zonder aceton. Als ik een remover met aceton gebruik, heb ik nergens last van.
Overigens zijn mijn nagels nog nooit zo sterk geweest als nu, heb gewoon 5 nagels die voor geen meter meer om te buigen zijn. En dat als ex-bijterverslaafde +:)+ .

xRoosje

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:09

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede zwarte nagellak?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:10

Die vraag heb ik een paar bladzijde terug ook gevraagd. :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:14

Yv_ schreef:
Hoe spreek je het nou trouwens uit? Ik zeg gewoon oopie.. Maar hoor heel vaak oopiejei :? .

Volgens mij moet je het officieel uitspreken als Oo-Piej-Ei ja (tenminste dat doen ze bij de Sephora en de nagelmiep zegt het ook zo). Maar ik zeg ook gewoon Oopie hoor. := Je had dat hoofd van het Sephora-meisje moeten zien toen ik m'n bestelde OPI-crackle lak ging ophalen, ze snapte maar niet wat ik bedoelde met 'Oopie'. :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:15

Nee nog niet Yv. Sorry, was veelste donker. Morgen ben ik thuis wanneer het licht is, zal m dan ff voor je maken!

It's my year heb ik hier vandaan: http://www.ebay.com/itm/OPI-Miss-Univer ... 2018wt_698

Rally pretty pink hiervan: http://www.ebay.com/itm/OPI-Nail-Polish ... _500wt_715

Ik weet niet of je ook met cc kan betalen. Maar je kan ook je cc aan je paypal account koppelen.

Ik zie net dat It's my year out of stock is bij "mijn" verkoper :\
Hier staat ie ook nog: http://www.ebay.com/itm/OPI-Nail-Polish ... 1929wt_804

Zo te zien accepteren zij wel cc. En is nog 5 cent goedkoper ook ;)
Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 04-11-11 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:17

No problemo, komt goed :).

Aaaaaaaaaaaaah, "out of stock"!!! Ook al, grrr!
Ja, dat had je gezegd. Probleem is dat ik me ooit al heb aangemeld bij paypal en vervolgens niets heb teruggestort (goh, die 0.02 euro) doordat ik het telkens vergat, maar vraag me af of ik nu ooit nog een account kan openen..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:19

Ik hoefde niks terug te storten hoor? Moest alleen de bedragen invullen die zij op mn rekening hadden gestort. Daarna is mn account geactiveerd.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:26

Oww... Misschien herrinner ik het me dan verkeerd.. Is ook wel 4 of 5 jaar geleden dat ik een poging had gedaan geloof ik..

Skessa_, i need some help!! Had op het winkelwagentje gedrukt bij die tweede link van It's My Year, maar vervolgens zegt-ie "cannot ship to 2681GH". Terwijl die aanbieder wel wereldwijd verzend? Ikke nie meer snappe!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:26

Voor de liefhebbers, krijg ik net per mail!

Helaas horen kleine bugs erbij, maar de kortingen voor de nagellakken werken nu in de nieuwe shop
http://www.alicejo.com

Ben je een liefhebber van nagellak, maar kun je nooit kiezen? Dat is nu geen probleem meer! We hebben namelijk voor verschillende merken een leuke aanbieding bij aankoop van meerdere kleuren.

Kinetics
Misa
Art de Lautrec
Art de Lautrec Vinyl
Bij aankoop van meerdere flesjes van een van deze merken, ontvang je een mooie korting.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:28

Hmmmmmm wat raar Yv. Volgens mij doet ie t bij mij wel. Maar als ik op "confirm" druk zit ik er volgens mij aan vast :=

OPI Nail Polish It's My Year U03
Price:
US $7.95
Shipping:
To Netherlands -- US $1.95 -- USPS First Class Mail International.
Delivery Estimate:
Varies for items shipped from an international location.
Payment:
PayPal
Commit to Buy
By clicking the Commit to Buy button, you are committing to buy this item from the seller.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:36

Vreemd, nu kon ik wel op "buy now" klikken. Nu moet ik "pay now" gaan doen.
Edit: Gaat ook nog goed.. Ik kan kiezen voor een nieuwe paypal account en die betalen met mijn creditcard. Doe ik dat wel, ik heb toch sinds een maandje een nieuw emailadres omdat de oude gehacked was, dus komt denk ik nog prima uit ook. Gelukkig is het niet zo hee lveel geld, vind het maar doodeng dat ebay :o

Leuk die site, maar helaas hebben ze geen Grey Matters van Misa. Ze zijn wel goedkoper: bij 2-3 producten ging er al 2.5 euro vanaf!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:43

Nou mooi zo! :D Verkoper heeft een hoge rating score, dus dan zal het vast wel goed gaan.
Duurt ongeveer een weekje nadat je betaald hebt.
Ik heb voor mn paypal account speciaal een nieuw emailadres aangemaakt dat niemand heeft. Vind t anders ook allemaal maar link :=

Ja alice&jo is ook een fijn bedrijfje hoor! Heb er wel eens wat Art de Lautrec lakjes besteld.
En ze doen tenminste WEL aan communicatie, ook wel fijn ;)
En ze hebben die mood polishes! Die wil ik ooit ook nog wel eens :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:45

Nou toch niet.. Een nieuwe ging niet, dus maar op goed geluk ingelogd met mijn oude email en nu geeft-ie een of ander onbekend creditcard nummer aan als geregistreerd op mijn naam :?

Oooh en wat baal ik.. De koers staat op 1.34 :( . Gister nog op 1.37! Meeeen, ik mag hopen dat-ie in 2 weken tijd nog wel even wat gunstiger komt te staan voor al mijn geplande USA aankopen :D.

Edit: Ojee, het is gelukt :+. Nu een weekje vol ongeduld zitten dus!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:49

Ik heb net weer twee lakjes gekocht. Choose me! van Essence en nog een glitterlakje maar ik kan de naam niet lezen. :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:50

*\o/* *\o/* *\o/*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:50

Hahah dames jullie kopen er echt veel :P :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:53

Is niet leuk!!!! :D

Choose Me is echt leuk! Vind 'm alleen veeeeeeels te druk om vol op mijn nagels te doen, maar voor een stukje, een printje of een nailartje vind ik 'm geweldig! Hahah welke kleur is die naamloze :D?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:53

Mensen; kijk alsjeblieft uit met deze nagellijm als je die hebt;
http://www.ebay.com/itm/330614942589?ss ... 1497.l2649

Ik had die net gebruikt, maar per ongeluk het flesje om laten vallen, had een handdoekje eronder liggen, maar daar is het helemaal doorheen 'gebrand'.. := Die kan ik dus ook wegdoen (was gelukkig maar eentje van de Action)

Ik was net even naar de Kruidvat geweest, goedkope tandenborstels en tandpasta gehaald, de tandenborstel die ik al had zat al nagellak op en dat werkt niet zo goed als je de kleur van je nagels af wilt schrobben :+ En ik ga morgen naar de 'grote' Kruidvat, weer lekker geld uitgeven haha :')

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 17:55

Mijn nagels zijn toevallig nu aan het drogen, ben echt verslaafd aan nail art! :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:00

Ik ben aan het opruimen, aj aj aj het is echt een mesthoopje

Afbeelding

Schoentjes staan al proberen maar al die nagellak en make

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:01

Wat heb je erop gedaan Jooon? Ik vind nailart altijd zo knap maar ik heb er het geduld en de skills niet voor. :=

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:13

Yv_ schreef:
Is niet leuk!!!! :D

Choose Me is echt leuk! Vind 'm alleen veeeeeeels te druk om vol op mijn nagels te doen, maar voor een stukje, een printje of een nailartje vind ik 'm geweldig! Hahah welke kleur is die naamloze :D?

Ik mocht kopen, 35% kortingsactie bij de Kruidvat dus het was samen maar twee euro. O:)

Choose Me! ga ik morgenavond opdoen, denk dat het wel leuk is in combinatie met een zwarte outfit. Bij nadere inspectie onder een bouwlamp ben ik er eindelijk achter gekomen dat het andere lakje "Hello holo" heet.

http://i743.photobucket.com/albums/xx72 ... loholo.jpg

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:22

ik heb trouwens zelf nagelwielen gemaakt :)
ik had nog nepnagels die mij niet passen..
daar heb ik sateprikkers aan vast gelijmd en die prikkers heb ik dan tussen 2 stukken papier gelijmd

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:24

Oh, dat is wel errug slim! Ik heb ook nog 2 volle tipdozen staan waar ik nooit wat mee doe..
Nja, net 2 nagelwielen bij de bestelling van boozyshop gedaan dus vind het wel prima.
Maar dat is wel een goeie!