Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:39

Thanks Askim :D

BiBiQ

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 11:42

Ik voel me gelukkig al minder belabberd dan vanmorgen. Werk gaat ook wel goed.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 12:01

Zo, ook weer even bijgelezen!

Onze eerste bokt baby wordt nu misschien wel geboren, spannend!
En ik lees dat ons eerste bokt tweeling op komst is, gefeliciteerd!
Wat een zwangere zo op bokt zeg :D

Ik zit de laatste dagen een beetje te klooien met mijn bloedsuiker (diabetes type 1 bijna 5 jaar)
Net contact gehad met ziekenhuis. Ik word zo terug gebeld, spannend..

Even over de mannen..Ik kan er ook zoooo slecht tegen. Mijn vriend kan ook niet zonder die laptop..
Kheb ook al meerdere malen geroepen dat ik die laptop nog eens uit het raam gooi..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 12:03

Lovebonny, ik heb het met de computer. Haha, maar die is zo zwaar om mee te gooien ahhahahaha _O-
Balen dat je zo zit te klooien met je bloedsuiker, hopen dat het snel op orde is.

Ik ben benieuwd hoe het met Latnahc gaat! Is wel een erg leuke datum 10-10-2011. En anders morgen 11-10-2011 haha.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 12:07

@ Carolien1985, Wij hebben gisteravond ook maar lekker onderuit gezakt op de bank tv avondje van gemaakt (had de laptop al bijtijds afgesloten), wijntje erbij heerlijk..

@ Iorrr, Ja onze tuin is inderdaad een hele verandering geworden en het is echt zo ineens zoveel meer aan ruimte. Wel jammer dat de achterbuurvrouw niet mee wilde doen om de coniveren weg te hebben, zij hoefde er niks voor te doen enkel om mee te betalen aan de schutting en dat hebben we voor haar ook nog zo gunstig mogelijk gemaakt ze hoefde maar 100euro te betalen daarvoor. Maar ze vond mij te respectloos en arrogant :o :+ , nou dan niet hoor het is graag of niet we hebben nu de coniveren aan onze kant helemaal kaal laten maken en de schutting er tegen aan (niet helemaal tegen aan, ivm de coniveren niet de schutting weg hoeft te drukken). De coniveren aan haar kant zijn zo dood als wat is niks van over, ach als zij ze zo nog mooi vind alleen als zij ze wel besluit eruit te halen of laten halen dan gaat onze schutting ook mooi nog ietsje naar achteren (ivm de erfgrens).
En wbt het smullen van Jayden dat is elke dag zo ongelooflijk verschillend de ene dag eet meneer als een bouwvakker en dan de volgende dag eet ie amper tot niets hihi...Ach hij groeit en doet het goed wat willen we nog meer.

@ Bo0tjee, :(:) voor jou meid het zit je welliswaar niet echt mee en het is zo enorm jammer hoe je lief doet, zo hoe jij verteld hebt al doet mij hem een beetje overkomen alsof ie alleen maar aan zichzelf denkt ipv aan zijn zwangere lief of notabene zijn kind. Weet je al wat ie het weekend uitgespookt heeft?

@ Askim, Gefeliciteerd meid en nog wel de jackpot lucky you ;) . Gaat alles verder wel goed?

@ LB, Balen idd dat je zit te klooien met je bloedsuikers, en een lief die als ware vast getaped zit aan zijn laptop hihi :D

En idd er zitten nogal wat zwangeren hier op bokt zeg en ook ik ben wel benieuwd naar hoe het met Latna is haar beeb word iig dan op een mooie datum geboren, meld ze het zelf hier of heeft ze iemand achter de hand die het hier komt vertellen?

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:12

Hey allemaal,

Latna succes he meid...
Bootjeee knuf voor jou..zou toch proberen met je ventje te gaan praten.
Askim welkom en een tweeling voor jou leuk!!
Vandaag is mijn ventje heel braaf geweest en is hij na zijn werk gewoon lekker op tijd naar bed gegaan..en vanmorgen er weer lekker met mij uit..Daarna heeft ie nog even in de voortuin gewerkt, dus hij heeft ons gesprek gesnapt! Hij vond het zelf ook wel dat ie fout bezig was.
Gister heb ik een barefoot zadel besteld voor mijn haffie..Na zo'n 20 zadels gepast te hebben was ik het goed beu.. NIks lag lekker.
Straks ga ik lekker met me zusje en de hondjes naar het strand gezelli.
Verder las ik nog wat over verlof e.d. ben blij dat ik nu al thuis ben. En na de bevalling ook nog 5 maanden. Dat is dan weer een voordeel van in Belgie werken... daar heb je moederschapsbescherming en borstvoedingsverlof heerlijk!!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:13

ik had eerder de vraag gesteld wanneer een vk onstuiting gaat kijken? geen antwoorden op gehad volgens mij.. doen ze dat vanaf een bepaalde week of helemaal niet?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:15

lisch schreef:
ik had eerder de vraag gesteld wanneer een vk onstuiting gaat kijken? geen antwoorden op gehad volgens mij.. doen ze dat vanaf een bepaalde week of helemaal niet?

Bij mij bij vanaf 36 en een halve week. Toen moest ie toch een of andere test doen dus heeft gelijk gekeken.

Edit: ik neem aan dat je ontsluiting bedoelt?

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:18

Nou, flink contact gehad..ik dacht even een simpel mailtje te sturen naar de diabetesverpleegkundige..
Gelijk internist erbij, gynaecoloog erbij..

Nu moet ik morgen naar het ziekenhuis..om 8u melden; nuchter! (nee handig als je suiker aldoor veel te laag is : :+ )

Krijg ik een infuus, krijg ik hormonen ofzo door heen, doen ze een paar x bloedprikken en daar kunnen ze dan aan zien of mijn bijnieren wel goed werken, want de internist is bang dat, mijn lichaam aan het verzuren is..
Test duurt iets van 2u..
En dan moet ik s'middags om 15u naar de verloskundige..
Als ik het kindje niet meer voel, moet ik gelijk contact opnemen..

Vriendlief niet happy: ik neem liever me uren op als het kindje er is.. jaaa duhhh!
Alsof ik het allemaal zo leuk vind..Ik doe het ook niet voor de lol!
Ik vind de gezondheid van mij en die kleine nu echt wel belangrijker als zijn f*cking over uren..sorry!
Ik maak me nu echt wel zorgen om die kleine. Gyn had gezegd dat al die hypo's echt niet goed zijn voor het kindje..

Voor het eerst in deze 8 maanden: |(

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:18

ja dat bedoel ik ja :D ingedaald is hij al.. maar aankomde afspraak kan ik dat mischien wel verwachten? ben dan 36,5 wk
moet je dan met blote billen op de ligbank? en hoe doen ze dat?

lovebonny :(:) he wat vervelend!
Laatst bijgewerkt door lisch op 10-10-11 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:20

Wat erg voor jullie lovebonny, maar wel goed dat ze er naar kijken! Hopelijk is het niet te erg..
Dikke digiknuf voor jou.. :(:)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 13:20

Beccy, gesprek heeft dus nut gehad :)
Ik ga ook dat gesprek nog wel aan hoor, maar gister was ik moe en had er totaal geen zin in. Dus vanvond weer een kans ;)

Lovebonny, maak je je niet al te druk?!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:22

lisch schreef:
ja dat bedoel ik ja :D ingedaald is hij al.. maar aankomde afspraak kan ik dat mischien wel verwachten? ben dan 36,5 wk
moet je dan met blote billen op de ligbank? en hoe doen ze dat?

Met een eendebek :') :+

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:22

lisch schreef:

Over het algemeen wordt er niet gewroet als je geen ernstige klachten hebt en nog niet voorbij je uitgerekende datum bent. ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:24

Nou volgens mij heeft een verlos in NL niet eens een eendebek.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:29

Er wordt niet gekeken of je ontsluiting hebt hoor vanaf een bepaald aantal weken, of er moet reden toe zijn (dreigende vroeggeboorte, krampen of zoiets).

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:29

Hier wel. Helaas.

Hier heb je trouwens geen VK's, alleen maar gyn's :o

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 13:32

Get, ik heb zo'n hekel aan die eendenbek. Koud rotding! Mogen ze ook wel wat op bedenken hoor.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:33

oke :o ik hoor altijd zoveel mensen van ik heb al 1-2 cm ontsluiting blablabla dus dacht van wanneer kijken ze er dan naar :D

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:36

@ Bo0tje: Vraag of ze de eendenbek eventjes onder de warme kraan willen houden! Dat scheelt zoooo veel!

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:38

beccy schreef:
Wat erg voor jullie lovebonny, maar wel goed dat ze er naar kijken! Hopelijk is het niet te erg..
Dikke digiknuf voor jou.. :(:)

Dank je wel :(:) Bleh.. Het moest er ff uit ;)

bo0tjeee schreef:
Beccy, gesprek heeft dus nut gehad :)
Ik ga ook dat gesprek nog wel aan hoor, maar gister was ik moe en had er totaal geen zin in. Dus vanvond weer een kans ;)

Lovebonny, maak je je niet al te druk?!

Doe me best ;)
pubelia schreef:
@ Bo0tje: Vraag of ze de eendenbek eventjes onder de warme kraan willen houden! Dat scheelt zoooo veel!

Ik moet altijd heel nodig plassen van die koude eendenbek, hihi!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 13:40

Ik moet om alles nu al plassen, haha.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:41

haha dat plassen ken ik! Maar ik spreek uit ervaring dat het toch stukken fijner is als de eendebek eventjes onder de warme kraan is gehouden!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:42

Ik ben pas met 39.5 week gestript en pas bij 41 weken werd er gekeken hoe de ontsluiting ervoor stond, helaas voor mij bleef ik maar op 1 cm hangen :o .

Eendenbek is idd een rotding ze mogen hem van tevoren wel eerst even verwarmen :j

LB, is dat voor de suikertest morgen of iets anders? Bij de suikertest moest ik me ook al om 0800 s'morgens melden in het zknh (lief was gewoon gaan werken want stelde niet veel voor) en ik moest ook nuchter zijn/blijven zo gezegd zo gedaan... Alleen dat drankje is me toch een partij smerig jakkes en dacht hehe dat bekertje is leeg, kreeg ik te horen dat die hele flesinhoud leeg moest anders zou de test niet goed zijn :oo :o .

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 13:43

Get, ik hoop dat bij mij de bevalling tegen die tijd gewoon normaal op gang komt hoor!!!