Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, nou dan niet hoor het is graag of niet we hebben nu de coniveren aan onze kant helemaal kaal laten maken en de schutting er tegen aan (niet helemaal tegen aan, ivm de coniveren niet de schutting weg hoeft te drukken). De coniveren aan haar kant zijn zo dood als wat is niks van over, ach als zij ze zo nog mooi vind alleen als zij ze wel besluit eruit te halen of laten halen dan gaat onze schutting ook mooi nog ietsje naar achteren (ivm de erfgrens).
voor jou meid het zit je welliswaar niet echt mee en het is zo enorm jammer hoe je lief doet, zo hoe jij verteld hebt al doet mij hem een beetje overkomen alsof ie alleen maar aan zichzelf denkt ipv aan zijn zwangere lief of notabene zijn kind. Weet je al wat ie het weekend uitgespookt heeft?
. Gaat alles verder wel goed?

lisch schreef:ik had eerder de vraag gesteld wanneer een vk onstuiting gaat kijken? geen antwoorden op gehad volgens mij.. doen ze dat vanaf een bepaalde week of helemaal niet?
)
beccy schreef:Wat erg voor jullie lovebonny, maar wel goed dat ze er naar kijken! Hopelijk is het niet te erg..
Dikke digiknuf voor jou..
Bleh.. Het moest er ff uit 
bo0tjeee schreef:Beccy, gesprek heeft dus nut gehad
Ik ga ook dat gesprek nog wel aan hoor, maar gister was ik moe en had er totaal geen zin in. Dus vanvond weer een kans
Lovebonny, maak je je niet al te druk?!

pubelia schreef:@ Bo0tje: Vraag of ze de eendenbek eventjes onder de warme kraan willen houden! Dat scheelt zoooo veel!
.
.