Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniiee_ schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen
Zouden jullie een goede shop kunnen aanbevelen omgeving rotterdam?
Heb tattoo dex (witte de with), tattoo jan (goudse singel), tattoo laura (vlaardingen) gevonden maar lees er nogal wisselende recensies over..
Ik wil een klein zinnetje hebben dus het zijn alleen maar strakke lijntjes en geen plaatjes oid
flamon schreef:hadden meer mensen hier een tattoo van hoefijzers ?
VonDutch schreef:Horsii_mine schreef:Wauw! Die is mooi gezet
Waar heb je hem laten zetten?
Dankjulliewel! Ben de nacht doorgekomen, nu is de pijn bijna weg.
Deze is gezet in Denbosch (brabant) bij Tattoo Joop.
Hij was een beetje kaal, toen heeft hij er wat schaduw ingebracht en toen was het echt een mooi geheel
bo0tjeee schreef:Stephaniiee_ schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen
Zouden jullie een goede shop kunnen aanbevelen omgeving rotterdam?
Heb tattoo dex (witte de with), tattoo jan (goudse singel), tattoo laura (vlaardingen) gevonden maar lees er nogal wisselende recensies over..
Ik wil een klein zinnetje hebben dus het zijn alleen maar strakke lijntjes en geen plaatjes oid
Tattoo Jan zou ik niet doen. Ik weet verder geen heel goede shop aan te raden voor een tekst.
Paintlinger schreef:29 Augustus laat ik mijn 1e tattoo zetten
"Live Laugh Love" op mijn ellepijp , ongeveer 12cm lang en 1 cm hoor.
Ik denk dat het erg subtiel en stijlvol zal staan
Banjer schreef:Probeer Yankee Tattoos in Schiedam eens... en er zit er nog een vlakbij.. een nieuwe... van Ine, de ex-vrouw van Rob (Yankee)...Heb meerdere tattoos bij ze laten zetten en ik ben zeer tevreden over ze.
Tattoo Dex is ook goed... zij heeft mij getatoƫerd toen ze nog bij haar vader in de zaak zat... ze heeft namen op mijn enkel gezet (honden, paard) en die zijn na een jaar of 10 nog heel duidelijk... en ze heeft een mooi handschrift...