[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:41

daarbij, als je vaker bent blijven haken of langs de md hebt geveegd kan dit ook extra littekenweefsel vormen.
dat is mijn ervaring met md's bij labretjes kan je natuurlijk ook blijven haken maar mijn voorkeur gaat toch niet uit naar md's

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:41

Wederom geldt dat voor alle piercings. :+ Ik heb nog geen enkel argument gelezen dat enkel voor MD's van toepassing is.

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:42

Ayasha schreef:
Hoe steken jullie in? Bij mij is er nog nooit gesneden.
Tuutrlijk wordt het een wondje, elke piercing is een wondje. :?

met een rond md boortje, daarmee draaien we eerst een 'gaatje' en dan draaien we zijwaarts zodat er ruimte is voor de md, daarna klappen we hem als het ware onder de huid en plakken we hem af met een md pleister om hem op de plek te houden.

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:43

Ayasha schreef:
Wederom geldt dat voor alle piercings. :+ Ik heb nog geen enkel argument gelezen dat enkel voor MD's van toepassing is.

mijn persoonlijke ervaring met md's . niet feitelijk bedoeld.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:43

Mijn piercer zet ze niet met het boortje omdat die methode grotere kans op uitgroei geeft ivm grotere schade. ;)

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:44

Ayasha schreef:
Mijn piercer zet ze niet met het boortje omdat die methode grotere kans op uitgroei geeft ivm grotere schade. ;)

op welke manier dan? dit is de enige manier die wij kennen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:46

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:49

i will look into that. ken deze methode niet. wat voor een naalddikte is dit? of weet je dat niet?

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:51

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:54

Misschien dat het hier wel ergens in het topic staat, maar heb je persee 1 van je ouders nodig voor toestemming? Zij vinden het goed, daar niet van, maar voor het zetten zou het gemakkelijker zijn om mijn zus (18) mee te nemen (zou dan gewoon doordeweeks kunnen gaan).

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:55

Ik ben bang dat ik helaas toch permanent aan de boiplast staafjes voor in mn off-centre labret moet. Ik had altijd al het vermoeden, maar de tandarts heeft het bevestigd, van mijn rechter hoektand is het tandvlees 2,5mm naar beneden "geschoven". Heb ze gelijk vanochtend besteld. Vind alleen boiplast staafjes zo stroef, ze bewegen niet lekker mee als je eet of praat. Is hier iets aan te doen? Is dat gewoon tijd of zal dat altijd zo blijven? Het moet namelijk wel comfortabel EN gezond blijven, anders moet ik hem er toch echt uit halen :'(

Mijn navel is gelukkig heel mooi genezen. Hij zit nu 2,5/3 maanden, heb hem er nu 2/3 keer uit gehaald in de afgelopen maand. Hij voelde erg stroef, door de zwelling kon ik met schoonmaken niet het hele staafje schoonmaken, waardoor er een dikke klont pus vast zat en hard was geworden op het midden van het staafje. Sinds ik hem er dus een paar keer heb uitgehaald en goed uitgekookt en gedesinfecteerd is er niks meer aan de hand.
Hij is nog een klein beetje rood aan de onderkant en de zwelling is zover weg getrokken, dat ik bijna 3 millimeter over heb aan staafje. Tot noch toe geen verschijnselen van uitgroeien (thank god).

Ik wil er ZO graag nog een, er zijn zoveel dingen die ik wil, maar ik moet daar voorlopig nog even mee wachten :(
Ik wil nog graag een conch of een snug rechts, een conch links, een tong piercing (liefst horizontaal, maar dan ben ik bang dat mijn tandarts echt gaat gillen) een of twee micro dermals en een VCH.
Kom maar op met die geldboom :)

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:56

heb er ook 8, wel met boortje. sommige zijn al jaren rustig, andere niet.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:57

__denise schreef:
Misschien dat het hier wel ergens in het topic staat, maar heb je persee 1 van je ouders nodig voor toestemming? Zij vinden het goed, daar niet van, maar voor het zetten zou het gemakkelijker zijn om mijn zus (18) mee te nemen (zou dan gewoon doordeweeks kunnen gaan).

Beneden de 16 moet een van je ouders of je voogd mee om toestemming te geven, je zus is niet genoeg.
Ik zie dat je 15 bent, waarom wacht je niet nog heel even? Of zorg je voor een goed gesprek met je ouders zodat je er (ook later) geen problemen mee krijgt als je hem eenmaal hebt?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:57

elisa_ schreef:
i will look into that. ken deze methode niet. wat voor een naalddikte is dit? of weet je dat niet?

Ik vermoed zo breed als de breedte van de MD. Ik zal vanavond eens kijken of ik meer vind over de methode. :) Stuur me anders een PB dat ik het niet vergeet.

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 16:01

ik zal het er eens over hebben. en ervaringen zoeken. als deze methode echt beter is is dat mooi. toch voor mij voorlopig nog even geen md's meer haha

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 16:07

Shahazai schreef:
__denise schreef:

Beneden de 16 moet een van je ouders of je voogd mee om toestemming te geven, je zus is niet genoeg.
Ik zie dat je 15 bent, waarom wacht je niet nog heel even? Of zorg je voor een goed gesprek met je ouders zodat je er (ook later) geen problemen mee krijgt als je hem eenmaal hebt?

Hihi wordt over twee weken 16 maar wil hem in de vakantie nog hebben :D Kan niet wachten haha
Edit: Mijn ouders vinden het prima, dus daar krijg ik geen problemen mee.

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 16:19

Ik heb er inmiddels 5, heeft er iemand meer informatie over wenkbrauwpiercings? :)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 16:28

Hanna_Paard schreef:
Ik heb er inmiddels 5, heeft er iemand meer informatie over wenkbrauwpiercings? :)

Wat wil je er over weten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 19:01

Als je tandvlees al is gaan schuiven gaat bioplast echt niet meer helpen... En die kan toch niet stroever zijn dan metaal? :?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:18

Jeetje Ayasha, wat een leuk linkje! Die manier kon ik helemaal niet! Duurt volgens mij wat langer als ik het zo bekijk, maar het ziet er wel als een fijne manier uit.

Ik heb sinds zondag een forward helix erbij. Ben er zoooo gigantisch blij mee <3. Nooit gedacht dat ik er tóch ooit weer eentje in mijn kraakbeen zou laten zetten,
mijn tragus deed echt zo verschrikkelijk veel pijn en heb ik nog lang na het zetten last van gehad.
Ook deze was weer geen pretje; weet niet wat dat is, laat 'm nog 10 x liever weer door m'n tepel jassen dan door kraakbeen :') .
Vind 'm echt heeel mooi, mooi subtiel en stiekum mooier dan mn tragus. Toch moet ik er over een tijdje weer voor gaan, want ik wil 'm triple maken.
Heb nu nog wel een beetje een "dof" gevoel in mijn oor, alsof iemand er stiekum in staat te knijpen.. Zal met een paar dagen wel wel zijn toch?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-08-11 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:19

Deze gaat traag voor het filmpje en omdat de piercer die het daar doet nogal veel praat enz _O- Al hij ze gewoon vlot zet -zonder gepraat maar dat vind ik nooit echt gezellig- duurt het niet langer dan 1 minuut. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:25

elisa_ schreef:
ja maar als je het korte kantje er uit haalt moet je toch echt een klein sneetje maken

nee hoor, trok die van mij er zo uit _O-

yv wat leuk! wij (ik en nog wat andere bokkers) willen er daar 3 op een rij :))

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:26

Oh die is leuk Yv_!

Ik vind het trouwens grappig dat iedereen altijd dingen zegt als: 'ja, ik had er de eerste 8 maanden echt last van'
En dan zit ik en denk ik: ik weet alleen nog dat ik dacht; nooit meer! Maar dat ik de volgende dag alweer een tweede wilde :') Ik zou echt niet weten hoelang hij er over heeft gedaan om te genezen ofzo. Heb alleen ik dat? :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:27

Oeh, die Forward Helix is mooi! (net als DQ, wil dr ook 3 op een rij O:) )

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 20:30

Ah okee, vandaar :). Lijkt me wel fijner dan dat boortjesding. Had net toevallig even een vriendinnetje gewhatsappt, ik was erbij toen zij hem tussen haar borsten liet zetten, maar naar mijn idee gaf de piercster echt heel veel kracht, ipv dat draaien wat ze bij dat filmpje van elisa_ doen. Maar ik was er ook niet helemaal bij, had toen net er zelf eentje laten zetten :') . Zij weet het ook niet meer zo goed, maar dacht dat het niet zoveel kracht was als ik beschreef..

Dat wil ik uiteindelijk ook DQ (daarom zit deze vrij laag), echt heeeel gaaf <3! Maar eerst even rustig aan met deze, vind deze paar dagen gevoel echt niet zo heel fijn.
Maargoed, ik ken mezelf, dus ze komen er toch wel _O- .

MLC: Ik weet het nog précies!
Van eerst naar laatst:
Tepel: 1,5 jaar lopen kwarren en ook gewoon last van gehad.
Tragus: 4 maanden goed last van gehad en dat doffe gevoel.
VCH: Nog geen minuut last van gehad.
Forward Helix: 2 dagen écht last, nu dof gevoel (vandaag is dag 3)

Edit:
Net even 32 pagina's teruggelezen :(:) .
Vind dit een heeeel mooi plaatje DQ, ondanks dat ik nooit zo van het stretchen hou. Dit vind ik wel heel netjes :j http://img846.imageshack.us/img846/577/isa2175.jpg

Zag ook die foto van die 3 op een rij een paar blz terug, maar daar is de onderste een tragus. Ik wil 'm zo:
Afbeelding