Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nog geen enkel argument gelezen dat enkel voor MD's van toepassing is. Ayasha schreef:Hoe steken jullie in? Bij mij is er nog nooit gesneden.
Tuutrlijk wordt het een wondje, elke piercing is een wondje.

__denise schreef:Misschien dat het hier wel ergens in het topic staat, maar heb je persee 1 van je ouders nodig voor toestemming? Zij vinden het goed, daar niet van, maar voor het zetten zou het gemakkelijker zijn om mijn zus (18) mee te nemen (zou dan gewoon doordeweeks kunnen gaan).
Shahazai schreef:__denise schreef:Misschien dat het hier wel ergens in het topic staat, maar heb je persee 1 van je ouders nodig voor toestemming? Zij vinden het goed, daar niet van, maar voor het zetten zou het gemakkelijker zijn om mijn zus (18) mee te nemen (zou dan gewoon doordeweeks kunnen gaan).
Beneden de 16 moet een van je ouders of je voogd mee om toestemming te geven, je zus is niet genoeg.
Ik zie dat je 15 bent, waarom wacht je niet nog heel even? Of zorg je voor een goed gesprek met je ouders zodat je er (ook later) geen problemen mee krijgt als je hem eenmaal hebt?
Kan niet wachten haha
. Nooit gedacht dat ik er tóch ooit weer eentje in mijn kraakbeen zou laten zetten,
.
elisa_ schreef:ja maar als je het korte kantje er uit haalt moet je toch echt een klein sneetje maken
Ik zou echt niet weten hoelang hij er over heeft gedaan om te genezen ofzo. Heb alleen ik dat?
)
. Lijkt me wel fijner dan dat boortjesding. Had net toevallig even een vriendinnetje gewhatsappt, ik was erbij toen zij hem tussen haar borsten liet zetten, maar naar mijn idee gaf de piercster echt heel veel kracht, ipv dat draaien wat ze bij dat filmpje van elisa_ doen. Maar ik was er ook niet helemaal bij, had toen net er zelf eentje laten zetten
. Zij weet het ook niet meer zo goed, maar dacht dat het niet zoveel kracht was als ik beschreef..
! Maar eerst even rustig aan met deze, vind deze paar dagen gevoel echt niet zo heel fijn.
.
.
http://img846.imageshack.us/img846/577/isa2175.jpg