Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
volgens mij veert het beter op asfalt ofzo? nouja waarschijnlijk ben ik de enige die er zo over denkt. Vandaag weer hardlopen, les 8 alweer! volgens mij gaan we nu naar de 4 minuten, heftiggggg!

en heb daar een paar mooie schoenen gekocht, met nog advies van de verkoper die zelf ook fervent hardloper was. Ze waren ook nog eens in de aanbieding, 30% korting op 34,95. Waarbij ik bij de kassa opeens 50% korting had, niks van gezegd vind het wel prima.
Heb nu van Dutchy deze alleen dan in het blauw:
(Helpt natuurlijk ook niet om op platte, zonder enige steun, ballerina's te lopen.
) 
zo maar gtst kijken en dan ga ik verplicht lopen.... Omdat t moet XD en omdat hondje lief zo graag wil
ik loop nu zo'n 30 min achter elkaar, heb ik in een paar weken opgebouwd, ik kreeg wel last van een spierblessure en ben een week niet wezen rennen, ging niet over dus ik ben weer gaan rennen en flink die spier gaan masseren en het gaat over! ohja sinds ik flink eiwit ben gaan eten is mijn langdurige spierpijn ook verdwenen, ik deed nogal teveel sporten wat niet klopte in verhouding met mijn voeding
. 

maar het was wat intensiever dan de vorige keer
Maar de pijn in me benen is ook al minder geworden! Gewoon even door de zure appel heen bijten en dan maandag lekker rennen.
Had echt niet verwacht dat ik zou uitkijken naar hardlopen, haha. Maar zal wel van korte duur zijn zodra ik bij de hogere lessen kom. ^^