Burnout / Overspannen deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:13

Bobomelo: Geniet maar heerlijk van je knulletje. Slaapt hij lekker?

Wat betreft de suiker gaat beter, ik heb hier al allerlei onderzoeken in 't ziekenhuis voor gehad.
1 ding werd duidelijk, ipv dat ik langzaam insuline aan maak wat de suiker opneemt, komt dat bij
mij meer in 1x, waardoor dat mijn suiker weer snel zakt.
Moest maar wat vaker iets eten... :\

Hier gaat het wel meiden. Dochtertje ligt net in bedje... Ben met mijn ex (R.) naar zijn moeder geweest met
onze dochter, die vertrekt voor morgen 2 weken naar Amerika, en R. wou het pas na de vakantie
zeggen dat we uit elkaar zijn, vandaar dat ik ben meegegaan.
Vond het moeilijk om de schijn hoog te houden. Daarbij kwam nog dat de vriend van R. zijn moeder,
ons vroeg om in februari mee te gaan naar Las Vegas, all in, hij betaalt alles.
R. natuurlijk heel enthousiast, want Amerika is zijn droom. Ik natuurlijk ook enthousiast. En toen viel
het mij in, we zijn niet meer samen, ik zal dan wsl niet mee gaan (logisch)... Maar hij wilt toch gaan.
Tuurlijk, we zijn net uit elkaar, ga maar lekker dat vieren in Las Vegas. Zoek je daar een leuke vriendin
kerel, en blijf daar. _-:(

Bienotje

Re: Burnout / Overspannen deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:36

sandeman,wel fijn dat je iemand hebt getroffen met wie je makkelijk praat.dat gaat je vast wel veel goeds opleveren! Hopelijk ook een manier zodat die vervelende manager stopt met pushen.nogmaals, niet alle managers zijn manager geworden omdat ze goed met mensen kunnen.zei iemand anders hier ook al ;)

bobo,ik weet het en je hebt zo gelijk!maar moment zelf kan ik dat helemaal vergeten,maar wordt er wel meer en meer bewust van idd :)

daisnbenji,wat een gedoe zeg.kon je niet 'ziek' zijn zodat hij alleen met je dochter ging ofzo.op deze manier lijkt me flink lastig voor jouw en had ik niet gewild denk ik..succes!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:47

Vandaag manager gesproken...poes lief en aardig... Maar of haar morgen wel even wilde bellen hoed het bij de bedrijfarts was.. Niet 1 woord over me bezoekje aan het werk wat niet goed ging, pffffffffffffffff

Ik kan echt geen indicatie geven wanneer ik weer kan werken en ik wil best hoor, ben er nog ff niet aan toe, maar leg dat maar eens uit.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 08:04

Mogge, bijna de halve nacht wakker gelegen over de bedrijfsarts, ik wil ook niet eeuwig thuis zitten, doet me niet echt goed. En ik wil baan daar niet kwijt( ben bang voor overplaatsing).

Nu wil ik zelf met een plan komen, te beginnen 2 middagen werken, op dinsdag en vrijdag. Dan is er vracht en kan ik ook in magazijn werken, das fijn. op dinsdag werkt me maneger nooit en ze gaat 5 sept eerst op vakantie. Als ik dan per 1 sept 2 middagen ga werken kan ik er weer inkomen en heb even geen last van haar. Verder maak ik me sterker met therapie. Wetende dat me manager niet heel lang zal blijven, aangezein zij hogerop wil. Verder heb ik superleuke collegaas die me aan het lachen maken en dat mis.

Mte dit plan wil ik naar de arts straks, wat vinden jullie ervan.??

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:12

Sandeman: Klinkt goed denk ik. Als jij het gevoel hebt dat dit je goed kan doen, kun je dat gerust doen meid!

Hier een beetje begonnen als een rot nacht... Door discussie met mijn ex via de gsm.
Maar ach. Hoort erbij zeker?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:18

Dank je Dais. Ben bang dat langer thuiszitten me niet beter maakt en zo heb de leuke dagen en omzeil ik me maneger.

Bah, discussies via gsm zijn echt vervelend, sterkte meid.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:19

Ja ze zijn vooral kinderachtig vind ik. Gelukkig ben ik mij daar van bewust ;) .
Soms is het net goed, als je even een beetje er tussen uit kan. Het verzet je gedachten.
In het begin zal het even wennen zijn, maar gelukkig dat je al goede collega's hebt!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:28

Ja daarom, en me manager zal mis nog een paar maandjes werken en dan is ze weg en nu laat ik me wegjagen door haar terwijl ik kei leuke collegaas heb en als ik te lamg weg blijf word ik wellicht overgeplaatst en daar zit ik helemaal niet op te wachten. Ben nu 5 weken thuis en dan nog 3 weken lijkt me mooi. Kan ik er naar toe leven, plus zij is dan op vakantie.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:44

Hier voel ik weer dat mijn suiker laag is... Grr en kheb vanmorgen goed onbeten en al een tussendoortje
gehad.Heb me maar snel een pizza ingelegd en eet nu alvast een chocolade koek.
(allemaal niet zo gezond :') )...

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:44

Iemand hier al eens op een rommelmarkt gestaan voor spullen te verkopen?
Ik ga zondag eens. (financieel trek ik het niet meer, wil ik op het einde van de maand nog kunnen eten
zal ik der toch iets voor moeten gaan doen).
Hoeveel wisselgeld en alles zou ik moeten hebben... Hopelijk verdien ik een mooi centje bij!
Dochterlief gaat vanaf september naar school... En mama wilt natuurlijk dat ze er opperbest bij loopt :)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:59

DaisNBenj : Ik ben nooit op een supermarkt geweest om spullen te verkopen, maar ik kan me voorstellen dat je eind van de maand ook graag iets te eten wilt... succes!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:59

Bedrijfarts ging super. Ik ga 6 sept beginnen op dinsdag en vrijdag van 13 tot 17. manager is dan 3 weken op vakantie. Heb hem het 1 en ander verteld en hij was zeeer begripvol

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:02

Sandeman: Dat klinkt mooi en hoopvol! Goede beslissing lijkt me. Maar doe het rustig aan, en op je eigen tempo hé?! x

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:26

Ja doe ik zeker, ik bepaal het tempo, en ondertussen blijf ik lekker naar Dr Phil gaan. Ben nu al weer benieuwd naar vrijdag. Deze man inspireert me, weet niet waarom. Tis een jonge versie van Dr. Phil , dat zal het zijn haha

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 23:26

Dr Phil zelf vind ik ook een goede man! Een jongere versie daarvan kan enkel maar beter zijn haha :D !

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 07:45

Precies, daar ging ik ook vanuit toen ik een therapeut zocht

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 10:08

Super Sandeman!!
Zo zie je maar weer, je kan je wel daaaaagen druk maken voordat je naar de bedrijfsarts gaat.....(Was ik ook heeeeeeeeeeeeeeel goed in hoor!)Maar nu zie je maar weer: viel reuze mee!!
KLinkt ook goed hoe jij het wilt aanpakken! en wat je zegt, die manager is over paar maand toch foetsie, en je hebt wél hele leuke collegas!!!
Voor mij was compleet thuiszitten ook geen optie! je gaat je vervelen, hebt geen afleiding, geen structuur op den duur...enz...
ik heb op zich ook wel 2 maand thuis gezeten hoor, maar zodra het wat wou ging ik dus paar uur werken. (ik omzeilde die 2 poedersuiker mijn werk, en had erg veel steun aan mijn toenmalig hoofd van de afdeling en vele collegas!)

@daisy, nee geen ervaring met rommelmarkten, maar zorg gewoon dat je wat klein geld hebt, en beetje papier geld...succes in elk geval, een boterham kunnen eten aanhet eind van de maand is wel zo fijn!
en je ex....lekker je ex laten zijn! jammer dat dat dan wel even gebeurt, kan je nu niet echt gebruiken stress metje ex...maar goed, balen in elk geval, ook omdat het voor je schoonouders nog niet eensduidelijk is dathet je ex is, en dan lekker worden gemaakt met een reisje las vegas....

Met mij en Jesse gaat het goed! al had ik vannacht welkopijn en nu nog steeds, en zit ik nu nog lui op de bank ongedouched! kan zo nog wel paar uur slapen geloof ik maar mannetje heeft andere plannen, die is zo wakker als wat!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 11:08

Als ik weer begin ben ik ook ong 2 maanden thuis gebleven, maar wat je zegt, vervelen, maar bij mij vooral structuur. Dat is ook een kernwoord in mijn therapie.

Tis ook eigenlijk wel weer om lekke op de bank te liggen

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:06

Hier even een boos bericht, sorry wil het even van mij afschrijven!

Ik kom net van het OCMW - waar ik dus momenteel leefloon van krijg.
Ik vertel haar: Ik krijg 875€ leefloon, en 110€ kindergeld.
Ik heb mijn huur: 535€ - Luminus: 105€ - Brandverzekering: 100€ - Emily haar operatie: 120€
Telenet: 55€ - Kinderopvang (van vorige maand nog) 30€ - ...
Ik zeg: Ik kom niet rond, ik krijg deze maand niet eens mijn rekeningen betaalt, en heb nog niet eens
eten gehaald.
Krijg van haar als antwoord: Dan moet je maar gaan werken. Leefloon is er als vervaningsinkomen,
je mag al van geluk spreken dat het je toegekend is, maar als je gaat werken verdien je toch meer.

JA HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! zo achterlijk bn ik ook weer niet hoor.

Ik antwoord haar (ze is een vervangster, die wat ik normaal heb is op zwangerschapsverlof):
Ik ben op dit moment psychisch niet in staat om te werken, maar dat wil ik jou verder niet vertellen.
Zij: Dat kan wel allemaal zo zijn maar laat t dan maar eens door een arts bevestigen.

Nou bedankt hoor, voor mij te helpen. voor mij een optie te geven zodat ik aan het einde van de maand
nog een boterham kan eten ipv stront.
Echt ben echt heel boos, verdrietig, teleurgesteld....

Pfff |(

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:20

DaisNBenj : Ik kan me goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent! Wat een muts eerste klas ook die jou te woord heeft gestaan... Sommige mensen die kunnen zich niet in andere verplaatsen! Als je kon werken dan deed je dat wel.. Ik heb geen oplossing voor je wat betreft het einde van de maand, ik wil je wel heel veel sterkte en succes wensen!

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:25

Ik kan altijd wel bij mijn ouders eten enzo, daar geen probleem van. Maar volgens hun zou ik moeten
toekomen met dat bedragje? kom zeg... En dan vinden ze 't raar als mensen in de schulden raken?
nou ik vind dat niet meer raar als zo een maatschappelijk werkster je niet eens een oplossing aanbied.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:12

Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Belachelijk, wat een doos zeg. Sommige mensen hebben echt geen greintje gevoel in hun ..... zitten. Heel veel sterkte en een knuffel

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:10

even vanaf mijn mobieltje....
Maar wat een doos zeg! Je zou toch zeggen dat je van een uikering gewoon het hoognodige moet kunnen betalen toch? Gelukkig kun je eten bij je ouders, maar toch! ......sommige mensen........

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:37

Vandaag weer bij Dr. Phil geweest, en een plan van aan pak gemaaakt, ik vind het zoooo eng.
Confrontaties aangaan met jezef, gevoelens opschrijven.....................pppfffffffffffffffff waar ben ik aan begonnen, maAar ik wilde iemand als DR. Phil, nou en die heb ik nu. alleen heet deze Casper, maar oook directe aanpak....

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 22:47

Hier even een berichtje van mm mobiel. We zijn net op stal geweest.
daar word morgen ochtend het oudste paard van stal ingeslapen... die is
op... heel raar gezegd verdient ze dit, de rust die ze nu zal krijgen, als ze ingeslapeN
is.. ze vecht al zo ontzettend lang tegen het einde. Ze kon eerst nog staan nu ni meer
eet liggend en drinken wil ze niet meer. We hebben net afscheid genomen van der, ben
der we goed kapot van... en vannacht ook bijna ni geslapen... gaat dus ni echt lekker hier!
Maar komt wel weer...