Airborn schreef:ADHD is waarschijnlijk, voor zover ik weet, ook een dopamine probleem, dus dat klopt wel. Dan wel de afgifte te laag, reuptake te hoog of te weinig receptoren, met als gevolg te weinig remming.
Maar tbh intereseert het me voor mij zelf eigenlijk niet wat er chemisch gezien in mn hersens fout gaat (nouja, niet helemaal waar, ik vind het medisch gezien gewoon interesant, maar praktisch gezien kan het me niets schelen) ik ben gewoon blij dat ik mn leven eindelijk op orde heb.
Ik vind het wel interessant omdat het twee verschillende problemen zijn die ook twee verschillende oplossingen nodig heeft.. ( puur symptomatisch door bv. Trauma of een neurologische afwijking ) én omdat ik de uitkomst van de test nu niet betrouwbaar vindt. Maar als de huidige situatie voor jou uitkomst biedt, dan snap ik dat het je niets interesseert
. Ik zit zelf best in de knoei met mijn diagnose en de medicijnen helpen niet, en toch heb ik problemen met functioneren. Vandaar dat ik het zelf dan weer best interessant vind, denk ik zo 
@jolien, wat ontzettend rot! Heel veel sterkte.... Ik denk echt dat je je er nu gewoon lekker over aan moet geven en je proberen een keer niet sterk te houden.... Ik denk dat zo'n observatiegroep
mss best goed kan ondersteunen.... Ik denk dat het niet zo'n verkeerd idee is, al denk ik dat het nog best een moeilijke beslissing is. Sterkte!