Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:23

SAKKIA schreef:
Oh oke ik denk dat het Bulgarije wordt :o
Vriendlief moet niet zeuren hij heeft zijn vrachtwagen al :+

Groot gelijk. Mijn vriend zou ook wel een vrachtwagen willen om eigen rijder te worden. Maar het is allemaal zo duur!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:24

Oh maar mijn vriend is geen eigen rijder hoor en dat wil hij ook helemaal niet worden. veel te veel gedoe, in loondienst is wel zo makkelijk.
Hij heeft dat ding gewoon voor de hobby, zoals wij een paard hebben zeg maar :D
Ik hoef alleen niet thuis te komen met: Kijk eens schatje, ik heb een paard gekocht, net zo duur als jouw vrachtwagen :j
Denk dat we dan oorlog hebben :+ Kan ik ook helemaal niet betalen trouwens.

Mias

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:27

Oke, dus alleen voor de show en als hobby. Ook erg leuk.
Dan moet je nog bedenken, zou je wel op een paard durven rijden die net zo duur is als de vrachtwagen ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:31

Gaaf Sak, dat ie nu z'n eigen vrachtwagen heeft!

En Bulgarije lijkt me ook heel mooi... :j

Wat weinig Mias! Maar ja, das ook echt een andere regio he...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:32

Oh ja wel hoor, heb ze in mijn stagetijd wel duurder gereden. Maar ik wil denk ik geen eigen paard weer. Wil wel weer rijden hoor, maar ik wil die verplichtingen niet meer, ik heb het daarvoor gewoon echt veel te druk ook met andere dingen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:32

Nou meiden ga even offline, moet even onder de account van mijn manager werken en dan ga ik natuurlijk neit bokken :')

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:36

WenK schreef:
Wat weinig Mias! Maar ja, das ook echt een andere regio he...

Klopt. MAar als je hier een binnenbak wilt ben je ook op zijn minst 250 euro kwijt.
Ik sta op stal bij een klein boerenbedrijf. Die man heeft zelf heel wat paarden en er staan flink wat stalpaarden. Denk een stuk of 30 minimaal.
En heel veel weide! Echt ideaal en voor de noordelijke begrippen sta ik ook goedkoop. Meestal kun je je paard tussen de 50 euro en 100 euro per maand stallen maar dan staan ze 24/7 buiten. Wil je een stal ben je al gauw 150 euro kwijt.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:38

Oh das niet heel erg anders dan hier dan. Stalling zonder bak is voor een pony (tm E) zo'n 160 euro, voor een paard zo'n 200. Hoe meer faciliteiten hoe duurder je staat.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:49

Zo heb ik dat ook ervaren Mias toen ik mijn pony nog had :j

Maar ik stond ook vaak gewoon bij een boer en later bij een meneer die gewoon zelf paarden had, bij die laatste was ik ook de enige pensionklant :j Wel lekker rustig hoor.

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:53

inderdaad!
Ik ga vriendlief even ophalen vanuit Meppel!
:evaw:

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:58

Haha succes. Ik blijf nog even wachten tot het 4 uur is...

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:08

Hallo!

Mias, welkom. :) Mijn vriend werkt ook in Meppel...wonen zelf ook in Drenthe. Leuk, dat je ook bent begonnen en helemaal voor een goed doel zo te horen!

Sakkia, leuk Bulgarije...zullen we samen gaan? Wij hebben al geboekt! :D Wordt mijn eerste keer naar Bulgarije, we gaan met mijn zusje en haar vriend. Die zijn er vorig jaar ook geweest en vonden het prachtig. Ik vind Spanje weer zo mega-toeristisch. En Italië zijn wij 2 jr geleden geweest. Als we met z'n 2-en zouden gaan dan wil ik heel graag naar Griekenland of nog eens naar Italië. Beiden spreken mij erg aan. Maar ben ook nieuwsgierig naar Bulgarije!

Wen, hopen dat 't snel 4 uur is. Dan heb je weekend! :) Mijn weekend bestaat uit 2 werkdagen, dus dat is eigenlijk geen weekend. Volgend weekend ben ik weer vrij gelukkig.

Bom, ik hoop dat een evt. stalvergadering wel uitkomsten bied en dat je toch nog een leuk plekje daaraan overhoudt voor Zorro. Ik vond 't vinden van een juiste stal ook altijd lastig hoor. Maar gelukkig is het hier in de omgeving idd niet duur!

Ik ben net terug van 't werk, even wat gegeten en hondje staat nu om me heen te springen. Die wil er graag uit, dus ik ga maar even met haar naar buiten! Is ook wel goed voor mij. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:11

Marjoleintje, waar ga je heen in Bulgarije dan? Wel Sunny Beach ofzo?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:24

Lekker, ff wandelen met de hond... :D

Ja, om 4 uur lekker weekend. Paardjes rijden en dan thuis lekker eten maken (entrecote met stoofpeertjes) en op tijd naar bed en dan vanuit bed lekker The Voice kijken...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:25

Ohik heb Tha Voice gelaten voor wat het is :o Kijk 10x liever Flikken Maastricht......

vriendlief moet misschien morgen werken, kan ik dan mooi even naar het reisbureau :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:30

Oh nee, heerlijk, vanuit bed met de hondjes bij me en een lekker kopje thee. Dan een boekje op schoot en The Voice aan. Heerlijk vind ik dat. Das echt het begin van mijn weekend momenteel.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:36

ho meiden, niet zo snel!!! :wow:

globaal bijgelezen, heb niet zo veel tijd :o

Sakkia: Flikken Maastricht *\o/* :):) Geweldig :))

Ik heb gister les 25 gedaan :D Helemaal super, liep um zo weg :j
Weekend zit ik echt overvol dus denk niet dat ik tijd heb om te lopen maar dan wordt het dinsdag maar weer. Of ik moet zaterdag avond laat nog een uurtje over hebben :+
We zien wel, een paar daagjes rust is denk ik ook niet zo erg een keer.

Ik ga weer leren -:) >;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:37

Leer ze Rosa!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:52

Hallo :wave:
Ik laat ook even weer wat van me horen :=

Ik loop nog wel steeds gewoon hard, meestal 2 x per week.
Heb woensdag 8 km gelopen, ging wel lekker :)

xkimmie schreef:
Ik had mezelf voorgenomen om de halve marathon van rotterdam te gaan lopen maar die is helemaal niet in april :o
Zit nu een klein beetje te twijfelen voor de hele... Kan ook voor de 10km gaan maar als je 21 getraint hebt is dat geen uitdaging... Maar 42 km is wel veeul :+
Jemig een hele marathon is wel erg veel :oo Denk niet dat ik dat ooit zou kunnen. Ja dan moet ik enorm veel gaan trainen maar daar heb ik geen tijd voor en geen zin in :=
Een halve marathon misschien nog wel.

Welkom Mias :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:00

Ik heb al weekend :P Net even een bammetje met de kids gegeten thuis en die weer op school afgeleverd. Daarna met de hondjes de dijk op hier, kunnen ze even lekker rennen en gek doen en konijnenkeutels eten
:9 schijnt een lekker tussendoortje te zijn voor ze >;)

En dan over een half uurtje weer terug naar school, oudste verzorgt met haar groep de weekafsluiting, dus deze trotse moeder wil wel even kijken natuurlijk :j Daarna richting zwembad, lekker stomen en dan naar huis, weekend vieren met vanavond zeker TVOH. En dan morgen om 12 uur met dinnetje naar amsterdam voor de high-tea :9 :9 :9 Dat wordt zondag 2 uur hardlopen om de calorien weer te verbranden :+

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:15

Succes met leren Rosa! Fijn dat je zo lekker hebt gelopen.

Ik ben net terug van een heerlijke wandeling van 50min met de hond. T is echt heel fijn weer, lekker zacht en 't was de hele wandeling droog. Had niet eens een winterjas aan, lekker een dik vest aangetrokken en door 't bos gesjouwd! Weer wat WW-puntjes verdiend. :D

Bom, jij heb ook een lekker dagje vandaag zeg! Op de dijk lijkt me ook heerlijk, alleen niet altijd even fijn die harde wind denk ik. Een high tea wil ik ook altijd nog eens doen. Heb overigens net de cadeaubon binnen voor vriendlief, die is de 26e jarig en ik geef hem een cadeaubon van de Veluwse Bron. Daar gaan we samen 1 mrt heerlijk van genieten!

Wen, heerlijk is dat he lekker relaxen na zo'n werkweek. Vanavond komen 2 vriendinnetjes bij me TVOH kijken! Ook gezellig. Vriendlief gaat naar een vriend toe, dus dat wordt lekker een meidenavondje. Ik eet alleen, maar heb nog een stukje groentetaart van gisteren over dus eet ik ook weer lekker gezond vanavond.

Sakkia, Flikken Maastricht? Echt nog nooit van gehoord! :P Wij gaan idd naar Sunny Beach, heb er wel zin in hoor! Jullie al een hotel uitgezocht en wanneer ga je?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:19

Ikd enk dat wij naar dat Riu hotel gaan, wij eigenlijk altijd naar een Riu hotel namelijk Helion ofzo??
Van 4 t/m 15 augustus.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:23

Oke, wij gaan in juli naar Hotel Chaika Beach.. Heb er nu al zin in. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:24

En wanneer gaan jullie dan?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:26

Wow, wat gaan jullie ontzettende snel! Drukke week gehad dus weinig tijd om bij te lezen en we zitten alweer 10 pagina's verder!

@ Marjoleintje: Heerlijk even naar de Veluwse Bron samen!
@ Angela: die inlegzooltjes zijn inderdaad heel erg fijn, geven veel meer steun aan je enkels.

Ik heb deze week braaf mijn lesjes gelopen. Volgende week ga ik voor stage tijdelijk bij mijn ouders in en dan begin ik samen met mijn zusje weer bij les 1. Ach ja, ik bouw het rustig op laten we maar zeggen ;)