SAKKIA schreef:Oh oke ik denk dat het Bulgarije wordt![]()
Vriendlief moet niet zeuren hij heeft zijn vrachtwagen al
Groot gelijk. Mijn vriend zou ook wel een vrachtwagen willen om eigen rijder te worden. Maar het is allemaal zo duur!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan ik ook helemaal niet betalen trouwens.
WenK schreef:Wat weinig Mias! Maar ja, das ook echt een andere regio he...
Wel lekker rustig hoor.
Mijn vriend werkt ook in Meppel...wonen zelf ook in Drenthe. Leuk, dat je ook bent begonnen en helemaal voor een goed doel zo te horen!
Wordt mijn eerste keer naar Bulgarije, we gaan met mijn zusje en haar vriend. Die zijn er vorig jaar ook geweest en vonden het prachtig. Ik vind Spanje weer zo mega-toeristisch. En Italië zijn wij 2 jr geleden geweest. Als we met z'n 2-en zouden gaan dan wil ik heel graag naar Griekenland of nog eens naar Italië. Beiden spreken mij erg aan. Maar ben ook nieuwsgierig naar Bulgarije!
Mijn weekend bestaat uit 2 werkdagen, dus dat is eigenlijk geen weekend. Volgend weekend ben ik weer vrij gelukkig.

Kijk 10x liever Flikken Maastricht......

Geweldig 
Helemaal super, liep um zo weg 

xkimmie schreef:Jemig een hele marathon is wel erg veelIk had mezelf voorgenomen om de halve marathon van rotterdam te gaan lopen maar die is helemaal niet in april
Zit nu een klein beetje te twijfelen voor de hele... Kan ook voor de 10km gaan maar als je 21 getraint hebt is dat geen uitdaging... Maar 42 km is wel veeul
Denk niet dat ik dat ooit zou kunnen. Ja dan moet ik enorm veel gaan trainen maar daar heb ik geen tijd voor en geen zin in 
Net even een bammetje met de kids gegeten thuis en die weer op school afgeleverd. Daarna met de hondjes de dijk op hier, kunnen ze even lekker rennen en gek doen en konijnenkeutels eten
schijnt een lekker tussendoortje te zijn voor ze 
Daarna richting zwembad, lekker stomen en dan naar huis, weekend vieren met vanavond zeker TVOH. En dan morgen om 12 uur met dinnetje naar amsterdam voor de high-tea
Dat wordt zondag 2 uur hardlopen om de calorien weer te verbranden

Wij gaan idd naar Sunny Beach, heb er wel zin in hoor! Jullie al een hotel uitgezocht en wanneer ga je?