Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaartPaard schreef:Ik maak zelf maskers met groene leem. Werkt geweldig! Dan weet ik ten minste precies wat erin gaat en weet ik dus dat er geen rotzooi in zit.
Ik doe meestal met honing een heel klein beetje kokosolie en een paar druppels etherische jeneverbesolie. Werkt echt heel erg geod ik kan het iedereen aanraden!
hopen dat het niet erger word vanwege dat je gestopt bent met de pil.
had een pukkeltje maar die voorzichtig schoongemaakt en die trekt weg, was gelukkig ook te verbergen. 
terwijl ik daarvoor een super droge huid had
Nu is hij ook weer droog, komt ook door de AB. Dus nu voor als mijn huid weer heel droog is een nieuwe dagcreme mee genomen. Super fijn en geschikt voor een hele gevoelige huid. Parfum vrij en hypoallergeen. Was een goedkope dagcreme, iets van 13 euro was ik kwijt. Heb het merk hier nog nooit voorbij zien komen dus wou het even met jullie delen. Ik gebruik ook altijd een soort van face en wash van dit merk en die is ook super fijn en geschikt voor de gevoelligste huid.
lijkt me heel vervelend als je b12 injecties moet nemen, want die zijn niet goed voor je huid ofwel
? emr schreef:MaartPaard schreef:Ik maak zelf maskers met groene leem. Werkt geweldig! Dan weet ik ten minste precies wat erin gaat en weet ik dus dat er geen rotzooi in zit.
Ik doe meestal met honing een heel klein beetje kokosolie en een paar druppels etherische jeneverbesolie. Werkt echt heel erg geod ik kan het iedereen aanraden!
Groene leem? Waar haal je dat?
lastig, al helemaal omdat je nu weet waar het van komt en er eigenlijk alsnog niet heel veel aan kunt doen om het helemaal weg te krijgen (lijkt me)
?

?
Moet nu ook 5 dagen geen leem inslikken en daarna 10 dagen 2x per dag een theelepel. Ben heel erg benieuwd maar heb er een heel goed gevoel over omdat mijn huid nu al een stuk rustiger is dan vorige week 
xAylie schreef:Wat is bellapeel Aranel?
En dat met maskertjes herken ik! ik moet het echt bij 1 product houden kwa maskertjes (maar ook al m'n andere producten eigenlijk) omdat m'n huid anders gelijk in protest komt ofzo..
). Schuurt je bovenste huidlaag weg als het ware. Klinkt wel erg eng nu ik het zo typ

ik hoop voor je dat dat zo blijft.
..