Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Haha Lante, ik zie het nu ook iddalsof wij dat willen
@Silvia, huh, waarom krijg jij de brief mee, bij ons deed ziekenhuis dat voor ons, en binnen 1,5 week bericht.
Wendy_Komen schreef:Dank jullie! Ben erg blij dat het nu eindelijk geregeld is! Moet nu wel waarschijnlijk half jaar tot een jaar op de wachtlijst, maar kan dan mooi eerst nog wat kilo's kwijt raken!
Tamaramt, wat moet ik me bij scarban voorstellen? En verstandig dat je het rustig opbouwd! Niet gelijk vol aan de slag volgende week.
Amaryllis schreef:Tamarant, je zult ook merken dat je de Scarban moet opbouwen. Wanneer je ze te lang laat zitten gaat het ook echt pijn doen.
Silvia schreef:Wendy_Komen schreef:Dank jullie! Ben erg blij dat het nu eindelijk geregeld is! Moet nu wel waarschijnlijk half jaar tot een jaar op de wachtlijst, maar kan dan mooi eerst nog wat kilo's kwijt raken!
Tamaramt, wat moet ik me bij scarban voorstellen? En verstandig dat je het rustig opbouwd! Niet gelijk vol aan de slag volgende week.
Houd je er rekening mee dat de goedkeuring van de verzekeraar "maar" een jaar geldig is?
Tamarant, je schreef dat je last hebt van stijve/pijnlijke schouders. Heeft de pc niet iets gezegd over fysiotherapie? Ze gaf bij mij bij het eerste gesprek van vorige week meteen al aan dat ik na de operatie een verwijsbrief zou krijgen voor de fysio.
Yv_ schreef:Sorry dat ik hier tussendoor kom vallen. Heb wel veel respect voor jullie, het lijkt me een gigantisch zware keuze en een zware operatie ook nog. Maar er borrelt bij mij een vraag op: als je nu de borstverkleining hebt gedaan en je valt (om wat voor reden dan ook) wat kilootjes af, zijn jullie dan bang dat jullie helemaal niets meer overhouden? Of gaat dat in deze gevallen niet op, dat borsten en kont meestal het eerst "leeglopen" wanneer iemand afvalt? Zuiver interesse!
Silvia schreef:joyce_eddy schreef:Ik heb echt nog geen enkele seconde spijt gehad! met mij gaat het erg goed momenteel!
verveel me alleen wel dood whaha
Wat doe je zo de hele dag? TV kijken en lezen?
Wat mag je al wel van je pc? Een beetje rond wandelen? Heel licht huishoudelijk werk?
Amaryllis schreef:Yv__, in de kliniek waar ik geholpen ben (Medinova) mag je niet meer wegen dan de centimers van je lengte.. Dus ik ben 1.80 >> max. 80 kilo!
joyce_eddy schreef:ik ben nu 2 weken en 1 dag verder.
Ik kan eigenlijk al erg veel. vandaag een stukje auto gereden dit ging redelijk.
ook heb ik gister voor het eerst weer zelf gedoucht.
Maar ik voel mij heel erg goed. natuurlijk moet ik niet iets vanuit het bovenste kastje pakken ofzo, dat kan niet. tillen lukt ook niet zo goed. ik slaap ook alweer op mijn zij. maar volgens mij ben ik (zoals ik het lees hier op het forum) 1 van de weinige die al zo snel alles weer kan.
Ik verveel me wel dood de gehele dag. beetje op de laptop en met me moeder mee naar de winkel enzo... meer met mensen op sleeptouw, uiteraard ga ik niet met boodschappen tassen sjouwen..
Yv_ schreef:Okee, dank je wel.
Maar wat doen dokters als je stevig of misschien zelfs dik bent? Mag je dan gewoon zelf kiezen voor een borstverkleining of raden ze het dan af? No offence, zijn zuiver interessevragen! Want ik zou zelf dan denk ik zeer intensief gaan sporten, in de hoop dat het probleem "daarboven" ook minder zal worden.. Maargoed, dit is misschien natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Vandaar de vraag...