Gistermiddag begon het en vanmorgen was het nog niet over.
Heb mn werk afgebeld en ben op bed gegaan met een Maxalt.
Voel me nu stukken beter!! Vanmiddag nog maar een middagje te werk dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Carolaa schreef:Beterschap aan alle halve hoofdjes!
Ik heb al heel lang migraine, en tijdens mijn zwangerschap nergens geen last van gehad, ongeveer een half jaar na mijn bevalling kwam de cyclus weer op gang en dus ook de migraine. Ik merk dat ik nu vooral net voor en tijdens de menstruatie altijd last heb van migraine.
Nadat ik wat gegoogled heb, kwam ik uit bij het medicijn: Estradiol. Dit kan je met pleisters op je plakken of innemen en bevat het hormoon oestrogeen. En het voorkomt dat de oestrogeen spiegel teveel daalt net voor en tijdens de menstruatie.
Wie heeft hier ervaring mee? Ik moet volgende week terug naar de neuroloog dus ga het daar wel even aankaarten, ben benieuwd........
Boompje1985 schreef:ik kom er ook even bij , had gister weer een redelijke aanval, erg last van mijn nek/hoofd en uiteindelijk ook mijn maag ging mee doen, leuk dat terwijl je nog 4 stallen moest mesten....ik heb de ergste plekken in de stallen weg gehaald, ben gelijk daarna naar huis gegaan warme douche en pijn stiller (aleve) genomen, mijn bedje op gezocht ff alleen (kwam thuis heeft mijn vriend bezoek van zijn gamers) heb later nog ff beneden gezeten maar toen toch maar naar bed, was er op tijd bij want werd wakker vanochtend met een heerlijk rustig hoofd.....als ik te laat ben met de pijn stiller heb er zeker 2 tot 3 dagen last van, en indd ook meestal een dag of 2 voor de menstruatie aanbreekt, maar ook als ik me onbewust druk maak krijg ik ook wel eens aanvallen....veel sterkte iedereen!!!!
Boompje1985 schreef:p.s. hoe doen jullie dit met je werk? zijn ze op de hoogte of gaan jullie gewoon ook heb je een bom op je nek die op springen staat?
Boompje1985 schreef:p.s. hoe doen jullie dit met je werk? zijn ze op de hoogte of gaan jullie gewoon ook heb je een bom op je nek die op springen staat?
Mandyy schreef:Als ik een dag vergeet voel ik me duizelig/raar in m'n hoofd, dus durf er niet mee te stoppen. Moet nog overleggen met de huisarts, maar komt er steeds niet van.
simodi schreef:Mandyy schreef:Als ik een dag vergeet voel ik me duizelig/raar in m'n hoofd, dus durf er niet mee te stoppen. Moet nog overleggen met de huisarts, maar komt er steeds niet van.
Volgens mij mag je ook niet zomaar stoppen met metoprolol, maar moet je dat heel langzaam afbouwen volgens een schema dat je van je HA krijgt.
Mandyy schreef:Mexxuna, welk medicijn heb je gekregen? Preventief?
Klinkt niet fijn allemaal, maar helaas bekend.