Je bent wel een beetje collega geweest

Puchje, geen idee eigenlijk, maar google even .. er zijn meedere bedrijven die met correctoren werken, wellicht dat je een vacature vindt?
Best leuk werk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Zo ben ik ook weer even, goed bezig allemaal
Hier gaat het niet zo, blaadjes vallen, regen komt met bakken naar beneden, dus ik ben moe, futloos, nergens zin in en geen energieBen vandaag eerder weggegaan van het werk, even pas op de plaats voor ik mezelf voorbij ren en helemaal thuis zit.
Net wel hardgelopen, had het al 2 dagen uitgesteld, waardoor ik weer boos op mezelf word. Ook niet gisteravond naar paard geweest waardoor ik mezelf weer schuldig ga voelen terwijl hij niets tekort komt, staat volpension en hele dag buiten in de wei.
Sorry voor mijn gemopper, moest het even kwijt, zit mezelf in de weg en ben bang dat ik weer een terugval krijg, wat ik niet wilBen nu net goed bezig, sinds ruim 1 jaar weer bijna op het mijn volledige werkuren, werk er naar toe om 1 dec weer volledig aan de slag te gaan.
Elise88 schreef:Gefeliciteerd Evelijn!
Adidas een goed merk voor hardloopschoenen? heel mooie gezien bij Perry Sport Women (maar zal ze sowieso eerst moeten passen natuurlijk! - en me moeten laten adviseren, in meerdere winkels)
hetbommeke schreef:Dank voor jullie knuffiesHet is meer dat iedereen wel 'ns zo'n periode heeft, alleen ik mág het niet van mezelf. Zodra ik voor mezelf moet opkomen of kiezen dan ben ik in mijn ogen egoïstisch bezig, in de negatieve zin van het woord. Het zit tussen mijn oren
dat weet ik. Ben ook heel druk bezig daar wat aan te doen maar helaas gaat dat niet van de ene op de andere dag