Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silvia

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 12:33

Ilsemarie, lijkt me heel handig zo'n clip maar hoe maak je die vast? :?
Ik ben niet zo lenig....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 12:34

Aantrekken als een t shirtje als het je echt niet lukt, vind wel dat je dan extra druk op je schouders krijgt

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 14:15

@silvia: ik heb echt geen flauw idee... ik denk idd ook voor die tijd vast maken of wel gewoon doen als je het aan hebt, misschien lukt het wel, ik heb shockabsorber met zo'n hoge sluitingen dat lukt ook wel na het aandoen.
Heb er zelf geen last van, heb (helaas) kuiltjes in m'n schouders dus bandjes kunnen geen kant op....

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 01:00

Ik heb ook nog een vraag voor jullie: degenen die een borstverkleining hebben laten doen (of daarover denken of zo), hoeveel maten kleiner is gebruikelijk, van wat naar wat willen jullie gaan of zijn jullie gegaan?

Het moet gewoon een beetje in verhouding zijn vind ik, en ik merk ook dat ik stiekem best jaloers ben op mensen met cup B of C... :o

Goede bh's kunnen voor een groot deel helpen, maar ik vind het nog zo'n belemmering... naast rugklachten, heb ik er veel last van met sporten -vooral rijden- en durf ik niet in bikini.

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 01:14

70F/75E had ik (ligt eraan welke BH)
70C/75B heb ik overgehouden :) Prachtige maat vind ik zelf ^^

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 02:00

Is 3 maten kleiner niet ontzettend veel? Ik hen nu 75H, dan zou E misschien wat zijn...
Is natuurlijk altijd in overleg met de chirurg, lijkt me.

Nog meer mensen?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 07:50

Ik had 70G en heb nu een 70D/E :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:57

ik heb op 11 maart een bvk gehad en had 75H en wilde graag een d cup maar door mijn brede borstinzet is het qua bhs nu maat 75E

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:33

@safiera: ik heb nu 70FF/G en als ik ze zoulaten verkleinen zou ik graag 70D willen (of een grote 70C). Persoonlijk vond ik dat bij mezelf echt de perfecte maat! Aangezien ik wel aanwezige heupen heb, dus dan is te klein ook niet mooi, maar 70D was perfect!!
Denkd at over het algemeen, welke omvang je ook hebt, een C/D cup het mooiste staat. C als je wat minder heupen hebt en D als je dat wat meer hebt.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:14

Ilsemarie schreef:
@safiera: ik heb nu 70FF/G en als ik ze zoulaten verkleinen zou ik graag 70D willen (of een grote 70C). Persoonlijk vond ik dat bij mezelf echt de perfecte maat! Aangezien ik wel aanwezige heupen heb, dus dan is te klein ook niet mooi, maar 70D was perfect!!
Denkd at over het algemeen, welke omvang je ook hebt, een C/D cup het mooiste staat. C als je wat minder heupen hebt en D als je dat wat meer hebt.

Hoe bedoel je, '70D was perfect' ? Kun je dat alvast passen dan? :o :D

Ik ben zo gewend aan mijn borsten, dat ik heel klein bij mezelf ook niet mooi vind denk ik. Maar het zou al zo'n luxe zijn om bijv. D te hebben, dan kan ik voor het eerst bh's en bikini's in gewone winkels kopen, stel je voor :))

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:19

ik heb nu een H cup en ga als het goed is naar een dd/e, nog groot. Maar ik ben er vreselijk blij mee! Nu nog even die kilootjes eraf en dan de datum prikken. De chirurg wou bij mij inderdaad ook niet kleiner i.v.m brede borstaanzet en omdat het dan echt niet bij mijn lichaam past

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:16

@safiera: nee maar ik heb een hele tijd 70D gehad ;) (voordat ze verder gingen groeien) En dat was toen echt perfect :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:48

Ah zo, bedankt allebei :)

Ik heb nu weinig tijd om te antwoorden, maar vandaag weer bij lingeriezaak geweest... H hebben is echt vreselijk! Ik ben wel al afgevallen, pas nu weer 75 :D én ze konden mijn huidige bh smaller maken! Super service, hij zit nu weer als nieuw, breng mijn andere ook zo snel mogelijk. Was echt zo: 'met deze bh aan kun je de winkel niet uit hoor... heb je een kwartiertje?' Geweldig :j

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 17:41

Ik heb de stap ook genomen en wil ook een BVK!
Ben net bij de huisarts geweest en die gaat een doorverwijzing sturen naar de plastische chirurgie.

Ik heb nu 85E en zou graag naar een C-cup gaan :)

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 02:59

mag ik me melden heb maat 70e, ik vind dit niet groot lijken maar ik voel de laatste tijd wel erg mn rug en nek, iemand nog suggesties voor een goede bh, draag nu veel saph bhs

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 06:47

Ik meld me ook met 90g. Ben momentrel aan het afvallen (duurt nog wel even voordat ik enigsinds klaar ben ;)) maar ik kan ervan opaan dat ze met het gewicht ook kleiner worden (en op theezakjes gaan lijken :P). Ze zullen niet kleiner worden als E, maar Zit erover te denken dat als ik ben afgevallen (min 30kg) om er dan ook wat aan te laten doen. Heb al zolan ik me kan herrineren rugklachten en loop er krom van ;) en met paardrijden ook niet fijn ;) klein zou ik niet willen
Maar een d/dd met lifting wel haha :=
ag wie weet ooit, heb alleen niks met (vrijwillig) vanalles laten verbouwen. Maar vriendin had het gedaan en ging van e naar c was erg mooi geworden. Zou zelf liever c willen maar heb echt enorme schoudrs die niet smaller zullen worden en dan zal ren c net 2 erwten lijken :=

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 06:54

@jetwii: persoonlijk vind ik sapph echt slappe rommel... Marlies dekkers is ongeveer dezelfde stijl en is echt heel stevig, dat droeg ik altijd met die maat! Kan je trouwens ook erg goed 2ehands op marktplaats kopen! Heb mijn collectie daar ook verkocht.
Verder heb je nog merken als Freya (dat draag ik nu erg graag en is via ebay erg betaalbaar, dus 1 keer je maat passen in een nederlandse winkel en dan lekker voor de helft shoppen op ebay in engeland ;) ) en merken zoals panache, maar daar heb ik geen ervaring mee. Verder nog Prima donna, ook heel goed merk maar vrij prijzig. Zelfde geld voor marie-jo (maar die vind ik ook wat minder steun geven).

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 07:32

Ilsemarie schreef:
@jetwii: persoonlijk vind ik sapph echt slappe rommel... Marlies dekkers is ongeveer dezelfde stijl en is echt heel stevig, dat droeg ik altijd met die maat! Kan je trouwens ook erg goed 2ehands op marktplaats kopen! Heb mijn collectie daar ook verkocht.
Verder heb je nog merken als Freya (dat draag ik nu erg graag en is via ebay erg betaalbaar, dus 1 keer je maat passen in een nederlandse winkel en dan lekker voor de helft shoppen op ebay in engeland ;) ) en merken zoals panache, maar daar heb ik geen ervaring mee. Verder nog Prima donna, ook heel goed merk maar vrij prijzig. Zelfde geld voor marie-jo (maar die vind ik ook wat minder steun geven).

bedankt voor je reactie zal eens even kijken voor ander merk:)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 07:46

Saph is idd rotspul, daarnaast zit er nog schuim in en bij een grotere maat lijken ze dan echt huge :P
Primadonna vind ik erg fijn en mooi (en duur ;)).
Sport heb ik van anita en een nieuwe van sportbeha.com ofzo en die is echt geweldig voor paardrijden/stilhouden :)

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 07:59

nou mijne lijke niet hug en voel ook niks van schuim haha kan met mijn strakke bh gewoon springen wat ik met mn andere bh van livera niet kan:p maar wil wel eens ander merk

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:35

Jetwii: ik draag ook 70e en ik heb bh's van chantelle, marie jo en triumph die goed bevallen :j sapph heb ik ook gehad, vond ik opzich ook redelijk stevig..minder stevig dan bijv chantelle, maar voor mij voldoende :)

had eerder ook bh's van esprit, die waren ook fijn en betaalbaar..helaas zijn ze op een gegeven moment alleen nog maar bh's gaan maken met bandjes die op meerdere manieren kunnen en die gaan bij mij ontzettend zakken, dus toen was het over tussen mij en esprit :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:29

Voor de meiden met een zeer smalle omvang en vrij grote cupmaat: http://www.sandrabra.nl/
Ik ben er vandaag geweest en eindelijk echt geslaagd (65FF)

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:07

Ik heb een vraagje! Ik had laatst een bikini van Fantasie aangeschaft en die zit echt perfect (75G)! Nu kun je morgen bij de Asos met een kortingscode van 20% lingerie bestellen. Nu wil ik graag een basic bh bestellen van Fantasie of Freya (zijn van dezelfde fabrikant, toch?) maar zit er nog verschil in bikini's of bh's. Zitten bh's qua omvang strakker dan bikini's van Fantasie en Freya?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:00

Safiera schreef:
Ik heb ook nog een vraag voor jullie: degenen die een borstverkleining hebben laten doen (of daarover denken of zo), hoeveel maten kleiner is gebruikelijk, van wat naar wat willen jullie gaan of zijn jullie gegaan?

Het moet gewoon een beetje in verhouding zijn vind ik, en ik merk ook dat ik stiekem best jaloers ben op mensen met cup B of C... :o

Goede bh's kunnen voor een groot deel helpen, maar ik vind het nog zo'n belemmering... naast rugklachten, heb ik er veel last van met sporten -vooral rijden- en durf ik niet in bikini.

Ik heb in juli een borstverkleining gedaan. Had zelf cup E...Wilde heel graag een kleine C...Uiteindelijk heeft de chirurg er een cup D van gemaakt, omdat
dat beter in verhouding pastte bij mijn lichaam.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:08

Ik heb vorige week een bh van Simone Perele aangeschaft (70F) en dat is echt een aanrader :j