Ik ben niet zo lenig....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:@safiera: ik heb nu 70FF/G en als ik ze zoulaten verkleinen zou ik graag 70D willen (of een grote 70C). Persoonlijk vond ik dat bij mezelf echt de perfecte maat! Aangezien ik wel aanwezige heupen heb, dus dan is te klein ook niet mooi, maar 70D was perfect!!
Denkd at over het algemeen, welke omvang je ook hebt, een C/D cup het mooiste staat. C als je wat minder heupen hebt en D als je dat wat meer hebt.
Ilsemarie schreef:@jetwii: persoonlijk vind ik sapph echt slappe rommel... Marlies dekkers is ongeveer dezelfde stijl en is echt heel stevig, dat droeg ik altijd met die maat! Kan je trouwens ook erg goed 2ehands op marktplaats kopen! Heb mijn collectie daar ook verkocht.
Verder heb je nog merken als Freya (dat draag ik nu erg graag en is via ebay erg betaalbaar, dus 1 keer je maat passen in een nederlandse winkel en dan lekker voor de helft shoppen op ebay in engeland) en merken zoals panache, maar daar heb ik geen ervaring mee. Verder nog Prima donna, ook heel goed merk maar vrij prijzig. Zelfde geld voor marie-jo (maar die vind ik ook wat minder steun geven).
Safiera schreef:Ik heb ook nog een vraag voor jullie: degenen die een borstverkleining hebben laten doen (of daarover denken of zo), hoeveel maten kleiner is gebruikelijk, van wat naar wat willen jullie gaan of zijn jullie gegaan?
Het moet gewoon een beetje in verhouding zijn vind ik, en ik merk ook dat ik stiekem best jaloers ben op mensen met cup B of C...![]()
Goede bh's kunnen voor een groot deel helpen, maar ik vind het nog zo'n belemmering... naast rugklachten, heb ik er veel last van met sporten -vooral rijden- en durf ik niet in bikini.