MamboBeach schreef:Nou voltigeur...
Jouw post is niet denigrerend wil je zeggen?
En nu moet ik bang worden want je kan persoonlijk worden? Whuuhuuu, ik word al bang...
Dat met dat empathie...

Heb je zelf even snel in het woordenboek gekeken? Iedere drol weet toch wat dat betekent!

Maargoed, je hebt je mening gegeven, heel mooi! Ik denk er iets anders over en dat weet TS ook!

Vond je mijn post denigrerend? Nee toch?
Het was nochtans ook gewoon mijn mening hoor. Net zoals jij die van jou gegeven hebt.
Heb ik ergens te kennen gegeven dat je bang hoefde te worden? Ik dacht het niet. Ik heb enkel gewaarschuwd dat als er respectloze en idiote opmerkingen komen, er een tegenreactie kan volgen die niet altijd even leuk is om lezen.
Ik ben inderdaad heel blij dat je het woord empathie kent. Da's een mooi begin. Nu nog een poging doen om wat van dat woord aan de dag te gaan leggen, en misschien wordt het ooit nog wat met jou.
Jij lijkt mij vooral heel vol van jezelf. Je denkt de waarheid in pacht te hebben. Wel, succes in je verdere leven. Ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat je enkel achter je computerschermpje zo'n bakkes opzet en alles zwart/wit ziet, want in het echte leven zou het je nog wel eens zuur kunnen opbreken.
Enneuh... Mijn zogezegd denigrerende post was wel ON TOPIC. Jouw reactie erop was er totaal naast. Dus als het effe kan, probeer je bij het topic te houden. Al begrijp ik best dat je het een leuk tijdverdrijf zal vinden om mij proberen uit te dagen en mij uit mijn kot te lokken. Misschien wel in de hoop dat ik door een mod terug gefloten zal worden. Wel... succes.
@ maikeltje: jij leest enkel "ik", "ik", "ik"? Tja, wat had je dan gedacht? Dat iemand die z'n gal wil spuwen doodleuk zal gaan vertellen hoe fantastisch haar (ex)vriendje wel is? Dat is toch de opzet van 's je frustratie van je af te schrijven?? Of heb ik het nu alweer zo verkeerd voor??
Als je er moet op gaan rekenen en hopen dat iemand een ommezwaai zal maken, een volledige bocht van 180° zal maken, compleet van richting zal veranderen nà de geboorte van een kind... Tja, dan denk ik dat je ijdele hoop hebt.
Het ware toch wel duidelijk uit de post van TS (ook al geloof je zelf dan maar 50% van wat TS schrijft) dat er een totale desinteresse is van de vader?