Wat heb je dit weer goed verwoord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noudy schreef:Denk dat je het verkeerd begrepen hebt (dus zal het iets anders zijn), maar met een longembolie moet je wel degelijk in het ziekenhuis opgenomen worden, daar ben je echt geen uitzondering op, kan thuis absoluut niet behandeld worden, je moet echt in het zkh aan de heparine.
Vind wel als je het niet weet wat je mankeerd dat je dan zomaar wat neerschrijven kunt, maakt het verhaal zo ongeloofwaardig.
nickyu schreef:voorlopig heb ik voor het eerst in 15 weken een stukje gelopen
danny met de hond en ik electrische stoel en halverwege
geruild van voertuig , hij de steol ik de benen wegen
crabbybitch schreef:Citaat:voor de zekerheid toch danny maar verteld wat die moet zeggen
tegen 122 mocht er iets gebeuren ..
Als ik jou was zou ik Danny heel snel het juiste nummer leren!!!!
MoonChloe schreef:Nicky, waarom geef je geen antwoord op de vraag waarom jij wel naar huis mag met een longembolie en anderen niet?
De enige wat ik zie is nog meer 'zielige' dingen die je ooit hebt meegemaakt.. Dat maakt je i.m.o niet geloofwaardig.
(en ik hoef geen pbtjes over waarom ik dat zeg, en dat nicky echt ziek is. Nicky is ziek, dat geloof ik zeker! Alleen niet ZO ziek, zoals ze nu beweert.)
ivy_power89 schreef:MoonChloe schreef:Nicky, waarom geef je geen antwoord op de vraag waarom jij wel naar huis mag met een longembolie en anderen niet?
De enige wat ik zie is nog meer 'zielige' dingen die je ooit hebt meegemaakt.. Dat maakt je i.m.o niet geloofwaardig.
(en ik hoef geen pbtjes over waarom ik dat zeg, en dat nicky echt ziek is. Nicky is ziek, dat geloof ik zeker! Alleen niet ZO ziek, zoals ze nu beweert.)
Vind dit een hele vreemde opmerking!
Ga jij maar eens in de schoenen van een kankerpatient staan!
Of in de schoenen van iemand die altijd ziek is, en is geweest!!!
En misschien zie IK het verkeerd, maar wellicht dat de arts haar met een embolie naar huis heeft gestuurd, omdat ze al zo ziek is!
Wat voor nut heeft het, als iemand totaal geen last heeft van die embolie, en met bloedverdunners het wellicht prima red?
De kanker zal nicky zoals ik begrijp uiteindelijk toch fataal worden, denk dat ze daarom minder gedreven zijn om te zorgen dat ze nog jaaaaaaaaaaaaren mee kan.
nickyu schreef:aub vertel het me , jullie schijnen het beter te weten dan mijn artsen dus vertel het me maar