Caelinh schreef:Heyik heb even een vraagje! (excuses als ik stoor
) Ik heb een labret, maar ik vroeg me af of dit dicht groeit als je er een tijdje niks in hebt? Ik ga namelijk voor een aantal maanden in het buitenland werken en had m'n piercing er voor vertrek uit gehaald om er een nieuwe in te doen, maar nu ben ik door de drukte helemaal vergeten om 'em er in te doen!
En ik heb er dus ook geen bij... Zou het 'gaatje' in die paar maanden dicht groeien denken/weten jullie?
Heb je oorbellen?
Dan zou ik die elke dag er eventjes in doen.. Staafje van de oorbel is wel een stuk dunner, maar het houd het gaatje wel open.
Ik heb mijn labret ook een tijd uitgehad, ik denk een maand. Toen wou ik hem er weer in doen, en dat deed zeer.. Gaatje was zo goed als dicht, heb hem er weer zelf doorheen moeten duwen. Eerst met een oorbel, en toen voorzichtig van voor en achter met de piercing er steeds dieper in. Heel vaak even moeten zitten, want alles voor mijn ogen werd nogal wit en glitterig haha.
Als ik mijn labret uitdoe maandag, en ik wil hem er donderdag in doen dan moet hij al weer door een heel dun laagje huid heengeprikt worden

Heb de mijne nu al 5 jaar.