Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyisabelle schreef:
Aangezien de vakantie weer voorbij is en ik weer meer conditie op wil bouwen wil ik weer gaan hardlopen.
Nu zoek ik heel internet af naar de lessen van Start to run met Evy Gruyaert en kan ze nergens vinden, de links doen het niet of je moet betalen.
Is dat nog de enige manier om aan de podcast te komen?
Alvast bedankt!
Phylos schreef:Zo ik heb het weer volgehouden..was wel zwaarder dan de vorige keer. Misschien dat s'avonds lopen beter bij mij past zeg maar. Maar goed ik heb lang niet elke avond tijd. Mijn benen voelden nu nogal zwaar
ladyisabelle schreef:Phylos schreef:Zo ik heb het weer volgehouden..was wel zwaarder dan de vorige keer. Misschien dat s'avonds lopen beter bij mij past zeg maar. Maar goed ik heb lang niet elke avond tijd. Mijn benen voelden nu nogal zwaar
Volgens mijn gymleraar is het ook beter om 's avonds te lopen omdat je spieren rust nodig hebben om te kunnen herstellen, als je 's ochtends gaat lopen krijgen de spieren geen rust
hetbommeke schreef:VANAF DONDERDAG 2 SEPTEMBER WEER HARDLOOPKLEDING IN DE AANBIEDING BIJ LIDL!!!!!!!!!!!!!
O.a. lange broek, shirts, sokken, schoenen (zou ik persoonlijk niet kopen)
Heb zelf wat spullen van de Lidl en het zit prima
_Susan_ schreef:ladyisabelle schreef:
Aangezien de vakantie weer voorbij is en ik weer meer conditie op wil bouwen wil ik weer gaan hardlopen.
Nu zoek ik heel internet af naar de lessen van Start to run met Evy Gruyaert en kan ze nergens vinden, de links doen het niet of je moet betalen.
Is dat nog de enige manier om aan de podcast te komen?
Alvast bedankt!
Ik ben hier ook naar opzoek, dus als jullie iets weten hoor ik het graag.