Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nanda schreef:Labe, wat waren je waarden? Als je ze niet weet. Vraag om de waarden en schrijf ze op of vraag om een uitdraai.!
Als je een ziekte hebt, verdiep je je daar toch in?
. Daarnaast heeft hij ook nog diabetes 1 om het makkelijk te maken
Hij is moeilijk instelbaar wat zijn diabetes betreft. telt koolhydraten wat hij eet, weegt avond eten op de weegschaal af en nog reageert zijn lichaam telkens weer anders op de insuline die hij spuit.
, leverkanker
of zware schildklierproblemen. En dan is het lang wachten op 10 dagen bloed op kweek in een ver laboratorium ivm hashimoto en nog iets dat langer duurde. De laatste 2 waren antistoffen voor oa schildklier en nog iets. Uiteindelijk was het een combinatie van hashimoto die dus een opflakkering gaf naar een te snelle schildklier, een terugval ms, resten van een longontsteking die ik gehad had waardoor ivm afwijkende longfoto s de eerste vermoedens longembolie waren. En de overgang die hier zich aanmeld.
Ben er uiteindelijk toen bijna 3 maanden echt niet belastbaar geweest en na start van de pillen was ik in 2 weken al weer aardig de oude.
) Moet ik aan iets heel anders gaan denken? Maar waarom blijven de klachten dan en waarom herken ik me er zo in?
Als het dezelfde is moeten we misschien maar met z'n tweeën op consult
. Deze waarde is te laag ( voor de meeste mensen). Waarschijnlijk is hij overgedoseerd en heeft hij daarom weer veel meer klachten gekregen.