dat is waar.... Ik voel me er idd goed door. Ik kom sowieso langzaam uit mijn dissociatie. Ik heb net de laatste berichten van Pollewoppy gelezen, de één na laatste was voor mij bedoeld.... Zelfs nadat ze weg is gegaan helpt ze me nog om te voelen, want ik zit nu met tranen in mijn ogen....
Dank je wel Daniëlle
tiwi1969
Geplaatst: 21-08-10 17:27
Je klinkt erg positief zo! Dat is echt super.
Ik hoop dat je gevoelens in goede banen en handelbare porties weer terug blijven komen En niet alles in één keer zodat de emmer al overloopt voordat hij vol is.
hey broem, lees al een tijdje mee (en vooral nadat tiwi me vertelde dat jij dat was) super dat je op de hengst bent gestapt! en daarna nog op een adner gereden hebt en je weer wat beter voelt!
en leuk die foto met onno! (en withney stond bij mijn tinkertje in de wei toen je haar op kwam halen bij tiwi en mij op stal)
Sorry dat ik even niks van me heb laten horen, maar ik heb nogal een hectisch weekend achter de rug. Met mijn vriend die kwam, een jarige vader, een ritje op en neer naar den haag, veulentjes die naar buiten moesten en ruzie in de familie die ik een beetje gesust heb. Druk, druk, druk dus, maar wel overwegend leuk...
Vanmorgen ben ik voor het eerst naar de dagbesteding geweest, was ook wel leuk. Moet het alleen nog wel erg leren kennen voordat ik een beetje los kom.
En vanmiddag lekker naar de paarden, Jos is ook vrij, dus ik ben benieuwd wat hij voor me in petto heeft
Ik schrok wel even...maar fijn dat je er weer bent.
Julia
Geplaatst: 23-08-10 13:53
Wat fijn dat je meer vrijheid hebt en er vaker op uit kan. Super te horen dat je lekker met de paarden bezig bent en afleiding hebt! Lijkt me dat je dan ook weer iets hebt om naar uit te kijken.
Het gaat goed, ik zit nog steeds wel in een dissociatie, maar ik functioneer... Ben vandaag naar tekenen geweest en daarna naar de paarden, heb lekker weer op die hengst gereden. Ik moet alleen wat meer conditie kweken, ik was natter dan het paard
Gisteren was even wat minder, ik had corvee samen met iemand anders die dus helemaal niks uitvoerde. En daar kan ik niet zo goed tegen... Toen hij vond dat ik hem ook nog eens mee moest gaan helpen heb ik hem bijna voor zijn appel geslagen... Maar in plaats daarvan ben ik maar naar de verpleging gegaan en heb om een oxazepam gevraagd, daar werd ik wel rustiger van.