Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
machotjuh schreef:Ik ga aankomende maandag mijn 2e tatoeage laten zetten.
Op mijn pols ben benieuwd.
Ik ga naar tattoo bob mijn vorige heb ik bij bodyflair laten zetten. Maar vond die man niet zo fijn en de tatoo is niet heel mooi gezet vind ik.
Megamutsj schreef:Ik heb even een vraagje
Ik wil graag een tattoo op mijn onderrug laten zetten. Nu heb ik in oktober een week vrij van werk dus dan wou ik hem laten zetten, ook voor de genezing.
Alleen hoe zit dat verder met je kleding?
Die week zal ik natuurlijk wel opletten dat ik niet strakke en schurende kleren aan heb, maar wat nou als ik naar mijn paard ga?
Paardrijbroek zal toch echt wel op de tattoo komen te zitten.. Iemand ervaring of tips hoe ik het dan aan moet pakken?
En over de lange termijn.. Moet je dan er echt rekening mee houden dat je een extreem lage broek aan moet, of valt het allemaal wel mee, behalve dat het niet erg moet schuren..
Dankje!
Moll schreef:machotjuh schreef:Ik ga aankomende maandag mijn 2e tatoeage laten zetten.
Op mijn pols ben benieuwd.
Ik ga naar tattoo bob mijn vorige heb ik bij bodyflair laten zetten. Maar vond die man niet zo fijn en de tatoo is niet heel mooi gezet vind ik.
bij Bob in rotterdam zuid, hahaha daar begint bijna iederreen in die omgeving
Megamutsj schreef:Ik heb even een vraagje
Ik wil graag een tattoo op mijn onderrug laten zetten. Nu heb ik in oktober een week vrij van werk dus dan wou ik hem laten zetten, ook voor de genezing.
Alleen hoe zit dat verder met je kleding?
Die week zal ik natuurlijk wel opletten dat ik niet strakke en schurende kleren aan heb, maar wat nou als ik naar mijn paard ga?
Paardrijbroek zal toch echt wel op de tattoo komen te zitten.. Iemand ervaring of tips hoe ik het dan aan moet pakken?
En over de lange termijn.. Moet je dan er echt rekening mee houden dat je een extreem lage broek aan moet, of valt het allemaal wel mee, behalve dat het niet erg moet schuren..
Dankje!
RedPassion schreef:Ine23, wat een mooie tattoo! Echt heel realistisch en lief.
Ash_ schreef:Hoe zit dat met een tattoo op je voet? Kan je dan geen schoenen aan als deze net gezet is?