[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:04

Net terug van de tattooshop en mijn tattoo is bijgewerkt. Met die naald over de oude kleuren is toch zo'n rot gevoel, ik kon wel janken. Gelukkig was hij heel snel klaar! Even nieuw wit erbij en wat randjes strakker gemaakt, ik ben helemaal happy!

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:19

Jah als ze met de naald idd over de oude gaan is dat niet zo'n fijn gevoel zeg maar.
Waar heb jij je tatoeage laten zetten?
Zit dat in Den haag??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:24

_Noah nu ik jou dat zie zeggen durf ik mijn vraag ook wel te stellen.

Ligt het aan mij of is bijwerken pijnlijker dan de eerste keer laten zetten? :') Mijn ogen laten bijwerken deed nl een stukje meer pijn dan de eerste keer... :oo

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:37

Mmmh, ik heb mijn eerste ook al laten bijwerken en vond dat precies niet pijnlijker dan de 1e keer... Ik heb een olifantenhuid zeker? :')

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:50

Machotjuh in Scheveningen.
Ik denk dat het wel pijnlijker is, ze gaan met de naald over lidteken weefsel heen.
Mijn tattoo is een cover up, en toen ze over de oude tattoo gingen deed het ook al erg pijn.

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:41

machotjuh schreef:
Ik ga aankomende maandag mijn 2e tatoeage laten zetten.
Op mijn pols ben benieuwd.
Ik ga naar tattoo bob mijn vorige heb ik bij bodyflair laten zetten. Maar vond die man niet zo fijn en de tatoo is niet heel mooi gezet vind ik.

bij Bob in rotterdam zuid, hahaha daar begint bijna iederreen in die omgeving

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:00

ik heb donderdag een afspraak om over het ontwerp te praten!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 14:32

Ik heb even een vraagje :)

Ik wil graag een tattoo op mijn onderrug laten zetten. Nu heb ik in oktober een week vrij van werk dus dan wou ik hem laten zetten, ook voor de genezing.
Alleen hoe zit dat verder met je kleding?
Die week zal ik natuurlijk wel opletten dat ik niet strakke en schurende kleren aan heb, maar wat nou als ik naar mijn paard ga?
Paardrijbroek zal toch echt wel op de tattoo komen te zitten.. Iemand ervaring of tips hoe ik het dan aan moet pakken?

En over de lange termijn.. Moet je dan er echt rekening mee houden dat je een extreem lage broek aan moet, of valt het allemaal wel mee, behalve dat het niet erg moet schuren..

Dankje!

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 14:41

Megamutsj schreef:

Ik wil graag een tattoo op mijn onderrug laten zetten. Nu heb ik in oktober een week vrij van werk dus dan wou ik hem laten zetten, ook voor de genezing.
Die week zal ik natuurlijk wel opletten dat ik niet strakke en schurende kleren aan heb, maar wat nou als ik naar mijn paard ga?
Paardrijbroek zal toch echt wel op de tattoo komen te zitten.. Iemand ervaring of tips hoe ik het dan aan moet pakken?

En over de lange termijn.. Moet je dan er echt rekening mee houden dat je een extreem lage broek aan moet, of valt het allemaal wel mee, behalve dat het niet erg moet schuren..

Dankje!

Ik zou lekker in een joggingsbroek gaan :j
Zowel naar de paarden, als naar de tattooshop

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:15

Moll schreef:
machotjuh schreef:
Ik ga aankomende maandag mijn 2e tatoeage laten zetten.
Op mijn pols ben benieuwd.
Ik ga naar tattoo bob mijn vorige heb ik bij bodyflair laten zetten. Maar vond die man niet zo fijn en de tatoo is niet heel mooi gezet vind ik.

bij Bob in rotterdam zuid, hahaha daar begint bijna iederreen in die omgeving

Is dit niet goed dan?Je reactie is beetje vaag moet ik zeggen. ;)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:19

ik ben bezig met het ontwerpen van tattoo's
ik ben van plan om zelf ook te leren tatooëren.

het lijkt mij leuk om ontwerpen te maken voor mensen hier op het forum. Ik ben van mening dat je niet zomaar een tattoo moet kiezen uit een "plaatjesboek" maar dat het echt iets persoonlijks moet zijn.

dus voor een request staat mijn inbox open ;)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:20

Megamutsj schreef:

Dankje!

als een tattoo netjes tót maar niet dóór de derde huis laag is geprikt kan hij er nooit afschuren of lelijk worden door kleding. als hij maar nét door de eerste laag is geprikt vervaagt hij wel snel. maar dan maakt het uberhaupt niet uit op welke plek hij zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:28

Ine23, wat een mooie tattoo! Echt heel realistisch en lief. :j

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:13

Ik heb op 14 december een afspraak bij Tatoomania in Apeldoorn (samen met mijn man). Ben benieuwd hoe het gaat worden....

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:20

@cleo12

Leuk, wat gaat het worden? Heb je er lang op moeten wachten? Ik wil binnenkort een keer naar Apeldoorn om een afspraak te maken

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:30

Het wordt een soort kringelgebeuren op mijn zij en onderrug. Er ligt nog niets vast, het wordt direct op mijn lichaam getekend. Ik heb wel voorbeelden meegegeven.

We zijn vorige week langsgegaan om even de ideeen door te nemen en kunnen dus 14 dec. terecht.

Mij man neemt een salamander in tribal stijl (past een beetje bij de salamander die ik links op mijn ribben heb zitten). Ben benieuwd hoe hij het gaat ervaren....

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:51

Hoe zit dat met een tattoo op je voet? Kan je dan geen schoenen aan als deze net gezet is?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:47

RedPassion schreef:
Ine23, wat een mooie tattoo! Echt heel realistisch en lief. :j

Dankje! Ik ben er ook zo blij mee <3

Ash_ schreef:
Hoe zit dat met een tattoo op je voet? Kan je dan geen schoenen aan als deze net gezet is?

Aangezien je met alle tattoo's hetzelfde moet doen, en dat is in mijn ogen (en die van mijn shop) je tattoo zoveel mogelijk laten 'luchten', moet je de eerste 10 dagen zoveel mogelijk met open voet rondlopen. Ik daarom dus ballerinas aangeschaft (leuke reden voor iets nieuws :+ ).
Dichte schoenen doe ik wel bij de paarden, maar dat voel ik ook dat het pijn gaat doen, dus ik doe het enkel om even te voeren, paardjes kunnen er wel tegen van 10 daagjes iets minder aandacht te krijgen. Rijden doe ik nu niet, voet is nog te gevoelig en ik vertrouw al het stof etc niet.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:22

de afspraak voor de eerste sessie staat min of meer vast! 30 september staat een lange dag gepland. vandaag over het ontwerp gepraat en hij was er heel enthousiast over.

hij vraagt trouwens 400 euro per sessie. normaal 125 euro per uur maar daar houd hij zich bij grote stukken niet aan. sommige sessies kunnen 6 uur duren. is dat een goede prijs?

nu hoop ik dat ik de 30e door kan laten gaan, ik heb dan namelijk ook school!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:55

ik zit er steeds vaker aan te denken een tattoo te nemen, maar later denk ik weer nee, dat doe ik niet..
maar nu zit ik er toch weer over na te denken..
ik wil dan een kleine tattoo, gewoon simpel namelijk de tekst: I believe. dan zou ik hem ergens op mijn pols willen, binnenkant of zijkant. ik denk toch de binnenkant omdat het een klein zinnetje is.
ik geloof, dus vandaar de tekst maar ook omdat ik geloof dat ik bepaalde dingen kan bereiken die ik bereiken wil.

tattoos op de pols doen zeer hoor ik vaak, iemand die hier ervaring mee heeft?
ik zal ook nog even het topic doorlezen want mischien dat dit al genoemd is..

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:56

als je dat graag wil dan zou ik het voor de pijn niet laten:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:06

Pijn heb je maar heel even, dat blijf je niet herbeleven.. zo erg vond ik het niet. Fijn is anders, maar er zijn ergere dingen in het leven!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:28

ciska_sando schreef:
als je dat graag wil dan zou ik het voor de pijn niet laten:)

pijn is niet waar ik tegen op zit.
wel dat ik er spijt van ga krijgen.
maar ik ga er nog maar eens goed over na denken,
mischien dat ik ooit een besluit kan nemen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:33

Als je bang bent dat je spijt gaat krijgen, moet je het niet laten zetten nog. Je kan beter 2 jaar langer wachten met een besluit nemen, dan dat je over 2 jaar er al spijt van hebt.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:36

dat denk ik id d ook :)
weg laten halen kan natuurlijk altijd, maar daarom neem ik geen tattoo , dus ik denk er gewoon nog een tijd goed over na :)