Ontharen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: Ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:41

Ik ben even vergeten te melden hoe heerlijk het is om op vakantie niet eens te hoeven checken hoe het eevoor staat alvorens je in je bikini stapt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:45

janderegelaa schreef:
In september open ik weer een aantal nieuwe vestigingen voor wie toch eens kennis wil maken is het misschien leuk.

- Bedum ( Groningen )
- Tilburg
- Heemskerk
- Maastricht
- Apeldoorn
- Den Haag
- Vlaardingen
- Weesp

Ook hier komen open dagen waar gratis okselbehandelingen weggegeven worden. Als je het leuk vindt om mee te doen met de oefendag voor de nieuwe vestigingen kun je je bij mij opgeven. Die dag doen we alles wat je wilt. Kosteloos.

He, verdorie ik woon in Vlaardingen en nu twijfel ik toch weer.
Ben bang voor weer een slechte ervaring en weer mijn geld kwijt zonder resultaat. Maar ergens wil ik ook wel weer een poging wagen, want als het wél blijkt te werken is het natuurlijk een ideale oplossing qua ontharen....

Ik denk er nog ff over na :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:49

Mars, probeer de gratis behandeling dan uit. Ik zag na 1 keer al zóveel resultaat, dat janderegelaa me waarschuwde dat er nog een "bos" achteraan kwam ivm groeicyclus. Dit is nog steeds niet gebeurt :D
Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou zo is, maar als je 1 gebied laat ipl-en blijft het goedkoop en kun je testen of het werkt.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:58

Wauw dat Pulzzz klinkt echt fijn, en er zit er ook nog eens 1 in almere :D. Ik wil graag mijn oksels doen, hoeveel behandelingen heb je dan gemiddeld nodig? Sorry als dit al ergens staat maar ik heb geen zin om 31 pagina's door te lezen O:)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:59

Kijk dan even op de Pulzzz website ;-)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:03

Oeps sorry, heb er echt 3 keer overheen gelezen. Het is nog vroeg voor mij. :')

Klinkt echt heel goed :). Mijn benen epileer ik altijd en daar heb ik ook echt dun en weinig haar dus dat werkt prima, maar ik ging dus mijn oksels doen en ik ging bijna dood. Stomme epileer apparaat liep wel aan die haartjes te trekken maar de helft bleef gewoon zitten ofzo 8)7 .

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:13

Iemand nog tips voor de bikinilijn (zonder het definitief ontharen, want die mogelijkheid heb ik nog even niet)? Scheren is een ramp, alleen maar rode, ontstoken bultjes, en ook met pincet handmatig epileren geeft hetzelfde effect. En zwemshorts zijn voor vrouwen helaas nog niet veel verkrijgbaar.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:20

Die shorts zijn wel te vinden hoor, online.

Zwitsal venicreme (ofzoiets) hielp bij mij het beste.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 12:51

Mag ik me hier ook even komen melden en meteen even vragen aan janderegelaa waar ik meer informatie zou kunnen vinden over permanent ontharen...?

Ik begrijp niet waarom we uberhaupt okselhaar moeten hebben en ik begin het dagelijks moeten scheren eigenlijk een beetje (boel) zat te worden :D . Mits ik het me kan veroorloven (en mijn pijngrens er mee overweg zou kunnen), is permanent ontharen denk ik dus helemaal geen slecht idee voor mij.

Ik zou alleen iets meer willen weten over het hoe of wat en hoe duur (ik ben al in de berichtengeschiedenis gedoken, maar dat duurde me te lang := ), dus als ik iets meer informatie zou kunnen krijgen in de vorm van een pb of een link, dan heel graag!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 13:23

vikki, ook voor jou: kijk eens op de website van Pulzzz. En IPL doet geen pijn, wordt netjes afgesteld :)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:39

F_Orumster schreef:
Die shorts zijn wel te vinden hoor, online.
Ze zijn ook wel te vinden, maar het is een beperkt aanbod. En wat er is dan is, vind ik ontieglijk duur, of zijn ontzettend lelijke kleurtjes en dergelijke. Maar goed, leuk voor de dag kunnen komen bij het zwembad, is niet het grootste probleem waar ik tegenaan loop.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:43

Nee snap ik, het is allesbehalve fijn. Ik had er ook last van, zoals velen hoor!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:50

vikki schreef:
Mag ik me hier ook even komen melden en meteen even vragen aan janderegelaa waar ik meer informatie zou kunnen vinden over permanent ontharen...?

Ik begrijp niet waarom we uberhaupt okselhaar moeten hebben en ik begin het dagelijks moeten scheren eigenlijk een beetje (boel) zat te worden :D . Mits ik het me kan veroorloven (en mijn pijngrens er mee overweg zou kunnen), is permanent ontharen denk ik dus helemaal geen slecht idee voor mij.

Ik zou alleen iets meer willen weten over het hoe of wat en hoe duur (ik ben al in de berichtengeschiedenis gedoken, maar dat duurde me te lang := ), dus als ik iets meer informatie zou kunnen krijgen in de vorm van een pb of een link, dan heel graag!

In principe staat alles op de site www.pulzzz.nl kom je er dan nog niet uit stuur me dan een PB.

Kudelstaart hè...in de volgende ronde zit volgens mij ook Uithoorn maar dat is nog niet helemaal rond.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:08

Ooooh, dan moet ik maar hopen dat Uithoorn snel rond komt, want dat is op fiets afstand :j . Ik ga meteen even kijken op de site.... :)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:41

Pulzzz klinkt wel heel goed zeg !
En omdat t in Enschede zit is het helemaal t overwegen waard :j en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.. Ik word ramgek van dat stomme gescheer |o

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:52

janderegelaa schreef:
In principe staat alles op de site http://www.pulzzz.nl kom je er dan nog niet uit stuur me dan een PB.

Kudelstaart hè...in de volgende ronde zit volgens mij ook Uithoorn maar dat is nog niet helemaal rond.

Ooh ik volg! ben er inmiddels wel over uit dat dat haar onder mn oksels echt definitief weg moet :j Uithoorn ligt in mn achtertuin..
Hou je ons op de hoogte of dat doorgaat?
Anders zou ik graag op een andere locatie komen namelijk :)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:28

Dag allemaal,

Ondertussen zijn er ook vestigingen van Pulzzz geopend in Zwolle, Rotterdam, Twello en Huissen!

Finn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:35

Wat super dat Pulzzz ook in Rotterdam zit, dan ga ik ook snel een afspraak maken.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 00:24

Finn__ schreef:
Wat super dat Pulzzz ook in Rotterdam zit, dan ga ik ook snel een afspraak maken.

A.s. Zaterdag van 13.00 tot 16.00 open dag, kun je gratis oksels scoren ;)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 00:47

Zit Uithoorn nog steeds in de planning? :)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:18

vikki schreef:
Zit Uithoorn nog steeds in de planning? :)

Door een zwangerschap voorlopig even niet helaas :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:02

Komt Pulzzz toevallig ook in de buurt van Terneuzen, ooit? :P Klinkt allemaal erg goed en ik zou ook zo ontzettend graag van mijn ongewenste haar afwillen...

Finn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:07

janderegelaa schreef:
Finn__ schreef:

A.s. Zaterdag van 13.00 tot 16.00 open dag, kun je gratis oksels scoren ;)

He balen, ik moet precies rond die tijd ergens anders zijn.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:19

Pulzz, klonk mij eerder ook al ideaal, toch eens proberen !

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:09

renee16 schreef:
Pulzz, klonk mij eerder ook al ideaal, toch eens proberen !

Per begin januari in Eindhoven, in Health City in het PSV stadion.