Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:In september open ik weer een aantal nieuwe vestigingen voor wie toch eens kennis wil maken is het misschien leuk.
- Bedum ( Groningen )
- Tilburg
- Heemskerk
- Maastricht
- Apeldoorn
- Den Haag
- Vlaardingen
- Weesp
Ook hier komen open dagen waar gratis okselbehandelingen weggegeven worden. Als je het leuk vindt om mee te doen met de oefendag voor de nieuwe vestigingen kun je je bij mij opgeven. Die dag doen we alles wat je wilt. Kosteloos.
F_Orumster schreef:Ze zijn ook wel te vinden, maar het is een beperkt aanbod. En wat er is dan is, vind ik ontieglijk duur, of zijn ontzettend lelijke kleurtjes en dergelijke. Maar goed, leuk voor de dag kunnen komen bij het zwembad, is niet het grootste probleem waar ik tegenaan loop.Die shorts zijn wel te vinden hoor, online.
vikki schreef:Mag ik me hier ook even komen melden en meteen even vragen aan janderegelaa waar ik meer informatie zou kunnen vinden over permanent ontharen...?
Ik begrijp niet waarom we uberhaupt okselhaar moeten hebben en ik begin het dagelijks moeten scheren eigenlijk een beetje (boel) zat te worden. Mits ik het me kan veroorloven (en mijn pijngrens er mee overweg zou kunnen), is permanent ontharen denk ik dus helemaal geen slecht idee voor mij.
Ik zou alleen iets meer willen weten over het hoe of wat en hoe duur (ik ben al in de berichtengeschiedenis gedoken, maar dat duurde me te lang), dus als ik iets meer informatie zou kunnen krijgen in de vorm van een pb of een link, dan heel graag!
janderegelaa schreef:In principe staat alles op de site http://www.pulzzz.nl kom je er dan nog niet uit stuur me dan een PB.
Kudelstaart hè...in de volgende ronde zit volgens mij ook Uithoorn maar dat is nog niet helemaal rond.