De ziekte van lyme

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juudii5

Re: De ziekte van lyme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:41

Laura fijn dat het aanslaat!!

Rapido, waar staat ZMR voor?? Ik ken het niet? Ben erg benieuwd!

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 14:42

ZMR staat voor Zelle und Milieu Revitalisierung

Op de site van de praktijk waar ik behandeld wordt staat dit over de ZMR behandeling:

De ZMR is een geautomatiseerd diagnose- en behandelapparaat gebaseerd op principes uit de biofysica en de bio-energetische geneeskunde. Om chronische ziekten te kunnen behandelen moet allereerst het eigen regeneratievermogen van het lichaam hersteld worden. De ZMR analyseert de celstofwisseling en de zuurgraad van het lichaam. De juiste balans hierin is noodzakelijk voor het goed functioneren van het lichaam. De ZMR corrigeert bij verstoorde verhoudingen automatisch deze balans. Daarmee wordt de basis gelegd voor een verbetering en herstel van het eigen regeneratievermogen van cellen en weefsels. De ZMR is niet alleen een zelfstandige behandelmethode maar ook een voorbereidende en ondersteunende therapie waarmee de resultaten van andere behandelvormen verbeterd kunnen worden. De ZMR zal dus vaak in combinatie gebruikt worden met bijvoorbeeld de homeopathie, de bioresonantie of de neuraaltherapie.

De bioresonantie therapie heb ik al gehad, vandaar nu deze behandeling. Ik ben benieuwd.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:30

ZMR is ook een frequentie apparaat, net als de bioresonantie, vegatest etc. Echter kun je met een ZMR de zuur/base meer beinvloeden. Ik heb persoonlijk geen ervaring ermee, maar kan absoluut goed werken, mits goed gehanteerd!

Ik ben vandaag doorgemeten, Mijn Borrelia is nog steeds niet meetbaar, dus grote kans dat deze echt weg is. En de Babesia was ook niet meetbaar, nou kan dat ook beteknenen dat deze erg verzwakt is, want die roie je niet zomaar uit. Helaas werd er wederom een toxoplasmose in de hersenen aangetroffen, dus weer nieuwe medicatie daarvoor.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:24

Lieve mensen. Ik haak af.
Ik kan echt niets met bioresonantie.
Ik wens jullie allemaal veel succes en geluk in de strijd tegen Lyme.
Dat hebben wel allemaal gemeen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 00:15

Anya,
Er is geen 1 manier, om lyme aan te pakken, dus blijven we zoeken naar verschillende manieren. Ik stond er eerst ook sceptisch tegenover, maar ben nu om.
Ieder doet het op zijn/haar eigen manier en we hebben inderdaad hetzelfde doel. Wat mij betreft hoef je niet af te haken er zijn er hier genoeg die geen bioresonantie of frequentietherapie doen. En jouw ervaring kan ook nuttig zijn voor anderen.
Ik hoop dus dat je af en toe nog komt spieken en dat je je ervaring wilt blijven delen.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:22

Anya schreef:
Lieve mensen. Ik haak af.
Ik kan echt niets met bioresonantie.
Ik wens jullie allemaal veel succes en geluk in de strijd tegen Lyme.
Dat hebben wel allemaal gemeen.

Anya, ik doe het ook niet hoor!!
Slik reguliere AB... Maar kom hier om ervaringen te delen etc...
Hoop idd dat je af en toe nog komt..

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:04

Anya, mag ik je dan nog vragen waarom je afhaakt?
Niet iedereen volgt hier dezelfde therapie.
Ik heb heel wat verschillende vormen langs zien komen.
Bij mij gaat het nu met acupunctuur en het loswerken van de verkleefde delen op mijn bekken, slaagt dat niet word ik door verwezen naar het Slotervaart voor medicatie.
Vind jij het "stom" van mensen die wel bioresonantie krijgen (ik krijg dat er 1 maal per maand bij)
Vind je dat deze groep mensen niet genoeg doet om de lyme onder controle te krijgen?
Ook ik vind het juist zo fijn om de diverse wervaringen te lezen.
Het kan best zijn dat als ik merk dat mijn therapie niets doet, ik juist ga wisselen door de ervaringen van anderen die ik hier lees.
Dus ik zou het erg jammer vinden als je dan afhaakt.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:41

Onassa omdat ik dagelijks om mijn handen zit om niet te schrijven dat ik het kwakzalverij vind. Als jullie het gevoel hebben er baat bij te hebben, dan moet ik me inhouden vind ik. En ik ben niet zo goed in me inhouden.

Eerlijk gezegd ben ik nog geen chronische lymers tegengekomen die geen klachten meer hebben. Maar wat ze aan minder klachten hebben is volgens mij door een combinatie van AB en fysiotherapie.

Ik moet vandaag terug. Ik ga nog een aantal weken verlenging vragen want knap de laatste twee weken erg op.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:43

Anya dat heb ik ook hoor..
Ik vertrouw de alternatieve toestand nog niet zo..(veel er al in meegemaakt).
Maar hoor wel goede verhalen erover.
Weetje.. iedereen is volgens mij nog aan het zoeken naar de juiste behandeling..
Ik probeer nu deze weg, gaat het niet.. zoek ik een andere weg.
(nu met reguliere AB)>

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:48

Maar je mag je mening toch ook gerust geven Anya, voor mij hoef je niet op je handen te gaan zitten hoor.
Ieder heeft zo zijn eigen idee erover en daar mag best over gesproken worden naar mijn idee.
Weet je...iedereen komt er vanzelf op den duur achter wel wel of niet helpt.
Je lichaam liegt niet.
Heb je iets gevonden wat helpt, hartstikke mooi, zoniet is het fijn om verder te kunnen kijken en lezen wat je als eventuele nieuwe stap kunt zetten.
Daarom vind ik juist de verschillende behandel methodes zo mooi en goed om dat te kunnen lezen.
Zo word niemand vast gepint op maar één manier.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden toch? ;)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:31

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:25

Yep, had het eergister alk gezien op tv bij omroep Gelderland.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:05

Vandaag de ZMR behandeling gehad en ik ben weer doorgemeten. Mijn stofwisseling is erg slecht.
Daarom krijg ik er weer klachten bij zoals haaruitval etc. Dit was de vorige keer nog niet zo maar ik heb vandaag de eerste
behandeling gehad. Volgende week dinsdag krijg ik de tweede behandeling.

Ik ben benieuwd of het gaat helpen :)

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:34

Haaruitval kan ook duiden op teveel gifstoffen in het lijf. Hoe ontgif je op dit moment? Drink je extra veel spa blauw? gebruik je supplementen om te ontgiften?

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:01

Vandaag is alleen mijn knie behandelt.
Ook daar is het bindweefsel niet zoals het hoort en vandaar ook de pijn en het gevoel er steeds doorheen te knakken.
De gewrichts pijpen gaan steeds meer opspelen.
Maar ik moet ook niet vergeten dat ik de jongste niet meer ben uiteraard.
Volgende week maandag weer naalden zetten.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:24

Issy schreef:
Haaruitval kan ook duiden op teveel gifstoffen in het lijf. Hoe ontgif je op dit moment? Drink je extra veel spa blauw? gebruik je supplementen om te ontgiften?

Ik drink veel water (gewoon kraanwater, geen spa blauw). Dit doe ik al een aantal maanden maar ik heb pas sinds een maand weer haaruitval. Oktober 2009 tot april 2010 had ik dit ook, daarna stopte het door een middel van de kapper. Van mei tot juli had ik er geen last meer van terwijl mijn andere klachten niet verbeterden. De arts kon niet direct verklaren waar het vandaan kwam. Stofwisseling heeft overal in je lichaam mee te maken dus dat zou kunnen. Een andere mogelijkheid is dat mijn lichaam de noodzaak er niet van inziet om genoeg voedingsstoffen naar mijn haren toe te 'sturen'. Ik heb mijn energie (en dus voedingsstoffen) nodig om beter te worden, mijn lichaam ziet mijn haar niet als prioriteit.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:53

Ik herken het wel, mijn man vroeg me laatst ook al,"ben je in de rui".
Hier kom je ook overal lange donkere haren tegen.
maar gelukkig heb ik niog genoeg over.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:14

Ik heb een periode gehad dat ik ernstig mijn haar verloor, ik schrok er wel van. iedere ochtend op mijn kussen trof ik hele plukken aan. Door een haaranalyse te laten uitvoeren kon men zien dat het kwam door teveel gifstoffen in het lijf, dan ben je dus ook niet meer in staat om de juiste voedingsstoffen op te nemen omdat je lijf al volzit met andere rotzooi. Ik heb toen extra ontgift, en gelukkig hield de haaruitval op. Sindsdien blijf ik ontgiften (omdat ik ook slecht slaap, teken dat je teveel toxinen in je lichaam hebt).
Maar het blijft uitproberen en zoeken wat voor je lijf past....word er ook weleens gek van.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:17

Waar heb je zo'n haaranalyse laten doen Issy? Gewoon bij de kapper?
Van mezelf heb ik gelukkig dik haar maar nu begin je aan de achterkant weer kale plekken te zien, dat was juist weer weg |o

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:18

wat vreselijk :(
Lijkt me echt eng ook..
sterkte :(... Die rot lyme :(

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:03

Nee niet bij de kapper, een haaranalyse doen ze in een laboratorium. Ik heb het laten doen bij het europees laboratorium voor nutrienten in Bunnik http://www.europeanlaboratory.com/
Werd bij mij volledig vergoed door de ziektenkostenverzekering, en dan meten ze alle mineralen, de zware metalen, tekorten en teveel aan gifstoffen. uitslag duurt ongeveer 7 weken. Maar dan heb je wel wat. Bloedtesten zijn een momentopname en een haaranalyse kunnen ze zien over tekort en tevelen over een paar maanden en geeft dus een completer beeld. Mijn arts heeft haar stempel ophet aanvraagformulier gezet, anders krijg je niks vergoed.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:12

Issy schreef:
Nee niet bij de kapper, een haaranalyse doen ze in een laboratorium. Ik heb het laten doen bij het europees laboratorium voor nutrienten in Bunnik http://www.europeanlaboratory.com/
Werd bij mij volledig vergoed door de ziektenkostenverzekering, en dan meten ze alle mineralen, de zware metalen, tekorten en teveel aan gifstoffen. uitslag duurt ongeveer 7 weken. Maar dan heb je wel wat. Bloedtesten zijn een momentopname en een haaranalyse kunnen ze zien over tekort en tevelen over een paar maanden en geeft dus een completer beeld. Mijn arts heeft haar stempel ophet aanvraagformulier gezet, anders krijg je niks vergoed.

Klinkt heel uitgebreid :) Maar hoe moest je gaan ontgiften? Gewoon veel water drinken of medicijnen?

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:42

spa blauw drinken, geen kraanwater (teveel aan fluor, mineralen enchloor). Daarnaast aan de Quantintox, ontgifter voor zware metalen, MMS ook ontgifter voor zware metalen, en Burbur, ontgifter voor de gehele lever en nieren. Daarnaast gebruik ik nog steeds een ontgifter voor de hersenen Murcuna Puriens. Plus vul ik aan wat ik tekort kwam zoals selenium, zink, chroom, magnesium.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:52

ik heb al eerder gereageerd maar ik ben benieuwd of jullie weten of je ook bloeddonor mag zijn met ziekte van lyme?

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:53

Um ik slik alleen de pillen die mn lyme arts me geeft..