Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenartoe schreef:Ok , ik zou nl best vaste extensions willen hebben maar dat is best duur merk ik al. Hoeveel clip ins heb je nodig eigenlijk ?
en met wax ,dat zie je toch dan met een staart bv ?
Het probleem met mijn haar is dat het vaak wat krult en soms wat pluizig kan zijn
Fenartoe schreef:En dat kan met elk haartype ?
Waar kan ik dat het beste kopen ?
Fenartoe schreef:ok waar in den bosch is dat ?
gekke vraag misschien maar kun je er ook mee slapen ?
Fenartoe schreef:ok , dat ken ik niet, maar dan zie je dat toch zitten ? (sorry vraag veel)
en dat doen ze ook in den bosch ?
Fenartoe schreef:Ok , ik zou nl best vaste extensions willen hebben maar dat is best duur merk ik al. Hoeveel clip ins heb je nodig eigenlijk ?
en met wax ,dat zie je toch dan met een staart bv ?
Het probleem met mijn haar is dat het vaak wat krult en soms wat pluizig kan zijn
DeadxStar schreef:Uit halen kan je ook zelf hoor.
Of nouja, vriendlief heeft het bij mij gedaan..
Controle ben ik niet geweest.. En bij mij er ook geen 1 uitgevallen
Terugzetten wordt lastig hoorDaar komen nieuwe voor in de plaats.
Bij een vriendin van me waren er wel 4 uitgevallen ofzo (in paar maanden tijd), en die ging gewoon gezellig mee toen een andere vriendin ze liet zettenEn liet weer 4 nieuwe zetten.
En als er maar 1 uit valt, lijkt t me sterk dat je terug gaat om er 1 bij te laten plaatsenTenminste, dat zou ik niet doen..
Nicoletje92 schreef:Ik zit er aan te denken om misschien ook extensions te laten zetten gewoon kijken of het me bevalt..
Maar ik moet mijn haar elke dag wassen anders is het echt VET..
Het is heel stijl tot net over mijn schouder.. Ik zou graag volume willen hebben en langer misschien slag..
Wie zouden jullie mij aanbieden? Niet al te duur, goede bokker mag natuurlijk ook, ook als je hier zit..
xSOULSISTER schreef:DeadxStar schreef:Uit halen kan je ook zelf hoor.
Of nouja, vriendlief heeft het bij mij gedaan..
Controle ben ik niet geweest.. En bij mij er ook geen 1 uitgevallen
Terugzetten wordt lastig hoorDaar komen nieuwe voor in de plaats.
Bij een vriendin van me waren er wel 4 uitgevallen ofzo (in paar maanden tijd), en die ging gewoon gezellig mee toen een andere vriendin ze liet zettenEn liet weer 4 nieuwe zetten.
En als er maar 1 uit valt, lijkt t me sterk dat je terug gaat om er 1 bij te laten plaatsenTenminste, dat zou ik niet doen..
Dat is een goed teken dat er nog geen 1 is uitgevallen.
Weet jij of ze ook werkt met Indian Gold?
Maar zelf uithalen doe ik niet, veel te bang dat mn haar afbreekt ofzo.
En ik heb ook geen vriendje dat dat zou willen doen.![]()
xSOULSISTER schreef:Waar ik ga, zij woont in Zoetermeer! Best vlakbij rotterdam