Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caprice_ schreef:@ Char_elle: Misschien wat lowlights er door heen? Geeft gelijk wat diepte aan je haar maar het blijft heel subtiel. Wel door een kapper laten doen, die kan het mooi doen en je de goede kleur adviseren!
@ Conny_: Ik weet niet of jij een koud type of een warm type bent maar een kleur mousse die bijv. een gouden glans geeft kan heel mooi staan. Of misschien een paar highlights?
Ik heb trouwens mijn moeder nog niet zover kunnen krijgen dat ik naar de kapper kan, heb het wel weer gewassen maar de rood/oranje gloed blijft?
Shanna_W schreef:Ja ik heb het nog gebruikt, viel wel mee maar heeft niet echt glans enzo... Een vriendin van mij heeft het iets te wild willen gebruiken en heeft er dus ook slechte ervaringen meeHaar haar werd helemaal rost-achtig, nogal oranje... Dat was natuurlijk niet de bedoeling
risa schreef:hoe kun je dat het beste doen? je wenkbrauwen kleuren?
risa schreef:ik wil graag mn haren gaan verven,
ik heb van mezelf middelblond haar tot aan mn kont, en wil heel graag mn haar chocobruin (melk) verven.
zou dat kunnen? en wat te doen met de blonde wenkbrauwen?
alvast bedankt
MMares schreef:Het eerste dilemma waar ik mee zit is de kleur...mijn moeder vind me mooi met mijn bruin haar, maar mijn vriend ziet liever blond...
Ik vind beiden mooi, maar zit nu met donkerblond...