Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Laat staan met zo'n hele grote fles 

!                                                         

Dus kom maar op met die meters lange manen ! Wat opmaken betreft (bij mezelf dan he) : ik heb gelukkig van mezelf al volle wimpers en wenkbrauwen dus ik heb dat spul daar niet voor nodig, maar ik heb wel een handig trucje, weet niet of jullie het ook zo doen... Maar ik doe altijd eerst een dun laagje mascara op m'n wimpers waarmee ik het in model breng, dus omhoog en de haartjes netjes. En dan laat ik dat drogen en dan zijn m'n wimpers ''hard'' en dan buigt het niet zo snel en plakt het niet zo aan elkaar, en dan doe ik nog een laagje erop zodat je het meer ziet en als het nodig is dan laat ik het nog een keer drogen en dan nog een keer mascara erop. Tussendoor ga ik dan gewoon m'n haar doen enzo. Werkt prima !                                                         Mareska schreef:Het is dus dit potje?

) op ipv naar voren-boven), nu ziet het er wél fatsoenlijk uit 
DarkDreamer schreef:Horsii_mine schreef:Ik ga het zo ook maar even halenZou heel graag willen dat mijn hoofdhaar iets sneller groeit.. Dus dat gaan we even testen
Jaaa eindelijk iemand die dat ook gaat proberen!
Laat me even weten als je hebt ontdekt hoe je het, het beste op je hoofd kan smeren.

.