Dr Atkins dieet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Dr Atkins dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:35

Als ik dat laatste eet moeten ze op kantoor altijd zo lachen, ik smeer gerust een bakje filet uit over twee crackers en mik er dan ook nog 2 halve eieren op! Dan is het echt geen straf hoor.....

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:44

En dat smaakt zóóóó lekker! ;)
het enige is dat iklast heb van mijnmaandelijkse hormomen en dan moet ik niet teveel vlees eten, dan heb ik meer klachten, dus dan maar wat meer kaas of olijfjes of i.d..

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 09:22

zo en nu heb ik vacantie!!!!!!!!!

het gekke is dat ik dan altijd minder eet, als ik naar mijn werk moet neem ik altijd teveel mee en dat gaat natuurlijk wel op.

maar maandag gaan we een weekje weg en dan let ik nergens meer op ik kan het bier al bijna proeven :P

ik weeg me op de WII heel handig met een mooie grafiek er bij ;)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 10:03

Waar de WII al niet goed voor is. :)
Weer 66.5 dus ik begin er in te geloven dat ik in extase van ketose ben, LOL, in ieder geval begint de behoefte naar suiker weer af te nemen en dat is bij mij een pré want ik ben gek op chocola.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:47

Ik heb ook een Wii maar vind er niks aan (kopen?) :D
vriendelijke weegschalen, ik heb er ook zo eentje! vanmorgen 65,1 hahahahahaha ik was er helemaal vrolijk van!!
en dat terwijl ik gisteren op NK Marienheem een héérlijke frites speciaal heb gegeten, echt zoooo lekker, precies de goede kleur frietjes mmmm...en 5 chocotoffs in de auto heen en terug! Maar ik mag niet meer afvallen van mijn man dus ik kan weer eens zondigen! Dus morgen zal er wel iets bijzitten, maar is niet erg, tit weekeinde!!!!

dinky100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:15

mentale dieetplan !!!! heel veel kilos kwijt

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:38

ander topic..??

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:41

Ja dat denk ik ook, ander dieet zal dat vast zijn. ;) Gister pasta gehad toen voelde ik me achteraf ff mentaal wat klote..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:00

Heb even getemd, want die zit gewoon ordinair te spammen.....

Oeh ik heb wel wat gezondigd het weekend maar het valt achteraf wel mee. Werd acuut gestraft voor handje krieltjes want ik heb twee uur buikpijn gehad......nu weer normaal verder. Heb vandaag de filet met ei, dus die is altijd goed!

Vanavond iets met gehakt, iemand nog suggesties?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:01

ja, gehakt met aubergine is lekker, en wat champgnons, die laatste kun je ook goed eten. :) Heb net ei met ham en kaas op en v anmorgen crackers met kruidenboter. het leven is zooo slecht. ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:25

Gisteravond lekker varkenshaas gegeten met gorgonzolasaus en uitjes/champignons, zaaaalig!

Ik eet ook gerust geruld gehakt met stukjes komkommer en tomaat erdoor als ik haast heb...zo klaar en heerlijk!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:49

Heb een heel slecht weekend gehad, en ga deze week weer even fase 1 doen, vandaag goed gelukt. Gelukkig kan je heerlijke salades kopen op school :P En tussendoor soepje op :)
Ontbijt was een gebakken ei met spek. Tussendoor wel een koek op maar zonder suikers (cereal, niet de beste maar voor mij de beste optie om mee naar school te nemen als de tomaatjes op zijn) als lunch dus salade, rond een uur of 3/4 een soepje en s avonds snijbonen met runderlapje en wat tomaten salade.
Net een uur gesport, tijd geleden dus zal wel spierpijn krijgen :P
Nu nog even een bakje yoghurt voor de avond trek en dan vind ik het gezegend voor vandaag!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:11

daffodil schreef:
Gisteravond lekker varkenshaas gegeten met gorgonzolasaus en uitjes/champignons, zaaaalig!

Ik eet ook gerust geruld gehakt met stukjes komkommer en tomaat erdoor als ik haast heb...zo klaar en heerlijk!

Dat is inderdaad erg lekker! alleen vervang ik de komkommer meestal met courgette of paprika :P
Warme komkommer lijkt me niet zo?

Hoe gaat het hier?
Bij mij is de 1e halve kilo eraf, woehoe sta ik weer in de 66 :')
nu weer sporten :)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 23:13

effe een vraag: heeft iemand gehoord dat als je KH op 1 uur van de ag eet en de rest van de dag niet, dat je dan op gewicht blijft? Ik heb dat eigenlijk zelf al ondervonden (als ik door omstandigheden moest zondigen, bv broodje op cursus, dan zorgde ik er al voor 's morgens en 's avonds geen KH te eten) maar iemand vertelde dat hier ook een boek over was???
Ik ben nog steeds op gewicht en heb afgelopen weekeinde best gezondigd (lees ijsje, koek, frites, rijst...)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 23:15

mmmm.. Dat wist ik niet maar het lijkt me wel wat, zal het ook eens uittesten. Heb vandaag een half toetje gegeten als kwade zonde, stoofpeertjesvla.. Lékker..
Foei.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:43

Nou ik ben al drie dagen niet normaal aan het eten, ben hondsberoerd van de migraine en eet of niets, of superslechte dingen...het is niet anders! Dat blijft mijn zwakke punt, als je nu aankomt met dingen die "mogen" ga ik geheid overgeven......

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:14

Lastg is dat.. Ik heb maandelijks extreme behoefte aan chocola, ook al zo irritant..:( Sterkte, migraine is zo naar.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:18

Grappig, ik heb met migraine ook behoefte aan chocola dus ik weet precies wat je bedoelt. Daarnaast ook "vette' trek, dus gisteren een pizza op en die vervolgens twee uur opgeboerd, doe ik ook maar niet meer. HOop dat dit de laatste dag is en ik morgen weer "fris" wakker word.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:40

het zit in de lucht voglensmij daffodil! beterschap

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:45

mogge! Daphne dat gevoel ken ik wel maar als je dan tóch doorzet en niks verkeerds eet voel je je daarna veel beter!
Dat boek wat ik bedoelde is van Yvonne Lemmers, Grip op KH, tip van een bokker die me gepbt heeft..

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:46

Beterschap Daffodil :(:)\
Josefien: Volgens mij is dat wel waar ja :j Als ik koolhydraten bij een van de maaltijden eet, zorg ik dat ik bij de rest geen khd eet :j

Die maandelijkse snack-trek heb ik ook altijd. Leve de hormonen! :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:53

Zo doe ik het ook hoor, als ik dan al iets neem wat niet hoort, probeer je de rest van de tijd weer zonder te eten. Maar nu lukt dat echt niet, het is kiezen tussen iets eten wat KHvriendelijk is wat er niet inblijft of iets slechts eten wat er wel inblijft.......en dan wordt het toch het laatste!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:57

Groot gelijk! Het moet ook een beetje leuk blijven :)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:55

hoe gaat het nu Daphne?
Ik eet dus regelmatig weer wat KH vooral in het weekeinde (zaterdag én zondag heerlijke pasta gegeten maar dan niet zo heel veel) en ben nog steeds 65,1 kilo..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:59

De weegschaal heb ik maar afgeschreven, die doet zo raar....ben gelukkig sinds gisteren van de hoofdpijn af en heb geprobeerd zo kh vriendelijk mogelijk te eten.

Zaterdagavond hebben we lekker de bakplaat neergezet, dan eet ik dus voornamelijk vlees, champignons ui en ik heb 2 stukjes stokbrood op. Dat zijn de vriendelijke avonden....

Moet alleen wel zeggen dat ik nu een sh*tdag heb, we moeten straks onze kat in laten slapen en ik zie er huizenhoog tegenop. Heb moeite met eten dus net met hangen en wurgen een cracker naar binnen gedrukt en een lepel pindakaas...zal vanavond wel erger worden denk ik.