Adamootje schreef:takkie_muis schreef:Uhm ik vermoed rond de 14 + dagen , wel wat diaree gehad en vooral buikpijn en geen honger.
Jeetje....Ik zou er werkelijk gek van worden..
Ik had er echt al wel een doos bisocadyl achter aan gegooid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
takkie_muis schreef:Uhm ik vermoed rond de 14 + dagen , wel wat diaree gehad en vooral buikpijn en geen honger.
josje4 schreef:1 op de 1000 mensen die te horen krijgen dat ze spastiche darm hebben hebben het ook echt!
Meestal is het andere oorzaak.
Gelukkig heb ik het eindelijk gevonden.
Tarwe allergie.. jeej..
countrygirl schreef:Hoe begint eigenlijk zo'n spastische darm? Misschien vreemde vraag maar ik zou het eerlijk niet weten.
Verder heb ik vrij veel klachten die hier ook op lijken. Begonnen met een licht ontstoken maag, dit is trouwens wel onderzocht. Ondanks de medicatie, gewoon een maagzuurremmer en eventueel domperidon, heb ik net zoals jullie veel klachten.
Sansje schreef:Ach ja... het is zo ingewikkeld... mensen hebben geen idee hoe het is om een lijf te hebben dat zich tegen iedere hap voedsel verzet... 'Dan neem je toch gewoon een paracetamolletje'...
countrygirl schreef:Hoe begint eigenlijk zo'n spastische darm? Misschien vreemde vraag maar ik zou het eerlijk niet weten.
Verder heb ik vrij veel klachten die hier ook op lijken. Begonnen met een licht ontstoken maag, dit is trouwens wel onderzocht. Ondanks de medicatie, gewoon een maagzuurremmer en eventueel domperidon, heb ik net zoals jullie veel klachten.
Liesje89 schreef:Ja precies! In mijn omgeving zijn er maar weinig mensen die echt begrijpen hoeveel impact het heeft op je dagelijkse bezigheden, en die begrijpen dat een paracetamolletje niet helpt..