Je wou toch een pore minimizer en nu heb je er een... en wat is dan het probleem?
DON___RUBIN
Geplaatst: 31-03-10 19:35
wat begrijp je niet?
Ik ging na de ici parix voor een dagcreme bij mijn 3 stappen pakket die heb ik namelijk vandaag in huidtype 1 gehaald ipv 2 Zei mij een dagcreme opgedaan, en laten zien die je porien verkleind super voor mij dus ! kom ik thuis, net uit de douchen wil hem op doen ik den wat brand het Lees eens goed achterop het doosje is het ee scrub Jaaa zeg, heel goed personeel dus bij de ici parix...
DON___RUBIN
Geplaatst: 31-03-10 19:35
Focussed schreef:
Ik kan er geen touw aan vast knopen
Je wou toch een pore minimizer en nu heb je er een... en wat is dan het probleem?
O, ik snap hem nu! Nou ik zou morgen meteen ff terug gaan, zonde van het geld!
DON___RUBIN
Geplaatst: 31-03-10 19:48
ja dat zeker, welke raden jullie aan ik heb net opgezocht de comfort on call lijkt me wel geschikt maar heb bij mijn foundation de chanel dagcreme meegekregen dies ook wel fijn eigenlijk !
Ik ben niet zo in de 'pore minimizers' aangezien mijne al niet groot zijn van zichzelf. Waren ze wel (op mn neus had ik hele lelijke, bleh!) maar die zijn eigenlijk bijna weg nu. Ik weet wel dat Clinique pore minimizers heeft in creme vorm
DON___RUBIN
Geplaatst: 31-03-10 19:54
hoe is het bij jou weg gegaan dan? ik heb dat bij mn neus echt erg..
ja maar waar heb je het over over de foundation dan??' die hebben veel van mijn vriendinnen en zijn er erg positief over en zit heel mooi indd heb hem opgehad vandaag ben er erg blij mee !!
Esgaroth
Geplaatst: 01-04-10 08:52
Marijee schreef:
Ja die is voor jou
Nee, die was voor Focussed, had hem ook onder haar bericht geplaatst. Jammerrrrrrr
ben al een tijdje een stille meelezer op dit topic, maar nu eindelijk toch ook maar een clinique setje aangeschaft. ik het heel lang met louis widmer gelopen, en ondanks dat het allemaal heel leuk is, doet het niks bij mij. nu dus een type 4 huid probeer setje gekocht ( met korting vanwege een klantenpas die ik heel lang geleden een keer had laten maken )
de dame had er naar mijn idee wel verstand van maar zij wilde me liever meteen allemaal antiblemisch dingen meegeven. ik heb toen maar het type 4 huidsetje meegenomen en een tester van de antiblemish creme/ moisterizer... ook een soort stap drie. net gebruikt, ik vind het best lekker aanvoelen, ik gebruik nu dus na stap 3 nog die antiblemish creme.
ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren en of ik tegen september ook een mooie huid heb, zal wel leuk zijn, zp voor m'n verjaardag
ze hebben in die winkel in ieder geval ook allerlei andere clinique producten, ook make-up, dus als het bevalt dan weet ik in ieder geval waar ik terecht kan.
Odysseus
Geplaatst: 01-04-10 15:37
Majo schreef:
Had jij van iemand de tip gekregen om het te gaan gebruiken? of was het eigen ingeving?
Tip gekregen. Een kennis van ons heeft een zoon die is even oud, en heeft echt enorme acné. Van alles geprobeerd, en Clinique 3stappen werkte heel goed bij hem. Toen ik last kreeg van pukkels op m'n kin en neus zei die moeder: Probeer 't anders een maand, proefsetje blabla. En zo ben ik er mee begonnen
Abeltje: Jeetje type 4, heb je zo'n vette huid? Mijn vriendin had laatst de lotion van type 4. Nou toen ik er aan rook verschrompelde het tussenschot van m'n neus zo wat
Esgaroth
Geplaatst: 01-04-10 15:47
Focussed schreef:
Nou toen ik er aan rook verschrompelde het tussenschot van m'n neus zo wat
Mooi alternatief voor coke Ik merk nog wel steeds na stap 2 dat mn gezicht helemaal koud aanvoelt. Pas als ik stap 3 er overheen gesmeerd is, zit mn gezicht weer lekker.
abeltje_xx
Geplaatst: 01-04-10 15:55
ja het is echt feest bij mij ik heb die test gedaan op clinique en ook de dame aan de balie was het met me eens. als ik jullie dan ook hoor over hier of daar een puistje op je kin, dan wordt ik bijna jaloers. ter illustratie hier een paar foto's. vanmiddag genomen (wel net na m'n eerste clinique gebruik), ik ben van plan een album bij te houden voor vooruitgang. dan kan ik goed zien of het helpt.
zoals je kan zien zit ik helemaal onder. ik moet wel zeggen dat de roodheid minder is ( die was dus nog veeeeel erger voor de clinique) maar ik ben dus nog wel even bezig
Ik had het laatst nog wat erger dan wat jij hebt! Alleen bij mij mijn voorhoofd en wat op mijn king... mijn wangen waren er wel vrij van. Maar ik had het veel roder en overal plekken...
Marijee
Geplaatst: 01-04-10 16:01
Ik heb nòg erger als jou Ik heb extreem veel taaie meeeters en en ook altijd puistjes. Altijd! Mijn vettige huid is overgegaan door Clinique (daarvoor had ik altijd zo'n vieze vette huid) Je ziet nu geen vettigeheid meer, maar je voelt het soms nog wel! Ik ben eerlijk gezegd soms best wel jaloers op jullie huidjes, mijn huis is echt 1 grote vulkaan, vandaar dat ik ook anti blemish heb. Dat leek de verkoopster bij mijn DA echt het verstandigst, anders kon ik nog gauw genoeg overstappen naar huidtype 3/4.
abeltje_xx
Geplaatst: 01-04-10 16:02
ik heb het veel roder gehad ook, komt en gaat, maar dat zeg ik: het was roder voordat ik die clinique erop deed. ik hoop wel dat het daar niet bij blijft, maar dit is al best tof
en ik heb het dus idd overal, wangen, voorhoofd, soms op m'n neus, kin, haarlijn, als ik echt pech heb op m'n hals, maar die gaan meestal snel weg. en daar heb ik ook niet echt last van.
DON___RUBIN
Geplaatst: 01-04-10 16:04
Mijn huis is nu 2 dagen al super ik heb geen droge plekjes meer nu ik huidtype 1 heb en de chanel foundation is super ben helemaal blij